luni, 12 mai 2008

Candidatul Minune


Acesta este candidatul PNG la sectorul 4.

După nume (sau prenume ce dracu o fi) pare Romulan, după meclă, e ăla care-ți fura pachetul la școala când te duceai la baie in pauză. Știți voi, tipul ăla care ajungea mereu ultimul la proba de rezistență la sport ca să se simtă penultimul bine, care stătea numai în poartă și pe care-l vroia toată lumea în echipă la baschet pentru că transpira abuziv după 5 minute de alergat și te umpleai de sudoare dacă încercai să îl driblezi.
Observați-i freza nițel geluită de manelos, fruntea îngustă de oligofren, gușeaua durdulie de abuzac de paste făinoase, privirea bovină ... ce să mai PRIMAR FRATE.
Îs curios dacă Becali a auzit de el




Cum îl strigau oare colegii la școală ? Gâf ? Deac? Pariez pe "grasule fă-te-ncoa futu-ți rasa mătii de hidos!"

11 comentarii:

Mike spunea...

asta-i cel mai tare candidat ever.
singura dilema daca a terminat macar liceul ca dupa figura zici ca are vreo 18 ani cel mult :D
oricum e cel mai trv dintre toti....mancati-ash

alex spunea...

=)) sa te c*ci pe el de ras! e prea tare tipu!

CubaLibre spunea...

Nu te grabi mike. Exista numita Codruţa Arvinte de la PRM cu sloganul 'Incearca si cu o femeie', desi discutabil numele ei nu este la fel de interesant.

Anonim spunea...

:)))), vai si cati din astia mai sunt...

Anonim spunea...

are nume de porcusor din ograda de la nea Vasile din Afumatii de lunca..:))

Anonim spunea...

bai nenica,asta nu-i ala de-a jucat in filmul ala "HOT BUBBLES GUM" ? :))))

Anonim spunea...

Drept sa va spun si eu cand i-am vazut "moaca lipita pe un stalp" am ramas "tablou".Ma intrebam in sinea mea...ce mai vrea si :pustiulica asta neterminat?".
Cand i-am citit CV-ul mare mi-a fost mirarea sa aflu cat de scolit este tipul.La cei 28 de ani ai lui,mi se pare ca le-a facut pe toate in mare viteza:2 licente ( ce-i drept nu la Stat-la particular-am oarecare indoieli!!),doctorat,32 de articole publicate si 3 carti de specialitate,masterate,este si doctor in Stiinte Politice,este si cadru universitar(lector)...deja fratilor,credeti-ma ca la varsta lui mi se pare prea mult.
Nu stiu cand a avut timp sa faca si cariera profesionala si politica din frageda copilarie...omul acesta, practic a trait pana acum 3 vieti intr-una:parafrazand pe "cineva care spunea ca este performanta ca cafeaua-3 in 1"(am incheiat citatul).
Eu nu pot decat sa-l felicit pentru activitatea f. fructuoasa si sa ma bucur ca avem tineri atat de performanti...dar parca este prea mult!
Judecati si voi si va indemn sa-i cititi CV-ul.

Anonim spunea...

SICTIR MAJOR FATA DE VOI TOTI !!!

VA DOARE FIX IN PULA !!!

Cand spun VOI ...adica VOI ASTIA DE VA DATI CU PRESUPUSUL pe bloguri...

Anonim spunea...

Sa-mi bag pula in familia aluia care a postat aici, pentru ca o face numai ca sa se ia de prietenii si rudele omului, care joaca Imperia Online. Ratatule, omul asta are o viata publica, are o familie si in plus are mai multa vacanta decat au carte mata, tactu si defuncta aia de matamare, pisa-m-as pe crucea ei. Tu ai Imperia Online si mai mult de atat, si acolo esti un looser.

Anonim spunea...

hopa...se pare ca gaf-gaf are mai multa vacanta decat au carte anumite persoane...pai nu era nevoie sa ne spuna cineva acest lucru...ca se vede pe fata lui aia de porcusor...doamne fereste...au ajuns toate aratarile sa fie bagati in politica...ptiu!!!

Anonim spunea...

asta e un gunoi uman! pana nu de mult era un porc de 190 kg. de cateva luni a slabit prin ceva operatii cateva kg si se crede crai de dorobanti. si-a parasit sotia (a fost buna doar cat a avut porcul 190kg) pentru a umbla dupa panarame tinere ca a lui la 30 de ani nu mai era buna. acesta este adevaratul porcusor gaf-deac.