marți, 18 noiembrie 2008

Hrușcă și Tatulici, oamenii care mă enervează azi

Cineva să îmi arate bârlogul criogenic în care își retrage Hrușcă carcasa nemuritoare să hiberneze 10 luni pe an. Nu știu care o fi punctul lui slab, o fi usturoi, o fi argint. Habar n-am, dar merită să îmi risc pielea ca să ucid bestia cu pleata rară. Ați văzut că nu îmbătrânește și tot timpul are părul la aceiași mărime? Nu e om! În fiecare an, prin noiembrie se aburcă din văgăuna nesfântă în care își odihnește de eoane trupul aberant, cu foame de bani și colinde în gâtlej. Și mai scoate un CD lălăit de muzică de labă tristă, de parcă nu sunt destule CD-uri cu colinde, sau exista în așa hal de multe colinde pe lume încât în fiecare an mai găsește de compilat un album. Cine sunt oamenii ăștia, care cumpără în fiecare an un alt cd cu colinde? De fapt, cine sunt oamenii care cumpără cd-uri cu colinde la modul general ? Care is plictisitorii care stau în jurul bradului să asculte florile dalbe de crăciun ca să îi năpădească spiritul ? Nu știți bă că așa hrăniți bestia eternă, venită din stele moarte, cunoscută pe pământ sub numlele de H'rușkhh ? Nu-l mai chemați pe la emisiuni, nu-l mai ascultați, nu-l mai băgați în seamă. Să se întoarcă slăbit, în ianuarie în sarcofagul lui necrovertit și să pot să-l iau prin surprindere și să-i înjungii toate cele trei inimi putrede cu pumnalul meu de cristal lunar.


Tatulici... Of băi tatuliciule, și începusem un text așa de frumos aici, nu am înjurat deloc. Chiar era decent. Da' cu tine nu pot bă, pișatea-ș in cur de chelos antipatic. Cum e la cutremure scara Richter, cum e le temperatură Celsius, așa e la antipatie Tatulici. Mai exact, Tatulici este singurul lucru cu gradul 10 pe scara Tatulici a antipatiei. E ca diamantul pe scara durității. Cum îi văd chelia sinistră la televizor, cum încep să-mi tocesc dinții. Și zilele astea a fost la Petrila, unde au crăpat minerii ăia, și și-a plimbat mecla sictirită și microfonul pe la toate entitățile biologice de pe o rază de 5 kilometri de explozie.

Și avea același discurs.

"-Bă, v-am zis io că așa o să se întâmple. Tot timpul le știu pe toate! Toate probleme din țara asta vin de la faptul că nu își dă seama lumea că sunt zeu omniscient, și că în loc să vă scăldați în gloria luminii relfectate de chelia mea atotștiutoate, o ardeți aiurea. Sunt profund scârbit de ce se întâmplă în jurul meu. Chiar mi se urcă puțin sucul gastric înapoi, de aia am şi rictusul ăsta anal pe faţa mea de cur!
- Pai..
-Da’ nu o să se schimbe nimic, nu-i aşa domnu’ prost jegos care îmi respiră insalubru în microfon ? Nuu. Nu povestiţi nimic! Daţi din cap ca şi cum io am dreptate şi suspinaţi puţin de impresie. Aşa domnu’ coclete, vedeţi că ştiţi ? Nu se schimbă nimic bă, autorităţilor nu le pasă! Vă zic asta din 1600 şi voi nu mă ascultaţi că sunteţi cretini. Nu-i aşa că-s jurnalist bun şi meseria mea e esenţială bunului mers al ţării ? Aşa fraiere, dă din ceafă. Hai flit acuma, că mai pişă şi alţii ochii şi tre să-mi bag chelia în cadru. Glorie mie!”

Of bă Tatulici, tot îţi bag io un flit în ochi. Nu scapi tu neflitat. Pe bune. Adică da, atitudinea asta a ta dă bine pe mine, că am umor. Şi păr. La tine... nu prea.

23 de comentarii:

apartamentu' spunea...

:)) =))
OmniRadule, esti Radiant!
andra

Radu spunea...

cand eram mic, copiii ma strigau Plutoniu

Kidha spunea...

cam prea rapida trecerea de la Hrusca la Tatulici. Era loc de un pic de Busu intre ei. Dar tot eu sa te invat...

DXN spunea...

