miercuri, 5 noiembrie 2008

vanatoru'

Ete ce am facut io azi.
Da. E hazliu. Nu. Nu va spun cu ce ocazie.
Da. Mi-e lene sa scriu ceva pe bune si pun o poza, ca ultimii fraieri.

21 de comentarii:

Radu spunea...

nico, astea-s chestii mai private. incerc sa o ard anonim. intelegi tu. daca ai nelamuriri, ai mailu, ai yahooul.

nu imi divulga identitatea secreta de super erou, sa moara clark kent daca nu imi place anonimatul.

Anonim spunea...

Is it really domnia voastra?
Pupam nu muscam:-)

Radu spunea...

nah. imi place sa pun poze cu anonimi imbracati in vanator la mine pe blog. e un fetish bizar.

si am si grija sa nu li se vada ochii, ca sa nu ii recunoasca lumea.

Macabroo spunea...

hmmm, ala pare un manechin student la teologie.

Radu spunea...

clar. si muschetar/pimp/vanator part time.

Anonim spunea...

Bizar fetis - suna parca ar fi in turceste

Anonim spunea...

ce sexy esti radule! iar cu mana aia pun pariu ca iti tii coaele alea mari, mari, mari, cele mai mari de pe planeta! de aici si pantalonii cu turul jos, sa nu iti complexezi colegii de specie.

io te banuiesc si de un pic de cabotinism cu postul asta. ceea ce nu iti ia din farmec, doamne feri!

Anonim spunea...

eu credeam ca deja toata lumea stie cine esti.
dar daca ne mai intalnim vreodata o sa o ard si eu misterios si o sa ma prefac ca nu te cunosc.
si o sa fiu surprinsa cand o sa vin sa te intreb: ba, tu esti ala cu multe coaie pe blog? si tu o sa raspunzi: ah, ma citesti?








(glumesc... stiu ca nu a fost asa)

Alin spunea...

Grozav. Si mai ziceai ca Lord of the Rings e gay. Asta ce mai e?

Anonim spunea...

radu, puiule, de data asta nu ma mai pot abtine si o sa comentez(desi citesc de cand hau blogul si doar m-am amuzat; mi s-a parut inutil sa mai spun si eu ca te aprob...)
mai radule mai...esti frumos maica...dupa ce ca esti destept mai esti si frumos. trebuie sa fie ceva cu tine, esti adevarat????

pupa fata pe baiat

Kidha spunea...

pentru fane, fara numar.

Fane fiind prietenul tau imaginar

Radu spunea...

Pff. Pe prietenul meu imaginar il cheama Cornel si il am de la 18 ani. Nu cunosc nici un Fane.

Vreu sa vad daca fac mai multe hituri cu mecla decat cu scrisu, sa stiu daca internetu e chiar asa de mediocru/superficial.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Radu spunea...

bine, esti perspicac. da' mergi blat.

puttycat spunea...

pacat ca n-ai stelutse d-alea de reiting sub poza, ca ti-as fi dat un 3.5/10.
*blink blink*

Anonim spunea...

Radule...profilul tau semi-anonim si scriitura seamana exasperant cu o cele ale unui anumit M...pe 15 noiembrie e ziua lui...(zi frumoasa ca tine :D)...si sustinerea bijuteriilor de familie imi pare cunoscuta ;)

Anonim spunea...

vrei sa ne futem?

Anonim spunea...

Naturally Fabulous.

Anonim spunea...

ce muie de sobolan ai

Octav spunea...

ast-ai puoza da haifaiv