sâmbătă, 27 septembrie 2008

Matache macelaru'

- Ce vrei, tot muşchi ţigănesc? Ce vrei să faci cu el ?

- Păi să mi-l înfăşor în juru’ pulii şi să o fut pe hoaşca de mă-ta, că am auzit că îi place să simtă muşchi ţigănesc adînc în ea. De-aia ai tu faţa aia căcănie şi buhaită şi mustaţa aia de viezure fleoşcăit, că se ducea la şatră, băga capu’ sub o căruţă şi futea la ea tot ţiganu’ pînă îi usturau coaiele. Ce rasa lu’ mă-ta îţi pasă ţie ce fac io cu muşchiu ţigănesc pe care-l cumpăr io cu banii mei bă pulă? Te pomeneşti că oi fi cine ştie ce expert culinar care vinde salam la colţu blocului pe 7 milioane pe lună plus bonuri doar din pură pasiune. Şi chiar dacă ai fi, flit bă supracalificatule. Atîta timp cît e banu’ meu, fac ce vreau cu salamu’ cumpărat de mine, pot să mă şterg şi la cur cu el. Ce te fute bă pe tine grija, umflatule? Hai marş pînă nu-ţi bag un pumn pe gît, futu-te-n inimă de tupeist bulbucat care-si da parerea neintrebat!

^
Mult mai bună decît reclama originală.

24 de comentarii:

Anonim spunea...

1st comment!

Anonim spunea...

reclama originala?

Radu spunea...

cum sa n-o stii, n-ai teve?
noah, am pus link

Anonim spunea...

e mai multa pasiune in reclama asta

cristina spunea...

doamne iarta-ma cat ai putut sa scrii!! pleaca omu 2 saptamani in vacanta si cand vine acasa nu poate sa se hodine deloc.

m-am razgandit de fapt nu vreau sa ma ierte doamnele. pe tine sa te ierte. caci eu nu pot.

cristina spunea...

si ti-ai mai schimbat si poza in una in care se vede ca ai barba

cristina spunea...

is cam obosita

cristina spunea...

si am baut multe cafele

cristina spunea...

da' tu te bucuri pentru ca eu las commenturi si oamenii or sa creada ca iti creste popularitatea chiar inainte sa citesca blogu si vor conclude ca e un post bun tocmai pentu ca are multe comentarii

cristina spunea...

eu nu l-am citit

cristina spunea...

arati ca eminescu in mizerie

Radu spunea...

numa ciudati pe aici....
habar n-am cum ii adun.

cristina spunea...

ce bine ca nu dormi. ia zi-mi ceva de corazon

Radu spunea...

eu nu dorm niciodata.


El corazon es una pompa muscular
Que mantiene circulacion
De la sangre de nuestra vida
lub-dub lub-dub lub-dub
suena familiar?
Estos son los sonidos de sus
válvulas ....

.....de corazón

cristina spunea...

o, enrique julio miguel jose angel andreas guillermo! pot sa-ti zic maria?

Radu spunea...

nu m-a mai strigat nimeni maria de la operatie incoa.

Anonim spunea...

stii spaniola - impresionan

Anonim spunea...

coafura rezista.
pentru orice altceva exista translate.google.ro

e psiholog, draga, ce spaniola vrei sa stie?
poate din telenovelele pe care le urmareste?
;))

p.s. Radule ma disperi ca de fiecare data trebe sa-mi introduc nickul si url-ul.
te urasc.

Anonim spunea...

nu m-a mai strigat nimeni maria de la operatie incoa.:):):)
Eres un sueno papi!

cristina spunea...

mărie, incuie bastarzii in chimniţă si adă merindele ăle de soi, că o venit noaptea.

Radu spunea...

da' cum de bantui numa la ore de-astea moroiule?

Cezar spunea...

am ras "foarte important" (cum zicea un boschetar pe care l-a angajat odata unchiumiu casa care boltari) la postu asta, si am realizat ca daca ne-am injura noi doi ar fi un fel de apocalipsa lexicala.
foarte tare, si pe mine ma enerva reclama, mai mult din cauza ca toate mezelurile fabricate de studenti inventivi in combinate chimice parasite, in pauza dintre un inalbitor si un tifal, se vor "cu traditie" + cacatu asta de obsesie legata de faptul ca brandurile trebuie sa aiba nume generic: "matache macelarul", "salam de sibiu", "doctor doom" si alte asemenea mizerii. pai ce caltabosu meu afumat, un nume normal nu puteau sa ii dea? astept cu nerabdare "carnatii costache", "muschiul metis" si "rarunchii radu".

Anonim spunea...

Vreau si eu un carnacior....De care?Pai un carnacior de Matache...Bine dar avem multe sortimente....Chiorpec aveti?Nu...Stanescu?NU CRISTEA?Da NU CRISTINELA SI cRISTEA..DAAAAAAA OK UN cremwursti Irimia

ps restul stiu despre ce-i vb

Anonim spunea...

eu nu voi vorbi urat ptr ca nu se merita...sunt niste fraieri,au dus o fabrica la faliment.eu am lucrat acolo si nu aveai cu cine discuta..toti erau paraleli...daca ei au pus manager o femeie care umplea mate..hai domne care dadea cu curu erau tari...dar niciodata nu au observat pe cei care munceau...ma bucur si ma rog ca,haita din buzau sa dispara de pe plaiuriile prahovene