joi, 19 iunie 2008

De cati oameni ai nevoie sa scapi pentru o lume mai buna

Pentru ca Hazdrubal s-a saturat sa se certe cu diversi indivizi care e intr-adevar ultimu' om de pe Pamant (omu' ala cu care daca ai ramane numai tu cu el si atat, l-ai impusca de enervant ce e) s-a hotarat sa faca aceasta lista online, unde sa pot adauga in voie oameni care sunt mizerabil de enervanti. Nu ma refer la oameni pe care-i stiu eu ci oameni care te enerveaza si nu poti scapa de ei.

Primul post din blogul asta este si capul listei si avem o egalitate:
Bono & The Edge impart amandoi pozitia de cel mai de cacat om de pe planeta asta.

The Edge e trecut alaturi de camaradul lui de inghesuiala sfincteriana pentru ca este un mare chitarist. atat de mare incat nici nu trebuie sa cante la chitara dar in toate videoclipurile se agita si o face pe muzicianul de se intoarce Jimi Hendrix in mormant si-i mai moare de doua ori copilu' lui Eric Clapton de ciuda ca tasu' nu-i la fel de bun. Inca un motiv ar fi faptul ca The Edge nu are nume ca toti oamenii. Nu domle. El e alternativ si original asa ca va fi cunoscut doar ca The Edge si oricine incearca sa-i spuna altfel e asaltat de miile de avocati edgieni. Plus ca seamana deranjant de mult cu James Hetfield si asta-i marfa.

Bono e pe pozitia asta prin simplul motiv ca face o muzica anosta, pentru afoni, care nu are refren decat pe 3 din melodiile de pe cele 134 de albume, nu are un ritm anume sau ceva care sa te faca in vreun fel sa asculti masturbarea aia muzicala. Daca iti place Bono si muzica lui inseamna ca meriti injunghiat in gat de cinci ori si sa ti se interzica dreptul de a perpetua specia umana. Oricum o sa-ti fie interzis pentru ca nu mai ai gat bai Marian Ivan care esti. Inca un motiv pentru care Bono ar merita scuipat in gat la fiecare 42 de secunde e faptul ca e atat de bun la toate. Cine dracu' a mai vazut oameni buni la toate inafara de Dumnezeu. Prin urmare Bono se crede Dumnezeu si atunci ar trebui scuipat in gat de Biserica Catolica.


Pentru ca lista ultimilor oameni de pe Pamant e foarte lunga si Hazdrubal nu are atatea zile cat sa scrie despre toti, adaugam penultimul om de pe Pamant. Gospodini si gospodine vi-l prezint pe Dan Chisu.

Dan Chisu e pe lista asta pentru ca e Diavolul. Cand Iisus era in desert I s-a aratat Dan Chisu si a incercat sa-l ispiteasca la mancare. Nu i-a mers asa ca a ajuns in Romania si ispiteste toate gospodinele. Pe langa faptul ca e un al doilea Petre Roman e si ultimu' golan. E imbracat ca ultimu' golan, vorbeste ca ultimu' golan si are atitudinea ultimului golan. Toata lumea crede ca el gateste bine. Defapt in toate emisiunile lui gatesc altii. Sa recapitulam.

1. Dan Chisu nu gateste nimic.
2. Toata lumea stie ca Dan Chisu gateste.
3. Dan Chisu e ultimu' golan

Aplicam un pic de matematica si avem urmatorul rezultat:
(1+2) x 3 = 666, Diavolul, Scaraoschi, Aghiuta.

Pentru ca acum suneti si voi convinsi de adevarata fata a lui Chisu propun urmatorul vot:

Ce merita Dan Chisu?

1. Infectat cu holera
2. Trimis in Africa pentru a se infecta cu holera
3. Scuipat in gat de un negru infectat cu holera

Inca un motiv pentru care lui Chisu ii explodeaza ochii daca intra in biserica e faptul ca absolut toate femeile sunt obsedate de el si se inmoaie ca pula la curu' leprosului. Aveti vreo prietena sau matusa care sa nu cada intr-o adanca visare daca aude de Chisu? NU. Evident ca nu pentru ca e Diavolul. Daca il intrebi pe tactu' o sa-ti zica doar ca e ultimu' golan. De ce e asta relevant? Pentru ca numai daca esti facut din esenta de ura si vrajba poti avea atatea femei cand tu esti alarmant de urat. Nu e vedeta (actuala) care sa nu fi trecut pe la coada lu' Chisu prin '95-96 ca deh, franceza e grea si e mai usor de invatat de la DIAVOL.

