miercuri, 2 iulie 2008

Cu tristetea lui vagabondand

Lista ultimilor oameni de pe Pamant e lunga si plina de personaje carismatice pentru unii si imbecile pentru altii. Ante-penultimu’ om de pe Pamant e Tom York, guristul trupei Radiohead. Aia cu melodia de o fredoneaza baieteii cu breton cu “Is bulangiu... is bulangiu... nu te merit....”

Acum ca stiti despre cine-i vorba sa va explic si de ce merita crestat pe ceafa cu cutitul de unt. Radiohead au vandut de-alungul carierei lor multe albume. Mai exact un miliardcinspemilioanetreijdoodemiipaispe albume. Asta inseamna ca intorc banii cu lopata si ca fiecare are cate o statuie cu Charles Bronson facuta din aur in dormitorul castelelor in care locuiesc. Orice om normal la cap ar fi multumit si ar zice, da bah, e OK. Am bani, Il am pe Charles Bronson din aur in batatura, am femei si am valoare. Ei bine el nu. Tom York sufera domle. Tom York e vesnic nemultumit si trebuie sa transmita asta si celorlalti. Diferenta eca majoritatea imbecililor care baga Radiohead intravenos probabil au motive sa fie tristi si suparati. El nu are. E bogat. E putred de bogat. E mai bogat ca Regele Mihai (respect !) si asta-i rege. Nici un motiv de a fi suparat pe viata asta de rahat cand tu poti merge oricand cu iahtul de 3 kilometri in filipine si sa violezi in voie copii de 13 ani.

Hai sa vedem ce am face fiecare daca am avea banii lui Tom York:

Eu si Radu ne-am cumpara doua judete si am angaja doua armate de pitici sa se bata intre ele in timp ce noi am bea bere la PET in casa. Raul probabil ar cumpara multi ochelari de soare si s-ar freca cu ei pe sfarcuri in fiecare seara in alt oras din lumea asta. Mie toate astea imi suna a multumire si impacare cu lumea din jur.

Tom York ce face cu banii? El sufera. Atat stie, atat face, drept urmare merita intepat cu baioneta in ochiu’ ala a lui jbanghiu ca sa aiba un motiv real sa sufere. Si nici asa nu ar avea dreptu sa fie trist ca poa’ sa-si puna oricand un ochi nuclear si sa se faca ciborg si atunci ar deveni un om misto.

Pe langa faptul ca e vesnic mahnit, Tom York seama cu o gaina si asta e inspaimantator. Cum naiba sa te uiti la un om care seamana cu o lighioana care nu stie sa faca altceva decat oo si crispy strips. Chestia asta e in sine poate fi un motiv sa fii trist dar nu cand ai banet cat are Lituania. Exista chirurgie estetica si poti sa devii un personaj foarte misto cum ar fi Lemmy.

Va las sa va uitati la poza lui in timp ce ma duc sa ma tai un pic sub limba cu dropsuri la kil ca sa fiu si eu mai aproape de Tom York.




20 de comentarii:

zabriskie spunea...

hai muscati un pupic pe femur ca stati prost la research...de cur te muscam pe tine amice, ca se scrie cu (york)E in coada. nu pe ceafa. si vorba aia n-ati facut armata impreuna si nici nu miroase a izbanda daca te iei de unu care a reinventat marketingu si are un mesaj f pozitiv in ciuda soundului mai depresiv. deci baaa pulica, omu nu e mahnit...e Balanta....pfff, amateurs ps: ai nimerit si tu una macar Lemmy rulez!

Anonim spunea...

am inteles ca vrei sa fii troll iscusit ca mine, dar cu thom yorke iti iesea daca scriai post-ul in acu vreo 5-6 ani

Anonim spunea...

Nu stii mah pitic ca banii n-aduc fericirea :))? Vezi Tom Yorke ala e exemplu perfect....

Symbolic spunea...

Fericirea nu o aduc banii. Dar banii aduc 3 kile de cocaina si 5 uber femei. Astea doua combinate aduc fericirea. Din nou... si din nou... si nou....

Anonim spunea...

ce uber cacat e unter expresia asta "uber". toti care folosesc "uber", "pwnge" si "n00b" merita sa li se injecteze sperma fermentata de cal mort intravenos.

Radu spunea...

