joi, 12 iunie 2008

Rectificare

Am zis că nu mai scriu despre căutarile de pe net care au dat miraculos spre blogu' ăsta, dar a apărut una fresh care nu poate fi trecută cu vederea.

Un isteț din Timișoara cu net de la RDS a cautat următoarea perlă pe net:

"Îmi vine să dau muie la urangutani"

De ce? Nu știu. Cum a fost el direcționat aici? Habar n-am. Nu țin minte să fi scris nimic pe acest subiect.

Omule, totuși dacă mai treci pe aici, am și io o curiozitate mică: Trebuie ne-aparat să fie urangutan, și ne-aparat muie? Ceva tangențial nu te-ar satisface? Un sex anal cu o gorilă? Un coclit la subbraț un gibon? O labă cu picioarele de la un cimpanzeu?

Nu că aș putea să te ajut cu vreuna din ele, doar așa informativ.
Hai spor la primate.

7 comentarii:

Anonim spunea...

nu am crezut asa ca am incercat :| imi vine sa dau muie la urangutani s.r.l. chiar sunteti voi :))

apartamentu' spunea...

dude, in timisoara toti au filme si tripuri de la ce stii ce ciuperci si muschi care arata-nspre nord. they've got their own slang. poate a da muie la urangutani inseamna ceva de genu "ba man, pfuai, deci am avut asa un megafilm atat de tare, ma uitam la teleu la national geographic si am fost giga pe val, intelegi? mega trip. cat de tare." stii?

Anonim spunea...

apartamente, ia`o mai usor cu iarba... e doar pt scop recreativ

apartamentu' spunea...

nu-ti face griji, eu nu-s in timisoara.

Anonim spunea...

deci sa inteleg ca pana si cei din kingstone isi procura marfa de aici? (din timisoara):)))

Andi.Popescu spunea...

Maimute care doresc sa intretina relatii sexuale cu alte maimute sunt peste tot in tara asta "minunata", nu numai in Timisoara.

Anonim spunea...

hahahahahah, super tare