miercuri, 17 septembrie 2008

nebunatic

Negociam azi, cand lumea normală doarme, pe la 9:20 cu un prof, o restanţă. De gaşcă, omul îmi zice că nu-i bai, să-i fac un referat mic acolo, după proiectul care l-a pus pe grup.

Îi zic că io n-am acces pe grup că m-au dat băjeţii afară de 2 ani(punea o proasta poezii feministe de auto-afirmare a sinelui gen “I’m a woman hear me roar”şi i-am zis că e imbecilă şi ar trebui să slăbească 15 kile să îşi îmbunătăţească stima de sine, nu să folosească chestii artificiale).

Şi profu’ cică : - Aa, ai fost mai nebunatic aşa!

Oau

Nebunatic

Uite un cuvânt pe care nu îl auzi des. Mai ales de la un bărbat.

Singurul context în care acest cuvânt e acceptabil e din gura unei tipe după ce i-ai băgat un deget în cur.

NEBUNATICULE!

6 comentarii:

apartamentu' spunea...

sau de la un nene care ar vrea sa ii bagi un deget...
andra

Anonim spunea...

cumva nenea era o fosila?

Radu spunea...

nope, avea vreo 30

Anonim spunea...

ce nasol.
inseamna ca se dadea la tine.

Anonim spunea...

... nebunaticule.

cristina spunea...

voi doi mai nou va cam inmuiati genunchii (?) unul altuia pe blog. ia faceti-o altundeva. ca nu-mi place sa cred ca radu e moale si .. de treaba. mi-as pierde de tot increderea in umanitate