Deci Hrusca sta in Canada, in Toronto, Ontario. Ca si mine. Si ca si Doru Octavian Dumintru. Vine bine mersi in Romania sa mai pacaleasca niste batranei ca sa isi plateasca rata la casa. Vrei sa iti dau adresa? Iar Tatuliciul de casa...a avut si par. Eu atunci l-am vazut ultima oara.

Anonim spunea...

Inventia cea mai malefica a hrusca-ului e "lerul". Ma bucur ca ai abordat subiectul, credeam ca sunt singurul paranoic... Cand te duci sa ucizi bestia nemoarta, da un bip ca vin si eu.

Anonim spunea...

Si inca n-au inceput sa bage colinde la metrou...

Anonim spunea...

Eu stau in Dubai, cu Salam si puiu' ala de zburatoare... Cum il cheama, ma? Ala cu fata aia muci, de croncane... Nu avortonu' minune! Ma rog, nu stiu cum il cheama, da' vrei adresa?

Mie Hrusca imi trezeste mila... Sa mor daca stiu de ce, dar de fiecare data cand il vad, mi se face mila. Imi vine sa alerg pe strazi si sa dau bani copiilor. Nu aluia care canta (am scris canta? ma duc sa ma autoflagelez), celorlalti! Imi vine sa ma duc si cand aud/vad Hrusca... Am plecat.

Anonim spunea...

Da, si lor li se rupe

Anonim spunea...

Da, si lor li se rupe.

Anonim spunea...

io n-am inteles niciodata cine il tine in brate pe tatulingi asta. ca rating nu face, prost e si l-a mai si reactivat pe paunescu in 90 la o emisiune de-a lui.

mnomcat spunea...

fuego!!!ăla merită cea mai cruntă vârâtură de pulă bubonică!

Anonim spunea...

oaica. cu tatuliciul m-ai lovit direct in punctul G al inteliGentei mele modeste, de femee. io zic asa. ca alde hrusca e optional. adecatelea, daca nu vrei nu asculti. nu te obliga niminia. telecomanda e la tine. dar tatuliciu!!! abia tatuliciu.... si ma intelegi ce vreau sa zic, tine de shaormarie. cu figura lui usor preocupata, lejer scarbita, omniscienta si ubicuitara. de care ori am simtit mancarime in varfu bocancului greu. de cate ori mi-am inghitit scuipatu. care nu se face. vierme mizer, ieftin de cumparat, corupt, mlastina umanului. care fuego ma? care hrusca? matusalemu chelios trebe intepat in cele trei inimi mari cat portofelele lui. brrrr!

Anonim spunea...

ah, am recitit, sa ma racoresc. azi te iubesc, radule, imi vine sa iti iau linba-n-gura.

Rin Tin Tin spunea...

Necrovertit, cristal lunar, tati, ce fumezi, ca ma intereseaza:)

Anonim spunea...

Hrusca e amantul lu' Mos Craciun si 11 luni o arde in basini la vila mosului din Laponia. Ceea ce explica desigur de ce dracu seamana perfect cu Rutger Hauer in filmul ala cu orbi.

apartamentu' spunea...

cealaltă Ancuţă
andra

Anonim spunea...

da in plm asta vroiam si eu sa zic, Hrusca migreaza oriunde e iarna sau macar zapada ca sa colinde si pe acolo si in luna noiembrie se intoarce aici la lipit afise si inregistrat piese noi cu Coolinde E-jay 6 :O tatulici mi-a aparut mare pe site-ul realitatii (nush ce cautam acolo) si de atunci m-am speriat si am inchis browserul si am jurat ca o sa ma razbun

Radu spunea...

@dorudezid ejti milf? ca ma bag


@rin tin tin - nu-ti zic ba ce fumez,is egoist. nu dau, nu zic, nu nimic.

@ restu
MEH

Anonim spunea...

@radu even more. mirlf. (r e de la really):D

Anonim spunea...

Da, Hruşcă am observat şi eu că asta face, apare an de an în preajma sărbătorilor şi bagă colinde la greu. Nu îl condamn că face asta, dar cred că poate mai mult, poate să cânte şi alte cele. Să apară şi cu altceva. E un artist plictisitor deja.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=t5BHzTokMBM&feature=related


Partea cu Hrusca.

Anonim spunea...

Contrar presupunerilor Hruşcă nu bea sângele copiilor ca să rămână tânăr, ci doar stă încontinuu congelat. De aia vine doar iarna în România. Cum se apropie primăvara, cum o taie în Canada să stea la rece.

Valentin M. Padurean spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.