luni, 15 septembrie 2008

Curat murdar

Unii psihologi zic că pantofii unui om spun multe despre dînsul. Ai mei spun că am călcat în căcat recent. Un psiholog optimist ar spune chiar “acesta este un om cu iniţiativă, cu curaj, căruia nu îi este frică să calce în căcat daca situaţia sau întunericul sau un gînd destul de interesant cum ar fi imaginea mintală a unor ţîţe o cere. “

Nu am prea multe haine. Eu zic că am numărul ideal de haine. Alţii că nu am prea multe. Nu se strîng multe de spălat în fiecare săptămînă. Cam cît de două ture de maşină, ceea ce duce la decizia simplă de a le împărţi în albe şi negre. Bineînţeles, mai rămîn pe dinafară ălea al căror număr nu depăşeşte pragul critic necesar pentru a forma o grupă de sine stătătoare. Nu trec de procentul esenţial, cam ca PNG-ul cînd nu au trecut de pragul de 4% să intre în parlament. Dar, spre diferenţă de PNG, sunt hainele mele. Nu pot să le arăt cu degetul şi să râd. Trebuiesc spălate. Bej, kaki, măslinii, crem-căcăniu (da, abund de culori imprevizibile şi variate la haine). Aşa că, după cum mă taie capul, aceste rufe sunt promovate la gradul de albe sau negre.

Ulterior aflu că erau subcalificate pentru acest rol, fiind o decizie organizaţională proastă.


Ah, şosetă neagră! Ne întîlnim din nou! Nemesis fără chip, care ţi-e scopul odios? Cum ai reuşit să te strecori printre tricourile albe? Cum te-ai tîrît pînă acolo, cu corpul tău tubular, lipsit de picoare atunci cînd nu e un picior de-al meu în tine? Ce vrei de la mine? Ştiu că în sinea ta rîzi satisfăcută dar, într-o zi o să plăteşti.

Într-o zi o să mă taie o căcare într-un loc inaccesibil şi tu vei fi singurul lucru la îndemînă sacrificabil pentru curăţarea interbucică. Pion de sacrificiu. Vom vedea atunci care dintre noi rîde la urmă. Răzbunarea va fi dulce, dulce şi glorioasă.

14 comentarii:

Anonim spunea...

e vorba de 5 la suta

Radu spunea...

greseala mea.

Kidha spunea...

ia o pauza de la scris

Radu spunea...

NEVAR.

voi inunda aici cu texte proaste. din ce in ce mai multe.

Anonim spunea...

stai linistit, nu sint proaste textele. mie imi plac. de fapt imi place cel mai mult ora la care le postezi. asta a fost la 04: si ceva. esti tare daca bagi text cu sosete la ora aia.

julie spunea...

iu creizi madar facar

anvilface spunea...

apropo de cacare, acu' cateva zile am tras unu' gen bustean uscat si in mod surprinzator a fost urmat un torent de diaree...combo...

Radu spunea...

mi se pare interesant ca consideri ca m-ar fascina cum ti-a sarit tie din cur butt plugu de la jetul de cacao.

ai si poze?

Anonim spunea...

imi place umorul tau...

Anonim spunea...

pacat ca soseta nu era roz.
ar fi fost apogeul.

al cui, ramane la alegerea ta.

Radu spunea...

^
hah. clar tu ai votat aia cu vreau sa ti-o sug.

Anonim spunea...

de ce nu, esti un zeu.

Radu spunea...

semizeu.

Anonim spunea...

Rid cu lacrimi
si de azi te iubesc numai pe tine