marți, 2 septembrie 2008

Cum să ieși în evidență într-un bar (ca fiind imbecil)

Ce să ne căcăm pe noi. Există trei motive mari și late pentru care poți să te duci într-un bar:

Să te matolești, și în acest caz nu îți pasă dacă ieși sau nu în evidență. în general e bine să nu, că te dau băjeții afară că faci scandal. Eu spre exemplu, vă spun din experiența mea de rachier stealth că ies așa de puțin în evidență încât nici EU CU MÂNA MEA nu îmi dau seama că m-am îmbătat.

Vii cu niște prieteni. Bine prieteni e mult zis, amici. Bine, amici e mult zis, cunoștințe. Ok, niște bastarzi pe care îi urăști dar alții n-ai. Oricum. Când cu bastarzii, nu ții să te remarci. Îi știi, te știu. Nimic nou.

Aici vine trei. Te duci să agăți. No, aici e simplu. Ori, dacă ești om normal te duci la intrat in vorbă, faci cu ochiul sau semnu' ăla cu degetu' mare pe gât care înseamnă "fă, dacă nu vii cu mine îți spintec beregata" sau, SAU!, dacă ai mâncat creioane când erai mic, te pui pe dat în spectacol poate, poate i se face cuiva milă de tine și te bagă în seamă. Mai jos, trei exemple de asemenea creaturi dotate îndoielnic de la gât în sus.

Șahiștii. Se făcea că eram într-un bar de căcat, da de căcat rău. Avast. O grotă cu un aer atât de închis de parcă erai între bucile unei grase care a stins țigări cu curul. Ei bine. Peste ce dau ochii mei injectați la intrare? Doi ratați pletoși jucau șah în fum și penumbră și se benoclau în stânga și în dreapta poate îi observă o gagica să urle "MAMA CE INTELECTUAL EJTI! POARTĂ-MI PIZDA CA PE O MASCA DE GAZEEE". Și erau și varză la șah. Eu is mediocru. Da' imi dau seama când cineva mută piesele doar ca să nu le lase pe căsuța lor. Hai bă gogule, că dacă vrei să joci șah, stai acasă, nu te duci în bar. Te lauzi ? CVLTULE

Ce am învățat: Dacă vreau să par intelectual într-un bar, vin cu un creion și un carnețel, stau în mijloc cu o privire adâncită pe gânduri și îmi scriu cu markeru pe spatele tricoului "Nu Deranjați! Scriu poiezii în pula mea!".

Firzbistele: În faiăr. Arhicunoscutul Faiăr, care vara e arhigol, eram la o bere eu cu mine și ce îmi vad ochii pleoștiți? Niște pizde se jucau cu un frizby ficsc în bar. Mamăă ce interesante estem noi! Ce originale! Tipe dezghețate care știu să se distreze! Ce să mai, m-au impresionat în așa hal că aș fi sărit pe ele acolo în bar să le-o dau fără vaselină. Da' am zis ca am dat 30j de mii pe berea aia și să nu o vărs. Du-te bă în parc să arunci cu cercu' că nu te găsește nimeni inventivă într-un bar.

Ce am învățat: Dacă vreau să par interesant într-un bar, vin cu skateboardu' și fac un kickflip dizastăr de pe cocoașa barmanului. Toate pizdele de pe raza de 100 de metri egal fleașcă.

Goții: Cei mai tari, da' cei mai tari ratați pe care i-am văzut în viața mea, i-am văzut vineri într-un bar penal. Acolo. Așa se cheama baru' Acolo. Ei bine, acolo, dădeam io berea de încălzire, că așa încep io bar-hoppingu' cu o bere într-un loc de căcat ca să o dau repede pe gât. Și intră doi terminați vopsiți negru în cap cu păru lung da' ras pe jumătate. Dați cu ruj și cu făină pe meclă să fie albi ca vampirii. Tre să ai coaie. Tre să ai minim 5 coaie să arăți ca un dobitoc bălind de prostie și să mergi pe stradă așa. Să străbați juma de cartier pe jos cu meclanu' ăla. Să râdă juma de București că arăți ca cadavrul unui travestit. Tre să ai foarte multe coaie. Tre să fii și ultimul retard, ăla pe care îl bat ceilalți retarzi la x și 0 dar tre să ai în principal coaie.

Ce am învățat: Apsolut nimic. Că unii oameni nu au simțul penibilului, dar asta deja știam.

15 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare postul, meserias. m-am ris. ca sa te mai pup putin in cur iti spun ca eu cred ca ai mai mult de 3 cititori dar nu toata lumea comenteaza din acelasi motiv pentru care nu ai ce sa comentezi la seinfeld. te rizi si atit.

si inca ceva. scrie gogule o carte ca ai talent. si o sa ajungi si cult si intelectual. plus ca ai si incepe sa futi cu ocazia asta:)

Anonim spunea...

inca ceva: fa ceva cu diacriticele alea in plm ca nu-ti ies in nici un fel. bagi cumva de pe mac?

