marți, 10 iunie 2008

Exercțiu de imaginație

N-am mai facut unul de mult timp. Hai să facem unu scurt, așa, să nu se atrofieze. Cum ar fi ca bărbații și femeile să aibă sexele exact invers? Să fie cum sunt acuma, da' genital și numai genital fix pe dos! Cum ar fi lumea? Care ar fi diferențele?

Păi în primul rând, femeile s-ar pișa în continuare de jos. Ar ști că pot și din picioare dar nu le-ar pasiona. Femeile nu sunt interesate de țintit. Nu simt fiorul ăla cauzat de agerimea coordonării ochi-mână-pulă. Nu e de ele. Plus, de pe vine li s-ar părea mai practic. Apoi ar inventa o nou tip de lenjerie intimă. Corsetul penian. Mic, finuț, de satin, catifea sau mătase, cu broderii. Ce să mai, ultimul răcnet la magazinele de profil. Evident bărbații ar fi la fel de interesați de noul articol semi-vestimentar la fel de puțin ca și de lenjeria de până acuma. Lenjeria la femei e la fel de utilă, importantă și interesantă ca eticheta de la bidonul de bere. Bineînțeles că femeile s-ar da cu o cremă anti-rid pe coaie și cu o cremă de noapte noaptea, ca să le păstreze prospețimea, tinerețea și elasticitatea.

Bărbații în schimb ar continua să se pișe din picioare. Ar ști că e aproape imposibil, dar asta nu i-ar împiedica. Bărbatul este un animal simplu. Vrea să vadă bolta jetului, vrea să fie gata să poată să se pișe alergând sau măcar mergând cu spatele. Este esențial pentru natura masculină, și o fiziologie diferită ar fi doar un mic impediment. Bineînțeles scrisul numelui în zăpadă ar deveni din ceva banal supremul test de bărbăție. Apoi, dacă ar avea vagin(pizdă), bărbații și-ar introduce tot soiul de chestii în dânsa. Nu mă înțelegeți greșit, nu pentru autosatisfacere sexuală. Bărbaților le place să își descopere limitele corpului și apoi să abuzeze de ele inutil. Mereu am încerca să introducem a opta lingură acolo și să facem o poză repede cu telefonul să arătăm la prieteni și să ne lăudăm. Apoi ne-am îmbăta și am uita tot soiu de rahaturi aleatorii înăuntru, pentru că avem memoria scurtă și nu am ști ce ne împunge când stăm jos.

Ciclul ar deveni un nou prilej de concursuri masculine de vitejie:
"Vai boule, mi-o curs ieri v-un litru de sânge"
"Banal, mie cre-că mi-au curs doi litri pe zi ultima dată, am băut numa vin roșu și am mâncat ceafă de porc la grătar o săptămână dup-aia să mă refac. A fost un fleac."
Bineînțeles nu am folosi nimic mai moale decît hârtia de ziar pe post de absorbant. Nu ar fi masculin.

Mai sunt și alte probleme de discutat; cum ar evolua violul în pârnaie spre exemplu?, sau care ar fi ocupația principală a bărbatului daca nu și-ar dedica întreaga existență demonstrării că pula lui e mai mare decât a altora pentru că n-are ?

Dar nu m-am gândit încă. Poate vă prindeți voi.

18 comentarii:

Anonim spunea...

TARE.POSIBIL.

alex spunea...

da, interesante aspecte. iar pentru dorinta de competitie gen "a cui e mai mare" se pot face masuratori ale ecoului (ghici de unde). solutii se gasesc in orice situatie. ar fi prea usor sa trimiti un pestisor legat cu ata inauntru si sa vezi cat de adanc ajunge.

Unknown spunea...

chestia asta e scrisa de un barbat ? :| i mean wtf ... in fine daca barbaztii nu ar mai avea pula n-am mai fi barbatzi. ne-am ocupa cu altceva mai stupid cum ar fi croitul, frizeritul (stitzi voi care gen), decoratiuni interioare ..etc ... lol

Unknown spunea...

P.S. eu tot din picioare m-as pisa daca ash duce lipsa de bijuterie :))

Anonim spunea...

exercitiul tau e prost gandit.

1) daca s-ar intampla asa cum spui tu barbatii nu ar avea nici o amintire despre cum e sa ai pula si viceversa (Asta e ca teoria "ce as vrea sa fiu X chestie/fiinta, dar sa-mi pastrez mintea si constiina de acum" care-i o mare varza) deci poti sterge 1/3 din post

2) daca barbatii ar avea pizda ar trebui sa si fete. Si pentru a ilustra cat mai bine aceasta idee hai sa ne uitam la calutii de mare. Masculii sunt niste boarfe obosite care au grija de puradei. Cam asa ar ajunge si barbatii avand in vedere ca de ei depinde supravietuire speciei

3) femeile s-ar pisa din picioare. Poti sa le injuri si sa le acuzi de orice dar sunt fiinte practice. Cand ai pula e mai usor/comfortabil/practic sa faci asa.

cam atat am putut caca la momentul asta. stau la dispozitie pt lamuriri

Radu spunea...

ce imi place cand ma ia lumea in serios si discuta chestiile zise de mine la un mod realist.

mi se intaresc sfarcurile si mi se zburleste paru de pe ele de fiecare data

Anonim spunea...

ce imi place cand iei in serios pe cineva numit Seymour Butt! chiar ai pus botul?

Radu spunea...

nu, da vroiam sa zic ceva de sfarcurile mele si nu gaseam contextul potrivit

Anonim spunea...

:))=))=)) interesant e ca ai ajuns sa gandesti cum e sa gandesti asa ceva. nu conteaza ca nu ai dus gandul mai departe.

p.s. totusi te cunosc. numai 2 oameni am vazut sa scrie pe net ca si tine.

unul scria pe aman2.ro si altul pe chat cocalari:P

Radu spunea...

exista chat cocalari ?

Vezi ca mai e unu intr-un ziar care scrie la fel ca mine. Da a dracu' de asemanator.

Anonim spunea...

rad cu lacrimi! bun exercitiu de imaginatie!

fraza asta m-a daramat:
"Bineînțeles că femeile s-ar da cu o cremă anti-rid pe coaie și cu o cremă de noapte noaptea, ca să le păstreze prospețimea, tinerețea și elasticitatea."

Anonim spunea...

eu as fi curios cum ar suna injuraturile....

Anonim spunea...

:))) ce a dat`o cu ziaru..:))) la impresionare :)))

Radu spunea...

ce ba n-am voe sa am si io impresii in mine?

Anonim spunea...

ba da , am zis eu ca nu ai? :)

reclame la tampoane: "pentru acele zile cand ai impresia ca nu se vede.... noile tampoane impermeabile rosii!! ca sa fi sigur ca ai ce arata!! acum si in varianta cu scai, ca sa fii sigur CA SE VEDE!

Anonim spunea...

fii*

Anonim spunea...

pentru mine una ar fi foarte tare sa pot sa ma usurez din picioare!!!!ar fi genial!

Anonim spunea...

iti dai seama cum toti barbatii cu o mana si-ar trage clitorisu si cu cealalta ar ciupi uretra pentru tintire cat mai precisa... ce aiurea ar arata dupa o vreme... ca o gusa de curca batrana... si dupa tot s-ar certa care "o are mai mare".