^
PWND

Anonim spunea...

cezar qq moar plz

alex spunea...

ce post fain si ce raspunsuri cretine. ba zabrischi, si io-s balanta vere, da nu ma simt nici deprimat, nici depresiv. cand tristetea vine, imping o batranica pe scari. that always cheers me up :D

ma mahneste profund faptul ca oameni atat de diferiti se aduna si zic ca lemmy rulz. dar, dupa cum am constatat de curand, prostia transcende granitele sexuale, pe cele ale varstei, muzicii sau orice altceva. prostia e ceva primordial.

in alta ordine de idei, pentru hazdrubal: vere, sa nu uiti de bittman cand faci topul asta. eu lu bittman i-as infige o cruce-ncinsa de otel in maseaua de minte. e un fel de bono romanesc.

Anonim spunea...

asta-i metafizica de don juan de marco frustrat.


1. da , e adevarat , parul lung nu mai vorbeste de la sine ca acum 20 de ani. si parca nici flocii la gura nu mai au acelasi statut la fetitele din noua generatie , dar de aici si pana la gestiunea financiara e cale lunga tati. te oftica faptul ca thom yorke are mai multi bani decat regele mihai? in cazul asta ar trebui sa realizezi ca asa va fi si de acum incolo , si implicit , comparatia nu are nici o valoare argumentativa (cred ca si regele mihai stie asta ) .epsilon s-a dus si in scurt timp i se va alatura si regele. thom yorke o sa-si faca in continuare vacantele pe plaja in dubai ,cu femei goale si bautura scumpa. deal with it!


2. cand un mar iti cade in cap (aviz amatorilor) , stii ca ai stat sub copac. in acelasi fel eu pot sa-ti demonstrez tie matematic ca sinusul unghiului de incidenta este egal cu limita cand x tinde la infinit din determinantul matricei patratice de numere complexe a + bi + cj + dk, ajungand la rezultatul evident: aprox 50% din melodiile RH sunt de jale (pt ca restul de 50% sunt mixuri nereusite de trip hop , deci nu au nici un mesaj anume) . bineinteles, probabil tu tot pe a ta ai sa o tii pentru ca probabil nici n-ai avut timp sa studiezi trebile astea , fiind ocupat cu redactarea posturilor pentru blog. (a se vedea 1. )


3. daca cel mai bun titlu pe care l-ai gasit a fost o fraza din cazi in ploaie , nu-i a buna deloc. nu contest ,e o placere sa refulezi cateodata ,dar la nivelul actual nu prea ai sanse sa ajungi poetul la care visai in copilarie.
(a se vedea 2. )


concluzionand ,
cu bono ,marius tuca si dan chisu sunt de acord ,pe aia nu-i suporta nimeni , dar de data asta ...

te intinzi mai mult decat te tine plapuma. sper sa te reconsideri curand sau risti sa fie raul mai amuzant decat tine.



*pentru replici previzibile , glume de cacat sau rugaciuni , va rugam apasati tasta 1.

Anonim spunea...

pentru anonim, reparul filozof din fata scarii: taica, incercarea de impresionare cu ajutorul cvasicunostintelor in matematica a esuat lamentabil (poate ai reusit sa dai pe spate doar pseudointelectualele coclite de la uman), cat si cea a acoperirii frustrarilor legate de criticile aduse la adresa vedetei favorite. recomand incercarea unei vieti in afara pupitrului (sau o laba in cada fierbinte). bafta!

Anonim spunea...

cezarica , recomandarile se pastreaza in familie. in alta ordine de idei , esti paranoic si ai nevoie de medicamente compensate. vorbeste cu ai tai , nu-ti fie frica!

bafta si tie!

Anonim spunea...

am incercat cu compensate, dar bulangiul de bunicatu` a luat si luna asta toate romparkinele...(asta la capitolul "fair play" categoria "in familie"). parintii mei imi transmit toate cele bune si s-au bucurat cand au auzit ca ne-au bagat net aici la "centru". ai tai ce fac, tot cosangvini?

Raul spunea...

ba radule, bai hazdrubal, ce mediu ostil cultivam noi aici, nici bacteriile alea de traiesc in hidrogen sulfurat nu-l suporta.

E trist rau sa citesti blogu asta, sa razi de ala si de ala, ca vaai... ce misto fac astia de el, si brusc cand vine vorba de ceva care te priveste macar tangential sa te cretzofoleshti in halu asta. Cred ca am gasit un slogan nou pentru blog:

Totul pana la Tom Yorke!
... sau pana la Misfits in cazul lui Radu


E cam dovada de prostie sa nu tratezi posturile astea strict ca niste mistouri exagerate, sau dupa caz, ca niste critici mistocare.



