sâmbătă, 14 iunie 2008

Regretul zilei

Regretul zilei


Azi regret următoarele regreţiuni (doă puncte)

Că n-am deschis gemuleţu’ la baie când m-am dus să mă cac azi dimineaţă

Că în titlul blogului noi n-avem litera „U” pe care sa o scriem V cum au ăia la BVLANDRA.

Pvla mea!

Că am presupus că şaorma făcută de mine acasă e mai bună decât aia de la magazin şi că stomacul mi-a demonstrat contrariul

Că nu s-a inventat grebluţa extensibilă pentru scărpinat la LCB (legătura cur-boaşe)

Că fanele mele spre deosebire de ale lui Radu, nu au penis
(Bine recunosc, asta nu regret dar vroiam să mă laud)

14 comentarii:

Radu spunea...

la cat de brutal de misogin scriu io, nu ma mir ca n-am fane.

nu s-au inventat femei asa de masochiste.

Anonim spunea...

raul tu nu ai fani deocamdata de nici un fel.. dar o sa vina si aia odata cu talentul :)))

Radu spunea...

bam! lovitura la intuneric

Raul spunea...

tu n-auzi ma ca eu am doar fane, care ma apreciaza pentru spiritul senibil si profunzimea artistica. Talentul e ori relativ (vezi gutza, e talentat in felul lui dar tot nu-l face mai placut la ciocanele) ori te lasa sa mori cu matzele ghioraind si face erou in posteritate. sentimentul feminin se vinde azi

Anonim spunea...

eu regret ca nu am buda deloc. si trebuie sa ma cac in fudu' gradinii:(
pot sa ma alatur frustrarii colective?:(

Anonim spunea...

pitifnita esti o fana de`a lui raul?

Anonim spunea...

nelu coximoroon:P depinde! are tricou cu salam? are bani sa ma scoata in banbu?

Anonim spunea...

nu da are salamu iesit din tricou... merge?

Raul spunea...

aici nelu descrie din fanteziile lui secsuale cu mine, pare rau ba, da mai intai scoate-ma si tu la cina

Anonim spunea...

te fac o shaorma papushe?

Anonim spunea...

si raul e misogin,domnul coleg de blog cu raul,dar el spune k e doar parerea mea...si raul are fani,dar sunt prea mici ca sa stie sa citeasca un blog(au in jur de 5-6 ani)...

The Orion spunea...

Raul are fani?! poate el este fan..

Anonim spunea...

are mai, sigur are...si fete..doar ca daca ar fi cu vre-o una ar fi acuzat ca e pedofil...:-"

Anonim spunea...

Bai eu una sunt fan Radu.
Cel mai mare fan.