vineri, 14 noiembrie 2008

Mişcă-ţi mecla din calea mea, politicianule.

Naţiune, s-a deschis sezonul de muiane necunoscute! Nu pot să mai fac doi paşi până la non stopu’ din colţ să-mi iau de-ale ficatului de făţăligi de politicieni anonimi. Au răsărit toţi ca ciupercile după ploaie, cu zâmbetul lor unsuros, dovadă clară că nu mai au reflexul de regurgitare şi, spre diferenţă de noi, oamenii normali, pot mânca cât căcat vor ei fără să le aducă refluxul hoaspe de roşii înapoi în gură.

Ok, sunt rupt în glandă de somn şi ultima frază e cam confuză. Vă prindeţi voi de esenţă. Citiţi mai lent.

Din ce scorbură, văgăună, crevasă slinoasă au tot ieşit ăştia ? Cine sunt? De ce belesc fasolea la noi, inocenţii, încercând să ni se vândă? Cine eşti tu bă, pulă ? Te-am căutat pe net şi google mi-a şoptit că eşti responsabil cu strânsul mătreţii scuturate de pe coaiele matusalemice ale lui Iliescu! Trebuie să te văd de 10 ori pe zi când mă duc la muncă ? De ce mă pulă? Mă văd mai puţin pe mine în oglindă! Si chiar imi place de mine. S-ar putea să am puchini, sau leuştean între dinţi şi să merg cu el pe stradă şi să nu-mi dau seama că nu m-am mai văzut de mult. In schimb figura ta osânzoasă de mârlan parvenit nu pot să mi-o scot din minte! Oriunde mă uit, dau de tine, şi de promisiunile tale că îmi construieşti şcoli. Să mori tu! Vrei să construieşti ceva cu adevărat util ? Ia fă un zid în jurul tău. Strâmt şi înalt.

Am văzut cranii care zâmbesc mai puţin decât voi. Aceleaşi promisiuni năclăite pe care le-am auzit de jdeori, repetate mecanic la fiecare 4 ani. Exact ca idiotu’ ăla care îşi scuipă plămânii şi promite a enşpea oară că se lasă de fumat, da’ să termine şi pachetu’ ăsta. Nu vă mai cumpără bă, nimeni. Degeaba vă uitaţi milogi la noi, cu promisiunea aia în privire că o să ne faceţi mulţumiţi, că o să fiţi cuminţi de data asta, că aţi face orice, că ne-aţi suge pula cu fervoare în orice parcare lăturalnică doar dacă v-am mai vota o dată, o singură dată. Nu vă mai dăm bă, speranţele noastre! Le luaţi, le faceţi şomoiog şi ne futeţi în cur cu ele la prima ocazie. Ne-am învăţat.

Votaţi-vă între voi. Io nu mă mai joc de-a democraţia. Mi s-a acrit. Luaţi-vă târlanii cu 8 clase, care se bucură la o ţuică şi doi mici şi jucaţi-vă între voi pâââââ-nă hăăăt vă plictisiţi. Io stau în colţu’ meu şi îmi văd de ale mele. Sunt mult mai interesante.

No, acuma o să vină pseudointelectualul de ghenă, prostul emancipat şi cocletele eminent şi o să-mi zică:

“TREBUIE SĂ VOTEZI CU CINEVA, ALTFEL DECID ALŢII PENTRU TINE ŞI NU AI DREPTUL SĂ MAI COMENTEZI!”

Nu, mulţumesc. Toţi sunt la fel. Au şi acelaşi slogan! Sunt nişte clone nereuşite. Aparent cineva a vrut să facă o rasă superioară dar nu mai avea material destul şi a clonat numa’ cururi. Şi cururile cum stăteau ele aşa şi se căcau pe ele, s-au gândit să facă partide şi să se împartă pe culori, deşi în esenţă sunt acelaşi căcat.

Mă piş pe dreptul meu de a comenta. Nu votez. E ca şi cum ai spune “trebuie să sugi pula ca să vezi că nu-ţi place gustul”. PAS. Votaţi voi. Tot rahatul ăla e. Dacă în comunism erai obligat să accepţi un set de idioţi, acum ai de ales între mai multe seturi de idioţi în mod egal de lipsiţi de valoare. DEJA MI SE ÎNTĂRESC SFĂRCURILE DE BUCURIE!

