vineri, 12 septembrie 2008

Deci Da

Mă duceam azi către o restanță și am zis să scot niște bani de la bancomat în caz că trebuie să "întind untul" poate "scârțâie roata", și trebuie sâ "slinoșesc maimuța" dând cu "babanul pe sub mână", dacâ înțelegeți aluzia mea fină. Ei bine, și îmi borăște bancomatul în palmă un teanc de de-alde osude mii gros cât un volum de poezii. Inconvenient. Groaznic de inconvenient. Gândiți-vă cum ar arăta să strecor teancul ăla sinistru între pagini şi să mă întrebe profu
" ce pla mea e aia bă ? o prăjitură diplomat?”
“nu domnu, trăiţi-ar neamu’ mai vârtos decât stejarul, e bani”
“să moară mă-ta”
“parol”
“n-am servietă să-i car fraiere, picat”

O venit pe la munca un nene imbrăcat ca un cioclu, pe la 48 de ani, cu un păr lung şi slinos cu cărarea într-o parte şi fără dinţi că vroia să scrie cineva o casetă de umor despre faptul că el e scenarist şi tot lasă scenarii şi nu răspunde nimeni sau gen, nu am fost atent că arăta ca un cioclu fără dinţii şi am vrut să-i zic că e normal să nu-i răspundă nimeni că arată ca un cioclu fără dinţi şi nimeni nu citeşte nimic scris de un cioclu fără dinţi, dă din cap să plece şi aruncă la gunoi tot ce a atins mâinile lui cioclingare PĂI PULA MEA CU GINGIILE ĂLEA VREI TU SĂ-MI ÎNGROPI APROPIAŢII ?

am vrut să-i elucidez misterul dar nu vorbesc cu ciocli fără dinţi


lolmoceanu
hardon collider = penisuri care se izbesc unu de altul = titlu de film gay
Dead Ghost
meh m-am gandit ceva da' e hardon si collider, da nu cu alte hardoane
nu conteaza , sa zicem ca e semigay. dar e hardon dansu' nu cu ce colaiduieste
lolmoceanu
eu cred ca deja e in productie un film cu titlul ala
Dead Ghost
oricum . iegzact cu tine vroiam sa vorbesc. sau cu oricine altcineva . ca tre sa fac ceva
stii cum toti bloggari de cacat cand n-au subiect baga o conversatie interesanta (pentru ei) de pe messenger ca sa se scoata cu postu' pe ziua respectiva?
lolmoceanu
poate
Dead Ghost
pai na. vreau sa fac si io o chestie de-asta. da' tre sa aiba caracter, sa para INPORTANT. deci, tu zici o judecata de valoare despre munca altcuiva, dup-aia io zic ceva care vrea sa fie filozofic
si dup-aia tu zici ceva hazliu la sfarsit, si gata
lolmoceanu
imi place, e meta
Dead Ghost
pai, baga o judecata de valoare despre munca altcuiva. da' vezi ca daca nu-mi place editez sa sune mai cul.
lolmoceanu
raul de pe blogul tau scrie naspa
Dead Ghost
stiu. da' a murit. l-a eviscerat un urs si i-o purtat matele ca pe o palarie. a ramas numa numele acolo in memoria lui ca om si ca persoana
lolmoceanu
si acu tre sa spun ceva hazliu ?
Dead Ghost
no, acuma io cu filozofia. cred ca noi toti suntem visul unei constiinte colective care se experimenteaza pe sine in fiecare dintre noi pe rand, dar atemporal simultan.
lolmoceanu
Doi seici mancau ingetata intr-un showroom Rolls-Royce. Unul dintre ei spune:
-Masina o platesc eu, tu ai platit inghetata.
Dead Ghost
sa fim exhaustivi
lolmoceanu

Dead Ghost
clar. am atins si pragul psihologic al copy paste-ului de pe mess.

8 comentarii:

Anonim spunea...

cam de cacat sa iti platesti examenele atunci cand esti la balet. si de cand carbaxanu meu invartosat au molustele pretentii cand e vorba de capatat? eu in pula mea am fost sa incerc sa rezolv (prin dezbatere si putere de convingere) sportu (la medicina e obligatoriu) si o inceput ala sa imi cante sa ii dau un milion (la propriu). eu neavand decat vreo 70 de lei la mine ii zic ca nu am decat asa (si ii dau 50) la care el imi spune sa dau si maruntii ca tot bani e si aia

Anonim spunea...

si restanta o fost scrisa sau orala? ca daca era orala, era mai naspa ...

Radu spunea...

a fost luata. asta e esentialul

neuronu spunea...

@offtopic

Trupa ShowTime te invita la stand-up comedy

Marti, 23 septembrie, ora 20 hai si tu cu prietenii tai in Enjoy Caffe (vis- a- vis de Tearu Fantasio) sa vezi un spectacol cu mult umor, fara inhibitii, fara cenzura in care lucrurile se spun “pe bune” si sa razi asa cum nu ai mai facut-o de mult.

Atentie! Spectacol cu limbaj explicit!
Accesul interzis pudicilor si celor sub 16 ani!“

P.S. Scuze pt offtopic

Anonim spunea...

vand componente calculatoare la super preturi, xbox 360, si bicicleta dama germaia; demontez teracote.

Kidha spunea...

bloagăre

Radu spunea...

in sensul pozitiv al cuvantului?

Anonim spunea...

deci i clar, o fost oral. ca de aia ai ramas traumatizat.