Anonim spunea...

mi-a placut

as fi vrut sa te iei si de emo, dar merg si goţii

Radu spunea...

Yorick, buba e din bobina, nu din cabina.

Mai exact, de la tine. N-ai ceva instalat (am mai vazut problema asta la pishatu de windows in romana).

Oricum, singura metoda prin care sa vada toti ar fi sa tai de tot diacriticele. Si nu pot sa comit acest compromis. Is sarea si piperu, mai ales cand le pun naspa.

Radu spunea...

am intrebat expertu' si zisa
mozilla - tools - options - content - fonts&colors - advanced - encoding - standardul ar trebui sa fie
ISO 8859-1 Western.

La IE (condoleante daca folosesti acel pishat) tools, internet options, languages si add la romana.

ar trebui sa te descurci, io nu te tin de mana.

Anonim spunea...

Dengiar, dengiar, raul posteaza cu aidiu lu radu!

Radu spunea...

am sa o iau ca pe o jignire si o sa iti recomand un calduros "ia pula" din strafundul sufletului.

ce vrei sa o sugierezi ? ca e naspa scris?

Kidha spunea...

am mai vazut eu una in jack, bunaciune tipa si despuiata bine, numai ca arata ca moartea la fata. Ma gandesc ca asta e turn off major. Sau nu?

Radu spunea...

Daca doar arata moarta, da e turnoff major.

Mihai.T spunea...

cel mai penibil mi se par, asta din ciclu "agatat la bar" , barbatii care se aranjeaza la baie(freza, plm , etc) ... adica daca femeii nu ii placea de tine crezi ca o sa ii placa acum ca ti-ai dat cu apa'n cap si cu doua degete pe sprancene si-ai stors un vulcan , care accidental a stropit oglinda...femeile care'si aranjeaza obsesiv bretonu'(pot evalua in 0,1 sec o femeie daca-mi place sau nu,*valabil oricarui barbat*) ... mai am , da nu fac blog la commenturile tale :DD

Anonim spunea...

maihaita, si daca iti sare mucu pe barbie in timpul discutie te duci la baie sa-l dai jos sau il hapai rapid cu limba-ti de broscoi, astfel respectandu-ti principiile si in acelasi timp aratand o evidenta versatilitate a limbii?

eu prefer femeile care isi aranjeaza excesiv orice, in schimb le urasc pe cele care au impresia ca sunt frumoase cum le-a facut ma-sa si uita sa dea paru jos de pe soric fapt dizgratios mai ales atunci cand le ramane laptele-n mustata

Dani spunea...

Nu e neapărat un turnoff dacă arată ca o moartă nebronzată.Dacă e moartă ... te gândeşti că este inertă şi răcoroasă...şi că nu poate să riposteze.

Anonim spunea...

"prietene" radu, marturisesc k intr-una din cautarile pe google, sincer nu mai stiu ce cautam, irelevant oricum, am dat de blogul asta si e prima data cand fac vreun fel de comment pe asa ceva. Nici nu am vizitat foarte multe ce-i drept dar asta mi-a starnit in mod special dizgratia.
Acum, ca tu esti un partzar care are evident tulburari de natura interioara, xenofob si frustrat sexual e una, ca umbli din carciuma in carciuma band bere singur si trist, anonim si fara prieteni si iti petreci viata pe net e alta, dar sa incepi sa caracterizezi oamenii dupa primele 5 minute ca si cand ai fi frate cu Freud si facand asta dupa niste criterii relevante cum ar fiactivitatea din carciumi a unor persoane, surprinsa in primele 3 minute cat se poate de superficial mi se pare cel putin penibil. Dar sa te mai apuci sa si scrii pe net despre asta cu un oarecare titlu de noblete si superioritate e de-a dreptu' regretabil, considerand ca prostia e doar regretabila si nu condamnabila. In caz ca nu te-au iubit parintii, ca si-au batut fetele cu mustata, de care aminteai, joc de tine sau ca ti s-a lipit guma in cap cand erai mic si inca nu ai reusit sa o scoti de acolo iti pot recomanda cu placere oricand un ajutor de specialitate!
Toate cele bune, indiferent de ce ai intelege tu prin ele!

baftaman spunea...

:))) foarte tare

Anonim spunea...

http://lumerkoz.edu Must have: http://riderx.info/members/Buy-Meridia-Online.aspx needles http://soundcloud.com/aricept plannovember canarsie http://soundcloud.com/prevacid medici http://rc8forum.com/members/Buy-Singulair.aspx vukcevic http://www.lovespeaks.org/profiles/blogs/buy-famvir cofco pinochet