Am să aplic metoda de alegere Radu™. Mă duc la urne cu coaiele mele masive, cu chiloţii albaştri, să nu-i pătez şi cu tuşul în buzunar. Să văd câte partide pot să acopăr cu urma unui singur testicul.

Hai, faceţi voi ce vreţi acolo, io oricum mă descurc, că mă duce capu’. Faceţi voi ce vreţi, da’ mai repede. Vreau să scap de pozele cu voi cât mai repede în schimb. Un moment de respiro de 4 ani, până vă scoateţi iar meclele la mezat, să mă îmbiaţi la un compromis de pe hârtii cumpărate şi lipite din impozitul plătit de mine.

Hai că nu riscaţi nimic. Staţi liniştiţi. Lumea nu adună funii să vă spânzure în pieţe şi să se tăvălească pe jos de bucurie. E doar un miraj.

36 de comentarii:

anvilface spunea...

da

puttycat spunea...

nah

Alin spunea...

aha.

Anonim spunea...

Si eu

Radu spunea...

atat de epic incat v-am lasat fara cuvinte.

Anonim spunea...

Domne, chestia e adevarata. Limbajul prea dur, dar adevaruri gol golute.

Anonim spunea...

prea mult text ca sa imi explici cit de conformist esti tu. adica ca nu o sa votezi. tu si mircea badea. sinteti toti foarte exasperati, sictiriti, superior sastisiti de politica din Ro si d'aia o abordati elitist. Adica nu votati. Mi-e sila de atitudinea asta atit de conformista. de fapt mi se pare atit de idiot sa nu votezi. si naiv. hai, ca poti mai mult decit atit...

Anonim spunea...

bă, chiar de la tine nu ma asteptam la un asemenea post.
lasand la o parte politica, mi-a placut paragraful in care vorbeai de cururi.
mi-am declansat criza de astm de la atatea rasete :))

Radu spunea...

hamlet, am mai auzit parerea aia de coclete. am si contracarat-o

Anonim spunea...

@hamlet: "CONFORMÍSM s.n. Atitudinea conformistului; acceptare mecanică, necritică şi supunere formală, docilă, neprincipială faţă de orice obiceiuri, idei, hotărâri etc. – Din fr. conformisme."
"_Voteaza!" "_Da, sa traiti!" ;)

Anonim spunea...

de fapt radu incearca sa ne spuna ca el nu crede in votul negativ (adica din 2 cacati sa il votezi pe ala mai uscat ca nu pute chiar asa de tare). eu nu votez ca nu cred in nimic, si de-aia explic ce cred altii.

Alin spunea...

Citeam undeva pe net o rugaciune:

" Dear God, please make everyone die "

Daca nimeni nu poate fi considerat bun cred ca e singurul lucru in care putem crede.

Anonim spunea...

ca sa fiu coclete pin la capat...anarhistul din tine iti spune sa nu votezi. da parca n-ai vrea ca statul sa-ti creasca impozitul pe banii aia de la saormarie pe care-i cistigi. si n-ai vrea nici sa fii condus de geoana sau voiculescu. si ai mai vrea ca taca-tu sa poa sa fie tratat ok prin spitale cind se va imbolnavi (ca se va, ca e batrin). da anarhistu de pe umarul tau sting iti spune sa nu votezi ca oricum e acelasi cacat. si tu oricum o sa scrii texte in care ti-o bagi in ea de societate. e ok si asa...

anvilface spunea...

ce tot mananci cacat cu impozite, geona, anarhistu...TOTI POLITICIENII TE FUT IN CUR, GATA!

n-as vota decat pe unu de-asta, dictator da' "bun" adica in loc sa bage evrei in lagare sa-i bage pe aia cu geci cu harrison. da, stiu ca niciodata n-o sa existe.

Anonim spunea...

anvilface, intrebare: cum e sa fii futut in cur asa des, doare?

Individual spunea...

daca nu-l cunosc pe nici unul din aia, ar trebui sa votez totusi doar pentru, cica, am o obligatie?

Alin spunea...

1. @anvilface: politicienii nu fut in cur ci ca orice salariat din .ro isi vad de interesu propiu

2. @individual: se zice ca e datoria ta de cetatean sa fii informat si ai doua posibilitati: sa te apuci sa citesti ziare, pagini web, sa mergi prin baruri si sa te iei la bataie cu x si y pe motiv ca omu' tau e cel mai bun sau sa faci ceea ce fac eu: iau ibuprofen pentru o durere cumplita in pula.

