marți, 6 mai 2008

Actualităţi

Am văzut în vamă un tip tânăr citind o carte pe plajă.

S-o fut pe mă-ta de ipocrit!
Te-n pla mea de-aici. Te-ai gândit tu care o fi cea mai bună metodă de agăţat gagici în vamă cu excepţia somniferelor în bere şi ai venit cu romanu de Cohelo pe plajă că cine ştie, poate poate îşi mai manifestă una vagu interes faţă de un intelectual ca tine. Îmi şi imaginez cum veneai dimineaţa pe plajă:
„ –Aaa.... ce zi frumoasă! Aerul duhneşte a bere, nisipul e umed de pişat, muzica se-aude ca şi cum ar fi făcută de un copil cu sindromul down în butoi, iar pe nisip, nu e loc să-ţi pui măcar o bucă pentru că, fie nimereşti într-un borândău, fie într-un gunoi, fie într-un gunoi uman. Aaa.... e vremea perfectă de citit un „11 minute”. Dacă mai pot să screm pe bot şi o expresie de concentrat/impresionat totul va fi perfect.”
Să-mi îmbibi oral scrotul tu şi cu metoda ta.









O s-o încerc şi eu



Dacă nu v-aţi prins, sau mai bine dacă nu vă pasă, a început campania electorală pentru alegerile locale. Poate prin alte oraşe o fi mai bine dar la mine în Tulcea partidele au numai culori calde. Căcat. Asta dă oraşului un aer hipiot. Cam atât de la Tulcea, Radu ai legătura în studio.


În altă dezordine de ideei, mă uit la sloganele electorale şi nu mă încălzeşte nici unu la sentimentu patriotic. Pulsu meu patriotic când văd sloganurile lor e „piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....”

Par example:


PDL „Facem ce trebuie!” . No şit? Faceţi-mi şi mie o porţie de cartofi prăjiţi cu un cheeseburger dublu. Trebuie? Trebuieee
PSD „Pe primul loc oamenii....” oameniiiiiii? Oameniiiiiiii? Care oameni? Oamenii in general? Hai da-o dracu’, mă aşteptam la un pic de targeting din partea voastră: oamenii bogaţi, oamenii săraci, oamenii frumoşi, oamenii urâţi, oamenii peşterilor, oamenii-paianjăn, oamenii de zăpadă, oamenii noştri, oamenii voştri, etc. Păi mă, peseilor şi voi nu v-aţi gândit ce lacunari sunteţi. Şi Omar Hayssam e om, în ciuda asemănării cu o gorilă pensionată, e om, dar mă îndoiesc că îl mai vreţi pe primul loc. Şi mai bine, Băse, e şi el om. Ca şi Quasimodo, e hidos, dar e om, nici pe ăsta nu îl vreţi pe primul loc, aşa-i? Tot io să vă învăţ mă?


PNL – PLM?


Partidele încă nu şi-au dat seama că suntem într-o epocă informatică, a massurilor, care circulă de-a lungul ţării în câteva secunde. Păi eu am aflat că se închide yahoo de la unu din Vaslui şi până să-i zic ăluia din Oradea ştia şi el deja de la unu din Tecuci.


Exemplu de mass electoral


„Bună, sunt Cristian Diaconescu şi candidez la primăria capitalei şi am nevoie de o transfuzie de sânge pentru copilul meu de 2 luni Rareş, ba nu, Relu care are nevoie de mine să fiu primar al capitalei ca să-l ajut. Votează-mă şi dă acest mesaj mai departe altfel nu ai sufleeeeeeet!!!!!!!!!!111”


Dar nici o tehnică electorală nu cred că e mai convingătoare pentru alegători decât cele din imaginile de mai jos.



2 comentarii:

Anonim spunea...

„The word ‘politics’ is derived from the word ‘poly’, meaning ‘many’, and the word ‘ticks’, meaning ‘blood sucking parasites’” - Larry Hardiman

apartamentu' spunea...

un mascul care citeste coelho nu o sa vrea niciodata sa impresioneze o femela, ci mai degraba its own gender
;) Andra