marți, 23 septembrie 2008

Pașnic

Am găsit soluția supremă împotriva violenței.

Nudismul. Oamenii dezbrăcați nu s-ar cafti niciodată. Io aș ezita să mă iau la bataie cu unu dezbrăcat. Mi-ar fi puțin cam jenă să nu-l ating în locuri în care nu vreau să pun mâna. Cum să dai un genunchi în coaie pe niște coaie goale? Să atingă genunchiul tău, sau al pantalonului tău coaiele altui tip fără un strat apărător de textilă ? Scârbos! Să dea să fugă și să vezi cum îi flopăie în alergare printre picioare; Nici nu-ți mai vine să alergi după el să îi dai un șut în cur să nu te faci de păr pe bocanc.

Și asta daca doar adversarul ar fi nud. Dacă ar fi amândoi combatanții, totul ar deveni atât de gay ca ideea în sine de a te bate cu un tip te-ar face să vomiți. Până și clasicul șut în cur cu piciorul gol ar avea brusc conotații sexuale.

De-aia îs așa de pașnici hipioții ăia din vamă. Îi doare la bască. Știu clar că, chit că îs deranjanți vizual, nu se încumetă nimeni să-i bată.

Totuși cel mai periculos e să VREA să se bată cu tine unul dezbrăcat. La un moment dat era să sară la mine la bătaie un zdrahon in vamă pe care îl întrerupsese un idiot din sex făcând strigături la ușa cortului Tipu' a crezut ca io eram ăla și venea amenințător spre mine cu pula încă semi-sculată. A fost unul dintre cele mai înspăimântătoare momente din viața mea. Am vrut să negociez cu el, să-i zic "faraoane, pune niște pantaloni pe tine și te las să mă bați cât vrei tu". Dar am zis că mai sănătos e să fug pâna nu mai aud *flopa flopa* in spatele meu. Cât curaj să am și io ?

12 comentarii:

Anonim spunea...

sper ca n-ai ezita sa te bati cu una dezbracata.

chiar ca ai fi gay.

Raul spunea...

param pam

Anonim spunea...

what, have I got him figured?
:D

Radu spunea...

hei. imi place sa bat femei si imbracate.

dar ar fi un bonus sa fie nude.

Anonim spunea...

nude?

Radu spunea...

merge si asa. fiecare cu fanteziile lui. tu cu aia cu coif si sabie de plastic, io cu alea mai fara nimic.

Monstru Marin spunea...

dacă te prindea sigur o beleai. lol.

Anonim spunea...

da, numa' că fetişu' meu e mai mişto ca al tău.

Anonim spunea...

ma cac in sangele pacii, hai sa ne batem cu poeta aia! Biscuiti ostasii mei!

Anonim spunea...

sa fie cu crema de ciocovanilie, da?
altfel nu batem palma.

Anonim spunea...

atinge-ma

Anonim spunea...

eu cred ca cea mai tare arma impotriva violentei e dominarea prin teroare, dansul tematic, recombinarea genetica intre ADN uman si cel al ursilor panda, sau dominarea prin teroarea dansului tematic al creaturilor om/panda