vineri, 26 septembrie 2008

Tanti Luminiţa loveşte din nou!

Senzaţionala tanti Luminiţa, karaokista trotilată pe care n-a ajuns-o simţul penibilului nici la vârsta senectuţii, o ştiţi voi, aia de respira greu pe Şambala, vrea să ne lipsească pe noi, adevăraţii ei fani de interpretarea ei de o valoare inefabilă.

Aşa că a dat şambalaua jos de pe iutub. Nu-i nimic, anticipând această mişcare mai ceva decât Kasparov, am urcat-o la loc cu ajutoru’ amicului Ahile Talpalata.

Şi aşa, să o nervozăm pe singura reprezentantă a festivalului Mamaia matoală, mai punem o melodie în interpretarea dânsei. E mai puţin aberantă dar se citeşte la fel de bine sclipirea alcoolică în ochiul ei încercănat. PULOAAAA IAAA PULOAAA IAAA, e şi-ntre bare e şi răspuuuns.

9 comentarii:

Anonim spunea...

m-am ris si la videoclipul asta da parca n-a mai fost risul meu. adica mi se pare ca o cam exagerezi. adica, wtf, ai inceput un razboi personal cu tanti luminita? ca mi se pare ca nu prea merita. las-o frate sa se converseze cu rimuna.

Anonim spunea...

aveai dreptate, e mai funny primul videoclip.
bleah, ma duc sa sug ... o lamaie.
mi s-a facut greata.

Radu spunea...

pai a sters ala de pe iutub.

io pana castig de tot nu ma opresc din joaca

Anonim spunea...

Bravo, Hamlete, aia i-am zis si eu.

Asteptam cu nerabdare filmuletele cu camera ascunsa cand tanti Luminita canta in dus si cateva poze ale ei din copilarie pe care le gaseste Radu in arhiva hi5-ului. Poze in care mica Luminita face sex anal cu unul dintre unchii sai, eventual.

Sa "urci la loc" pe youtube un filmulet pe care autorul il "daduse jos" doar ca sa il hartuiesti in continuare mi se pare un gest demn de un ziarist la Atac, mai ales avand in vedere eforturile depuse pentru aceasta operatiune.

Radule, ia vezi, poate amicul tau face si munca de paparazzo, sa ai tu de ce sa scrii si noi de ce sa nu radem.

Anonim spunea...

ma , contrar a tot ce zic muistii astia, mie imi place ca le-ai luat puternic la pula pe artistele astea doua. pai ce pastele lor cred ele ca internetu e pentru toata lumea? caca-s-ar cadavrele la ele-n suflet

Radu spunea...

bai, nu e nimic personal, da' pentru asta am murit noi la revolutie?

sa nu avem dreptul sa vedem ce vrem si cand vrem mi se pare apsurd.

jos cenzura, sus shambala

Kidha spunea...

cam jalnic ce faci tu aici, frate.
Irelevant ce face tanti Luminita

Radu spunea...

Ete pla, a venit politia moralei sa-mi spuna ca nu pot sa enervez acuma o baba care special s-a spart pe aici ca sa o bage lumea in seama.

De o chizda de 17 ani pot sa ma iau nu ? de o babaciune de 57 nu, ca nu e frumos.

IS CAM LA FEL AMANDOUA, diferenta e doar de varsta. Varsta nu te face imun la mistouri.

Si imi pare rau, daca voua nu vi se pare hazliu filmuletu, problema e de la voi.

Anonim spunea...

Deci, bai, sunt total dezamagit de lipsa de spirt de observatie...
Este extrem de VIZIBIL ca atunci cand tanti se aseaza pe scaunel, ea se pune intr-un protzap, ceva patrunzator, zic.
A se observa miscarile de pantece si buric, evident in scopul de a freca falusaul mai pe toate directiile.
Zmuciturile marunte din cap sunt elocvente; in general, e clar ca Luminita se tot infige pe masura ce merge cantecu'.
Zambetu' de sfarsit limpezeste totul: "vedeti ca mi-am tras-o cu voi de fata, cantand?"
Radule, derapezi marunt, zic. Ori poate nu aveai ochelarii pe nas.
(ia sa iau io filmu' asta, ca nu se stie la ce e bun)