marți, 20 mai 2008

Dezastru emologic

Știu, e subiect fumat. S-au umplut ziarele în ultima săptămână de emuiști și de "cultura" emo. Dacă poți spune cultură la o adunătură de adolescenți bulbazari și histrionici care vor TARE TARE să fie băgați în seamă și pupați în cur că-s speciali și fac orice să îți atragă atenția. Până acuma m-am făcut că nu există ( la fel ca și cu porcul roșu cu aripi de liliac care îmi spune să omor oameni și să le beau zeama din interiorul ochilor pe care îl văd numa io).

Oricum. E timpul să trag un semnal de alarmă. S-a umplut țara de emuiști și e numai vina voastră! Cum ? Păi să dau un exemplu.

Nu ne plac broaștele. Sunt urâte. Dar au scopul lor. Dacă n-ar fi ele ne-am umple de țânțari și paianjeni și alte chestii mult mai nasoale. Sunt urâte broaștele dar necesare. Mai țineți minte dezastrul ecologic din Australia, când au fost aduși iepuri acolo și s-au înmulțit până peste măsură și au mîncat tot ce le apărea în cale pentru că nu aveau dușmani naturali? Ei bine, iepurii noștri triști, cu părul în ochi și venele zgâriate au un dușman natural. Din păcate acest dușman natural a fost vânat excesiv în ultimul timp și pur și simplu nu mai are puterea necesară de a stăvili invazia de găozari prepuberili care rezeamă zidurile cu meclele lor triste poate-poate îi bagă cineva în seamă.

MANELIȘTII. Sunt ca broaștele din exemplul anterior. Nu ne plac și i-am tot vânat. Am făcut mișto de ei exagerat de mult, le-am scos țiganii cântăreți din prime time. Râdem de ei și îi arătăm cu degetul peste tot, de le e rușine că-s maneliști. Acuma zic că-s clubberi, nici nu mai ascultă manele din prima. O dau pe sintetizatoare la început ca abia după ce se încinge petrecerea să o schimbe subtil pe țigani gâjâiți. Le e jenă cu identitatea lor de inculți. NU E BINE. MANELIȘTII SUNT UN RĂU NECESAR!

Da, ați auzit bine. ei aveau locul lor în societate. De câte ori n-ați auzit un grup de cocalari uitânduse la un dichisit de-ăsta frezat și îmbrăcat ca o muiere spunând "Uite-l bă pe terminatul ăla. Hai să rupem capu'n el futu-i rasa măsii de poponar!". Ca apoi să purceadă în a rupe capul în el, futu-i rasa măsii de poponar. Ei erau gardienii penibilului. Când cineva se dădea prea tare în spectacol cu lookul, să se creadă special, era călcat pe cap de mâncătorii de semințe. ERA UN LUCRU BUN.

Acuma maneliștii sunt molâi, s-au retras la periferie și la țară. Nu mai vezi picior de mârlete prin orașele aglomerate, mai ales spre centru.

Așa că vă rog eu, îmbrățișați un manelist, spuneți-ii că e important, că avem nevoie de ei, până n-o să fie prea târziu și o să ne trezim într-o zi că avem emo și-n cur.

6 comentarii:

apartamentu' spunea...

noi v-am pus acolo la "te vreau in mine". ii rau?

Anonim spunea...

bai, las-o dracu! e misto ce-ai scris, pe bune, e de-a dreptu logic. in bucuresti cel putin s-a umplut de emo asa cum se umple de cacat o buda din camin dupa zilele de weekend cand nu vine femeia de servici. eu insa am ales abordarea punk - vezi blogu'. mi se pare tot de cacat, dar macar punk tolerez. chiar daca nu mai strangi nici zece creste la o tura prin capitala.

Anonim spunea...

depinde ca de adanc ne vreti in voi.

apartamentu' spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
apartamentu' spunea...

pana la refuz. ramane de vazut al cui

Anonim spunea...

Domnu, esti un idiot. Du-te si imbratiseaza un manelist, sau devino tu unu. Lasa ca noi astia care bagam Slayer dimineata nu stam sa ne induiosam cand apare un pokemon pe strada. Asa ca pentru ideea ta de a cauta maneaua si incultu public ca solutie, nu-mi demonstrezi decat ca esti cel putin la fel de tampit ca manelistii...