marți, 23 septembrie 2008

Shambala

UPDATE: SHAMBALAUA A FOST DATA JOS DE PE NET. Nu-i nimic. O sa o urcam noi la loc cat mai curand. Stay tuned!. Si ca bonus, mai bagam un cantecel cu tanti Luminita, din nou in premiera.


undeva, undeva, poate-n Shambala (ze WTF?)

No comment cu tanti Luminița, cea mai nambăr oan fană a bloggarței de mai jos.

Shambala, shambala cât aș vrea, de-aș putea

Poate tanti Luminița nu face 8 milioane pe lună si nu a citit de zece ori Creangă să predea la puradei cum am zis eu.

Si totuși, exista un motiv destul de bun pentru care părera lu' tanti Lumnița nu contează:

De-as putea, de-as putea, merge-n Shambala.

Vedeti mai jos


34 de comentarii:

Anonim spunea...

pai ce cacat e asta?! asteptam ceva scatofagie sau macar urinoterapie, in fine, o spirala ceva, un trenulet... naspa

Anonim spunea...

e atat de fatid incat nici macar nu emrita sa dau play.
de fapt, e atat de fatid, incat nici nu stiu de ce dau comentariu.

Anonim spunea...

merita*

Radu spunea...

ce-aveti ba, esteti naspa? io ma rad de ma cracanez.

v-am stricat ba, v-am dat mura-n gura umor evident incat nu mai apreciati lucrurile fine, ca o baba matoala care simte muzica.

Anonim spunea...

Purevanity, scuza-mi ignoranta, da' ce pula mea e aia FATID?

Symbolic spunea...

asta-mi aduce aminte de profesoarele lu' frate-miu de la liceu. toate se credeau artiste si traiau intens orice moment. uite de ce drogurile nu trebuie sa ajunga pe mana oamenilor trecuti de 40 de ani. isi retraiesc amintirile din perioada in care tatele erau unde trebuie si in pizda inca incapeau numai o pula si 1-2 degete

Anonim spunea...

a vrut sa zica fetid.. :-j

Eli spunea...

Ala de pe perete e Cliff Burns,im?

Eli spunea...

Sau sotul ei care s-a sinucis sa scape.

Anonim spunea...

Epic!

Anonim spunea...

da, e "fetid".
am gresit.
acuma trebe sa-ti pup si papucii?
:-j


mantzy, pentru tine exista dexonline.ro

ignorantule.

Anonim spunea...

Bai, pocaiti-va! Dumnezeu, ca sa ne-arate ca exista si ca-i marinimos, ne indeplineste cea mai fierbinte rugaciune: PROSTIA A INCEPUT SA DOARA!! Acum, dupa dovada asta de bunavointa din partea Lui, parca-mi pare rau s-o vad pe Luminita cit sufera... Iarta-ne, Doamne!

Anonim spunea...

P.S.: Sa vezi ce urlete se vor auzi dinspre Galati! :(

Anonim spunea...

bwahahaa

ia fi atent peste cine dau pe haicucinciu'.

total pe orbecaitelea. http://hi5.com/friend/109180386--Rrrimuna--Profile-html

sers!

Anonim spunea...

http://clipa.wordpress.com/

Iata jurnalul doamnei profesoare.

Virtual un blog bun.

In realitate un gunoi.

Anonim spunea...

Parca mai mult imi place cum interpreteaza doamna Vali Sterian. Are asa, un nu-stiu-ce...

Anonim spunea...

@purevanity: nu, draga, nu-mi pupa papucii, suge-mi tocurile.

Radu spunea...

bai uneori mi-e ciuda ca nu-s destul de superficial sa imi fac cont pe hai cinci. As fi vrut sa-i vad si io meclanu' artistei.

PUNE-L FATA PE PUBLIC NU FI DICHISITA

Anonim spunea...

imi pare rau ca-ti frang inima, dar am restrictie si nu accept decat persoane pe care sa le stiu din viata reala. hai plangi.

