marți, 30 septembrie 2008

Ce chestie interesantă am văzut io azi:

Da să începem cu mijlocu’.

Am fost la o gală de-asta de donaţii de verzi pentru verzi, gen plantat copaci şi salvat balene sau alte prostii din categoria “Captăn planet, hiz ar hiro, gonă bring poluşăn daun tu ziro....”. Bucurenci, Răduleasca şi alte animale mondene.

Nervozant din startul ideii, să mă învârt printe activişti, eu fiind un pasivist convins.

Da’ destulă introducere.

Am ajuns acolo, când zic acolo vreau să zic la pulivar la Buftea pe domeniile regale mă-sa-n cur că departe mai e. Mai aveam puţin şi ajungeam la Braşov deja. Oricum, să nu îmi pierd ideile măreţe. Am ajuns acolo cu un microbuz. Persoana de contact, un peon de-al lui Bucurenci. Detestabil bastard acest bastard detestabil. Mi-am dat seama de cum l-am văzut că e un bastard detestabil. Era genu ala , hippie-homo-metrosexual. Ştiţi voi, genu’ hipiot la origine, da’ foarte dichisit, cu păru prins, zâmbet omniprezent, bine bărbierit ( bă aştia, mai lăsaţi in plm lama că ne faceţi de căcat pe noi de ne bărbierim o dată la 5 zile); costum, da nu costum de om normal. Costum de metrosexanal d-ăsta, era gen tapetu lu bunica, cu mici modele pe dunguliţele bej. Costum mai hidosnic n-am văzut de zile, să n-am parte. Evident avea şi manpoşetă. Bă găoznicilor, dacă e mică şi pe umăr, e poşetă. Ţine-ţi tampoanele de rezervă în buzunar ca un bărbat adevărat.

Şi bastardul detestabil vorbea în microbuz cu două jurnaliste de la mă-sa-n cur, cui dracu îi pasă unde scriu ălea dintre care una avea un neg deasupra buzei de sus ca mustaţa lu Hitler. Asta dacă Hitler ar fi avut mustaţa circulară şi puuu uuuu ţin pe dreapta. No, ajung acuma la ce m-a enervat la scârbavnicul ăsta odios. Vorbea de poluare sau gen (evident) şi la dioxid de carbon îi zicea SII-OOH-TUU. Să mori tu! Ia bagă bă capu’ în nişte heigi-tuu-ess-ooh-foor, futu-ten inimă de ango-saxofon cu pedale.

Ajung acolo, tunel cu lumină stroboscopică, monitoare cu deşeuri şi fum. Laser frate, ce n-aţi zis că e de rave că aduceam o votcă palmată în trelingu’ ADIDAS şi un epileptic să ne râdem. Cică trebuia să ne sparie. Sictir bă. E doar lumină, nu e paianjeni.


Bă şi aveau ăştia nişte figuranţi. Literalmente figuranţi, nişte hipioţi ordinari îmbrăcaţi în ţărani care frecau fânu şi beleau ştiuletele. Da lent şi în sictir rău. Şi să vezi şomerii! Îl strângeau (fânu) grămadă, dup-aia îl împrăştiau la loc, îl suiau în căruţă, îl dădeau jos. Bă, aia e labă tristă ce faceţi voi, ia marş de săpaţi la canal. Vă faceţi că munciţi ca pe vremea lu ceaşcă. Plimbaţi paiu’ pe ogor.

Şi invitaţii erau de două categorii: sclifosiţi şi dichisiţi. Ok, o categorie. Şi mai venea câte unu ţupa ţupa la pseudoţărănoi, lua furca ca pe un artefact şi o înfigea GHIDUŞ în fân. “VAAI, UNDE E BUTOANELE”. La măta-n cur. Aţi ajuns la bucale de la coada vacii acu 5 ani şi aţi uitat de ce cotor se ţine furca.


