joi, 18 septembrie 2008

Fo tha ladies

Marele filozof chinez Man Tzi îmi tot zice că dom’le, nu-s sensibil. Că de-aia fug femeile de mine că-s lipsit de orice urmă de sensibilitate. A, şi cică-s prea misogin. Aşa că m-am gândit io, cu mintoşenioziciunea mea să scriu o poezie sensibilă, de romanţă ca să impresionez gagicăciunile până la umezenie.

Recunosc, am fost inspirat şi de această poezie. Metafora “trupul tău devastator de atractiv” m-a facut să râd singur 10 minute. Îmi tot imaginam tancuri, că alte lucruri devastatoare nu cunosc. Dar să trecem la poezia mea romantică. De sensibilizare.

Dragoste

Ca un val nestăvilit
Ştremeleag azur pe coamă
Te pătrunde ca o lamă
Explodând al tău zenit

Se retrage gol de zeamă
Să se uite plictisit
În adâncu-ţi ostoit
Şi se-ntoarce ca să doarmă

--------------------------------------------------
Mulţumesc. Mulţumesc foarte mult. Ştiu. Sunt epic de sensibil. Deci cum să fiu eu misogin? LIEZ!

20 de comentarii:

Anonim spunea...

ce bine-mi pare ca m-ai bagat in seama.

da, blogul ala cretin e tot al meu.

oricum, nu asta e ideea, ci ca ... adu-ti aminte ce-am votat, misoginule.

esti un zeu.
semi.

Radu spunea...

haha. ok. io n-am nimic impotriva.

apartamentu' spunea...

Sburătorul în acţiune
andra

Anonim spunea...

e stromeleag, stremeleag nu exista

Radu spunea...

^
dexonline.

Kidha spunea...

La mule grase

Anonim spunea...

“Celui ce va fi prins cu stromeleagul invartosat
primprejurul partilor fatatoare ale muierii i se va
taia scarbavnicul madular, intru vesnica lui
nefolosinta.” text ce definea violul din Legiuirea lui Caragea

eu de aici stiu, si sursa mea e mai ok decat a ta, pt ca e text de lege, nu ma asteptam sa fii unu care sa ia dexonline in gura odata la 5 minute

Radu spunea...

plm. si io-l stiam tot de stromeleag, da' am cautat pa net sa fiu sigur si asta o iesit.

licenta poetica nah.

da, scuzoaie. daca-l modific, ma ierti ?

Anonim spunea...

licenta poetica e atunci cand chimbi un cavant ca sa iti iasa rima sau masura metrica, la tine ce ti-a iesit, rima sau masura? :))))

Anonim spunea...

scriu prostii, am inceput devreme direct pe sistem, scuza-mi coordonarea creier-deget-buton

Radu spunea...

Licenţă poetică = abatere uşoară de la regulile gramaticale ale limbii, cerută de necesitatea rimei, ritmului sau din dorinţa de a realiza o notă stilistică particulară.


Nimanui nu-i place o curva gramaticala.

Raul spunea...

Radu, Radu Alexandru in "license to... poetry"

Radu spunea...

buna idee. da-le si adresa.

si pinu si cheia de la casa cu bani.

Anonim spunea...

am gugalit radu alexandru si mi-a dat 267000 de pagini. esti tare frate....ti-am gasit si adresa

Anonim spunea...

Cum ar spune francezul: "etre fleoshc"


Parca daca e vreunu caruia chiar ii pasa de numele tau complet nu poate sa te gaseasca imediat

Anonim spunea...

terminati mai, ca ma sensibilizati prea tare.

Anonim spunea...

domnule pula, pardon radu alexandru, noi baiestii de la SIS va transmitem toate cele bune si tinem sa va anuntam ca microfoanele noastre nu ajung in orice garsoniera de cacat. deci practic sunteti nedepistabil!

Radu spunea...

sfinte cacat e asa de fin umoru' meu ca nu se prinde nimeni.

imi trebuie o toba in spate sa faca parampam cand zic ceva la misto.

Anonim spunea...

si niste majorete cu pompoane roz care sa-si arate ţâţele pe fiecare "parampam".

Sahara Penguin spunea...

Cica nu razi. Right.