Eli spunea...

Hai sufera....

Anonim spunea...

duamne, ce te mai ataci.
pe bune, inchide-ti cumva gura aia si blocheaza-ti incheieturile.
eventual ignora-ne.

:-j

Maria spunea...

Bai...eu cred ca i-am acordat cu totii pustoaicei muuult prea multa atentie astazi. Si ea nu ne-a daruit mare lucru in schimb. Adica da, ok, am ras ieri si azi cateva ore bune dar... a venit timpul pentru alte noi creatii originale made in galati. Asa ca rrimuna fii mama scriitor adevarat, da-i drumu la creatie si mai exstaziaza-ne putin ca incepe sa puta a monotonie. Reinventeza-te, fa cuburi din cuvinte, lacrimi din tacere, urlet din lumina, jale din cantina si binecuvanteaza-ne cu talentul tau exasperant de comic.

Si mai ales ORICE AI FACE nu CEDA. Nu iti inchide BLOGUL. Nu plange, nu te isteriza. Ne multumim la o adica si cu arhiva daca tu nu reusesti sa-ti transcezi conditia.

Radu spunea...

^
Imi place cum gandesti. Hai sa procream.

Maria spunea...

Bine. Ramane stabilit.

Radu spunea...

La mine, la tine sau in Shambala ?

Maria spunea...

Uite chiar aici. Putem sa-i dam procrearii sensuri mult mai inaltatoare. Daca rrimuna poate, putem si noi.

Anonim spunea...

maria, tu poti sa ai in continuare cosmaruri sub forma de matrioshka.. si blogul meu va fi sters cand o sa am eu chef, nu plang eu din nimicuri. nu-mi mai purta, fata, de grija.

Maria spunea...

Nu! NU! Astea nu sunt opere. Mizerii rrimuna. Mizerii. Poti mai mult decat o simbolistica ruseasca impregnata cu aere de periferie. Vrem eseuri, poezii, injuraturi macar...dezvolta-ti te rog ideile. Iar daca nu le ai, dezvolta oricum.

Radu spunea...

chizdarce, hai retrage-te in barlogul tau imund. Gata, ti-ai trait cele 15 minute de glorie, deja s-a trecut la alti prosti. Consumi pixeli degeaba.

Raul spunea...

http://www.shambala.ro/

unde vrea sa ajunga tanti luminita

Maria spunea...

@ luminita ionas

deversaza-ti te rog frustrarile pe alt blog. nu pe al meu. acolo nu vor vedea nicicand lumina - era sa zic a tiparului - dar intelegi tu. Si asta pentru ca:

1 - ai lasat 3 comentarii in loc de 1. Ceea ce demonstreaza ca esti oleaca ticnita. Scuze...exista si prezumtia de nectineala.

2 - toate cele trei comentarii nu au nicio legatura cu realitatea. Sunt niste insiruiri labile de insulte si jigniri.

3 - e blogul meu si fac ce vreau.

Asa ca safe your words. Pentru rrimuna spre exemplu care in aceste momente probabil are nevoie de incurajari.

In alta ordine de idei... eu ies din schema. ii doresc sincer rrimunei sa-si dea seama ca incurcisarile de cuvinte si sens nu o vor duce prea departe. Poate are talent dar blocajul asta in subliteratura ii face rau. iar dumneavoastra doamna... nu stiu. Liniste si alti elevi cu potential.

O zi buna!

Maria spunea...

* incrucisari si neticneala - asta ca sa nu-mi sara lumea in cap ca sunt analfabeta. Tastez in graba si incurc...tastele. Scuze anticipat si pentru acele virgule (potentiale si probabile) ce mi-au scapat.

Radu spunea...

bineinteles, aici puteti sa va certati cat vreti si oricand.

mi casa es tu cocina.

Maria spunea...

:)) hai bre ca asa trafic nici rrimuna n-a facut :))