Şi Valentina Pelinel, aia a lu’ prostovanu’ de Boureanu, bă era bună, aj fi coclit-o-n bătătura aia de şi-ar fi scos paie din cur o lună.

Şi l-am văzut pe Ianţu şi, deşi l-am mai văzut de căcălău de ori, abia acuma am observat ce mâini penibil de scurte are omu’. Bă da ştii cum, stătea cu ele în buzunar şi nu îndoia cotu. Cre-că tre să arcuiască de spate să se şteargă la cur, CU BURICELE DEGETELOR.

Şi dichiseală, şi fandoseală, şi alteţe regală, şi salată de ţelină cu stafide şi chestii confiate. Păi de la ţelină ştiu că ţi se scoală pula. De la combinaţia asta ce ar trebui să se întâmple, să se scoale gay ? BRAWNER.

Şi la sfârşit mă întreabă una cică, care e şoferu’ de la microbuz? Toţi fiind la costum. Bine, evident că io nu, da’ în rest. Şi io evident, isteţ ca Velma din scooby doo îi zic. Uite-te după pantofi. Şi mi-a aruncat aia o privire de “mamă ce deştept e ăsta”. Evident şoferu’ era ăla cu cei mai futuţi pantofi din toată gloata. Perspicac în pula mea.

Bă şi m-am luat cu alte prostii şi nu v-am zis ce chestie interesantă am văzut io azi: un filmuleţ cu o tipă care se băşeşte pe un tort.

17 comentarii:

Anonim spunea...

dezamajire totala.

*sigh* nu se mai scriu posturi ca pe vremuri ...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=vXdiORUo40I na inca un clip de genu' cakefarts.com

Anonim spunea...

bai ce tare-i postu asta! :))

Raul spunea...

hazlibund

Anonim spunea...

angolosaxofonii suge hard coc. la aia cu basini in tort o sa ma uit cand o sa vreau sa-mi treaca foamea.

Anonim spunea...

postul asta e ca o basina: incepe bine, cu zgomot, cu miros si dupa aia se fisiie pe crac.

Kidha spunea...

cata ghidusenie pe capu' tau

Radu spunea...

era cu dedicatie cuvantu'

Raul spunea...

astia nu inteleg arta adevarata. Ai incarcat epic de dramatic postul si l-ai sfarsit mai bine ca LOTR.

runbaby spunea...

ciudat, daca te gandesti ca nu iese nicaieri fara sa fie platit, dupa cum ma informa pe mine cineva recent, ar fi trebuit sa aiba mainile lungi, nu?

Radu spunea...

si pe mine tot asa ma informa cineva recent

cica de data asta nu l-a platit nimeni, era doar de imagine.

Anonim spunea...

Multumesc pentru post! Tare.

Radu spunea...

cu placere. da' sa mi-l dai inapoi cand termini cu el

kiki spunea...

auzi bre radule..nu m am prins daca a fost o glumo-ironie dar a zis bine nenea ala la dioxid de carbon "co2".ce zici tu "h2so4" e acidul sulfuric.

kiki spunea...

ioi...mii si milioane de scuze domnu psihlog.:D acu vazui ca tu nu contestai faptul ca co2 e dioxidul de carbon ci l ai indemnat sa si vare bostanul in acid sulfuric ceea ce e bine:))).tre' sa ma scuzi.era noapte si nu mi mai functionau toti neuronii.:D

Cosmin Piticu` spunea...

bun post... gata ma abonez.. chestia cu cakefarts a fost dementiala! am ras cu lacrimi..

Anonim spunea...

hi every person,

I identified piticigratis.blogspot.com after previous months and I'm very excited much to commence participating. I are basically lurking for the last month but figured I would be joining and sign up.

I am from Spain so please forgave my speaking english[url=http://brsubmityournews.info/bookmarks].[/url][url=http://dobehindthescenes.info/].[/url][url=http://whatsnewtodayed.info/].[/url]