Individual spunea...

va recomand sa cititi suplimentul LISTA CANDIDAŢILOR PĂTAŢI din Academia Catavencu.

Cel putin la mine in Maramures...

Sunt de acord ca trebuie votat, si de cate ori am ocazia, o fac, insa nu si de data asta.

Anonim spunea...

nu ai de unde citi, ma! ca a cunparat ajtia toate editiile. si a interzis si spotu! si dupa ce se alege, ne pune botnita si ne trimite la cules de struguri...

Anonim spunea...

se poate lua de aici http://www.catavencu.ro/uploaded_files/Supliment.pdf , cred ca o sa va fie utila lista.

Anonim spunea...

ba hamlet, tu ma cam intrigi... adica anvilface iti zice ca toti politicienii ne fut in cur si tu il intrebi cum e? sa inteleg ca esti de partea cealalta a pulii? pai deh, nenicule, de aia imbii tu lumea la vot, luami-ai carbaxanu in ciocul ala demagogic!

apartamentu' spunea...

Traiasca Legiunea si Capitanul!
andra

Radu spunea...

ce pula-n cur e catavencu asta de care tot mentionati ba?


ma lasati?

Anonim spunea...

cezarica, mai usor cu deductia pe scari. da chiar n-am vrut sa te deranjez din delirul tau, asa cum stai tu transpirat si-n chiloti anarhisti de camuflaj.

Anonim spunea...

HAM!let.

Anonim spunea...

catavencu? un domn, neicusorule, un mare domn...

Anonim spunea...

Ba Radule, gios palaria - nici eu nu ii votez, lua-mi-ar ciorapii la laba, da' pot macar sa trec p-acolo si sa scriu tampenii pe buletin. Macar le dau de lucru sclavilor care le numara voturile.

P.S.: Oare un plic cu faina i-ar speria?
P.S.2: Cat pula mea o sa coste si votarea asta? Ca eu ma lipsesc de ea daca dau 2-3 beri de caciula si se aleg intre ei, tot aia e( dupa cum ai zis si tu).

Numa' bine centaurule.

Anonim spunea...

tipu ala la care ai linkuit chiar nu e un necunoscut, apare mereu la realitatea si vbeste pt psd.

in alta ordine de idei, bine ca nu votezi, sunt sigur ca nici ei nu vor sa te vada votand deci toata lumea e multumita.

Anonim spunea...

vaz ca reteta ta e mai buna - bagat, scos agresiv - io cum vorba buna nu am reusit sa conving cu aceeasi parere ...

Anonim spunea...

"Am văzut cranii care zâmbesc mai puţin decât voi. Aceleaşi promisiuni năclăite pe care le-am auzit de jdeori, repetate mecanic la fiecare 4 ani. Exact ca idiotu’ ăla care îşi scuipă plămânii şi promite a enşpea oară că se lasă de fumat, da’ să termine şi pachetu’ ăsta."
Fain, super fain:) ești tru:>

Anonim spunea...

Mah Raducule, io cred ca tu vrei sa te dai de gol si nu stii cum s-o faci, ca prea'si permit astia multe cu tine

Anonim spunea...

Am apreciat, am scris, asa este.

Anonim spunea...

Tinere Radu, ca să fiu în ton cu subtila ta metaforă, totul se rezumă la ce preferi: un deepthroat de la un negru dotat şi potent sau un nene cu pula ceva mai puţin mare şi care poate are bunul simţ să termine afară :)

Anonim spunea...

daca sunteti nemultumiti si nu vreti sa votati mutrele taranesti care vor sa tampesca prostimea cu aceleasi promisiuni imputite la fiecare patru ani de ce nu candidati voi..astia cu gura mare..independent. din doua rele il alegi pe cel mai putin rau...deci..oferiti voi o varinta mai buna. tot ce s-a postat aici e adevarat si e si mai rau de atat..si?..nu se face nimic..adica noi astia mai tineri tot cu durerea in cur suntem...asa ca ..in momentul in care noi o sa facem ceva..poate o sa se schimbe..pana atunci..daca tot nu faceti nimic...degeaba va bateti gura.

Anonim spunea...

pe cine da mai mult

Anonim spunea...

NU TREBUIAU VOTATE ACELEASI PARTIDE 18 ANI. PRM A VANDUT TARA? PROSTII DE TARANI AU PUS BOTUL PENTRU O PUNGA CU FAINA SI O BERE!ACUMA O S-O IA IN BOT INCA 4 ANI!