Asa ca va rog io sa nu suferiti din pricina lui Tom Yorke

Anonim spunea...

raul , in ziua de azi doi oameni mai fac judecati morale dupa standardele de la stana: unul din ei esti tu , iar celalalt e becali.

dar ai dreptate la o chestie: e trist rau sa citesti blogul asta. si nu-i atat de mult continutul de vina , cat interpretarile mistice ulterioare - menite sa scuze continutul initial (foarte foarte foarte foarte caterincos ,de altfel).

crezi ca daca zici ca ti se rupe si esti rebel , se schimba ceva? poate doar in ochii colegelor pasionate de fotografie ,dar in realitate e ca si cum ai stinge lumina , in loc sa tragi apa.
esti doar ipocrit , atata tot.

dar uite , ca sa imi intelegi durerea tangentiala si sa fim chit ,ca la service , o sa scriu si eu un text cu "mistouri exagerate" DESPRE PAUNESCU!
HA! paunescu - poetul cantaret la pian , si deja ai retrogradat in hominidul cu manie depresiva si degetelul in nas.

si te rog scapa repede de retorica asta de actor ,te face sa pari mai gay decat esti.

gata! ma duc la o bere.

pa....

Raul spunea...

daca derulezi un pic, vreo suta de posturi pa blogu asta, cam la primul asa, o sa vezi o chestie foarte interesanta (nu-mi apartine ce-i drept) dar mi se pare destul de buna incat sa mi-o insusesc cu marlanie.

se rezuma la: "sunt ipocrit"

N-a zis nimeni ca aici o fi vreunul atat de sincer cu el insusi incat scrie absolut numai despre chestiile in care crede el, si care accidental e si amuzant.


Daca eu am scris despre cat de dolofanel e timbaland nu inseamna ca n-am un poster cu el pe perete si fac o laba in fiecare seara uitandu-ma la el, sau dimpotriva, ca il urasc eu de m-apuca hemoroizii.

Nu ies in strada sa tip chestiile astea la portavoce, nu ma laud la gagici cu ele, nu-mi aduc bani, nu ma gadila absolut deloc la coae.Le scriu pe un blog personal. Ma cac in curtea mea. Nu-ti convine, miroase cacatul altuia!

Si chiar daca m-as sterge la gura in timp ce eu am cacat la cur, tot nu ar avea nici o importanta, pentru ca multi oameni, inclusiv tu, au rabdarea sa citeasca posturile, ba mai mult, sa dea si un comment acolo, semn ca ceva ceva in toata mistocareala teribilista tot i-a atins la intestin.

apartamentu' spunea...

cri, pruast-o, de ce-ti pierzi timpul prin baruri, inscand intrigi ca in dawsons creek, cand ai putea asa usor sa le ai pe gratis chiar aici, la vecini in curte? MORE

Anonim spunea...

ca sa il citez pe becali, a carui existenta vad ca te inspira dincolo de limitele exercitiilor tantrice solitare, iti voi cita din maestru: "sugi pula tu si cu adrian paunescu"

iar la tine raule imi place ca scrii mai bine la commenturi decat in articole, poate ar trebui sa te reprofilezi, sau sa incerci sa canalizezi cacatul asta de frustrare si complexare in ceva constructiv (vezi napoleon).

acu sa nu te aud smiorcaindu-te, pur si simplu ma excita atunci cand iti iesi din fire si devi un fel de james dean al blogurilor romanesti.

Anonim spunea...

ah ,imi cer scuze ,am uitat sa mentionez ceva in postul anterior:
cand eram mic , tata se caca in gura mea si eu il lingeam in cur.

de asemenea , sug pula si practic karate impreuna cu Zoltán Veres Cioantã (3 dan aikido - nepotul lui steven seagal. ).

pitici gratis pentru mase!!!

Anonim spunea...

raule , sunt sigur ca in timp ce scriai cacatu de mai sus cu o mana tastai si cu alta te masturbai incercand sa vizualizezi psihotronic imagini cu mine citindu-l

Anonim spunea...

Da. Cam asa. Tot mai mult, tot mai mult... pana cand... pana cand o sa dea vreo masina peste el si sa vad eu unde se duc banii aia =))