PS: Daca citesti retetele lui Chisu invers sunt defapt incantatii sataniste

17 comentarii:

Anonim spunea...

partea cu dan chisu e amuzanta, partea cu bono si the edge e ca "leim".

banc: punk rockul e un fel de u2 pentru saraci

Anonim spunea...

eu in capul listei l`as pune pe tatulici, dar banuiesc ca ala nu intra in categoria oameni la fel ca tovarasul ion.

Nox spunea...

sa mor eu de am mai auzit vreodata de Dan Chisu asta. si-s fata. in orice caz, dupa mecla, e un mos hidos si atat.

Radu spunea...

tre sa te fi nascut cam cu minim 10 ani inainte de revolutie sa fi auzit de el bine.
era mare cordac prin anii 90' acuma e don juan retras

Anonim spunea...

Acuma e un fel de Bittman cum ar veni.

Anonim spunea...

n-am inteles bancu' cu punk rocku'

alex spunea...

tu esti al treilea pitic, sa inteleg. oricum, iar am ras, ceea ce-i bine. cica rasu-ngrasa. despre domnul pishu n-am ce sa zic, ca ai zis tu totul. cat despre poll, aleg varianta a treia. e mai pitoresca. despre "the edge", well... stiam doar ca suge. nu stiam ca-si da si aere. despre bono, well, fuck bono. bono suge de 2 ori mai tare.

si telas cu aceasta cugetare dintr-un interviu cu johnny rotten:

ziarist: what do you think of iggy pop?
j.rotten: well, he's an old wanker
ziarist: well, what about "kiss"?
j.rotten: they can kiss my ass!

p.s. pentru cezar - duti diti futi, punk-ul e din alta ciorba!

Symbolic spunea...

Pitic nu-s ca de felul meu sunt mai mare asa... The Edge e genul de chitarist care-i multumeste lu' Dumnezeu ca a inventat microcipul ca el saracu' nu cred ca stie mai mult de Yellow Submarine. Sau daca nu stie nu vrea sa arate ca deh e The edge si nu are nevoie sa demonstreze nimanui nimic. ceilalti doi din trupa sunt oricum numai niste incarnari ale basinilor trase si mirosite cu mandrie de Bono si pseudo-Hetfield

Anonim spunea...

Asta cu Bono e din saut parc. Cine e Edge? Sa mor cracanat daca am auzit de el.

Anonim spunea...

pai sunt,doar e gratis. multumesc.

Anonim spunea...

am gresit

Anonim spunea...

alecse, la voi in moldova tot e legat ombilical de bors?

alex spunea...

=)) cezar: n-ai crede, dar da :))

Anonim spunea...

este radu atat de smeker incat sa isi ia concediu si sa posteze cat de rar vrea? este.

este blogu asta atat de important cat sa trebuiasca umplut cu posturi regulate dar slabe de la alti colaboratori? nu este :)


...hmm de fapt si la prima intrebare raspunsul e 'nu este', deci radu mama invata-i pe astia meserie mai calumea sau pune-te pe scris mai des

Radu spunea...

Mosule, la puzderia de reclame cu care te umplu si la turnul de bani pe care-l fac din vizitele tale nu iti datorez nimic.

Blogul este hobby. Aici scriu ce vrea muschii mei. Banii pe scris mi-i iau din alta parte. Concediu aici n-am cum sa-mi iau ca e voluntariat. Si eu prefer texte de umplutura din cand in cand decat perioade de o luna de pauza cand nu am chef/timp/dispozitie sa scriu pe aici.

Problema se pune altfel: Este cititorul meu atat de important incat sa imi pese de parerea lui ? Nu este. Consider ca astia care citesc sunt vizitatorii mei la mine acasa, nu musterii mei pe care fac banu, si la fel ca si niste vizitatorii sunt invitati sa plece daca nu le convine.

Du-te citeste-l pe Zoso care se freaca pe burta cu bani de pe clickurile tale daca vrei sa ai un cuvant de spus in calitate de cumparator. La mine nu esti nici cumparator, nici musafir poftit, nici prieten pretuit. Esti un voyeur si mi se falfaie de parerea ta.

Pe scurt. Aici fac ce vreau, pot sa sterg tot si sa pun o poza mare cu pula mea. Nu pierd absolut nimic, asa ca nu-ti mai da cu parerea ca si cum parerea ta ar insemna ceva pentru mine.

Anonim spunea...

faptul ca aici nu ai vreo obligatie sa scrii regulat este tocmai motivul pentru care n-ai de ce sa scrii de umplutura.

imi cer scuze ca te-am suparat ;)

Anonim spunea...

radule daca vrei sa pui o poza mare cu pula ta pe blog poti sa imi trimiti mie ca stiu cate ceva photoshop si o dregem noi cumva atat cat sa ii mai luam din aspectul de clitoris lovit de pareza.