luni, 3 noiembrie 2008

Fantezii gay cu Springtime

Sunt un tip foarte hetero, de soiul meu. Dar, ca absolut orice tip de pe lumea asta, din când in când mă mai taie nevoia de a simți adânc în gât o pulă nespălată. Și cum pot să fac să simt gustul unei puli nespălate fără să fiu gay?

Foarte simplu. Mă duc la Spring Time. Este singurul loc din univers unde poți cumpăra ceva ce arată a mâncare și, când o arunci pe papilele gustative să ai distinctul sentiment că tocmai ești futut în gură de o pulă vârtoasa. Care este secretul acestor magicieni culinari? Oare vine din lumea arabă, la fel ca și patronii infecți? Cum pot ei face lucruri aparent inocente la prima vedere să aibă gust de pulă? Care este explicația acestui paradox? Văd șaormă, bag în gură șaormă și senzațional simt cum plescăi pe limbă ditamai mădularul transpirat.

Oricum, în numele meu și a tuturor bărbaților hetero care vor să simtă pulan în gâtej fără să fie gay, vă mulțumim că existați!

Mâncarea de la Springtime: cea mai apropiată de pulă chestie din univers care nu e pulă.

47 de comentarii:

Macabroo spunea...

Uneori, la ceas de noapte, daca ai noroc poti sa prinzi si pula de negru cu tot cu plastic.

Robocunt spunea...

e o chestiunea comnplicata si chiar filozofica aici - dupa cum sta scris si-n matrix (prima parte, ca celelealte is de cacat); intrebarea de baza e: de unde stie masina exact ce gust are puiul, de stie sa-l replice intocmai in matrice, asa incat oamenii care de fapt nu au gustat niciodata pui, ci doar cred ca au gustat, sa aiba totusi exact aceeasi experienta gustativa in matrice ca atunci cand sunt afara din ea si mananca pui cu adevarat?
la fel, intrebarea care se pune in urma acestui post este: de unde stie radu ce gust are pula nespalata de martafoi, daca el nu
a gustat niciodata pula din asta?
sa fie oare raspunsul acela ca radu a fost gay in matrice si a beneficiat de aceeasi inalta expertiza a masinii in a decela corespunzator gustul de pula?!

Anonim spunea...

radu stie pentru ca E gay. chiar daca el sustine sus si tare ca nu-i asa.
de cate ori sa va mai spun?

D.V.A. spunea...

eu te cred, PV
articolul asta e cam bleaaah!
cam gretos chiar si pentru umorul specific lui Radu, pe care uneori il apreciez (cum era el sensibil :D )
dar oricum... sper ca nu mai citesc cuvantul ala de atatea ori de acu'
hai sa ne trezim

Radu spunea...

oau... am asociat... gretos.. cu SPRINGTIME?

oare.. asta era.. intentia?

sa fi fost un articol fara umor care sa va inspire o senzatie de voma involuntara, si de care sa va aduceti aminte cand treceti pe langa un spring time? pentru ca ii urasc?

eh ? eh ?

hmm.....

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Radu spunea...

varby, futu-te-n inima... la' ca iti fac io trafic. stai pe vine ca te coc de ceva timp, pidosnicule.

Anonim spunea...

prea tare. ca sa stii ce gust are ditamai madularul transpirat trebuie sa stii ce gust are ditamai madularul transpirat. pe de alta parte, poate radu are pula ataaaat de mare incat si-o suge singur, de aia stie ce gust au pulile nespalate de martafoi. hahalerelor care suntem hahalere. baiatul nu e gay. e el micut de inaltime, si cu chip de copilas dulce, dar nu e gay. de asta ne si repeta mereu ca nu e gay. sa ni se fixeze o data dreaq pe cortex informatia. gata raducule, cu postul asta ne-ai convins!

Alin spunea...

purevanity am incercat sa ma abtin la posturile anterioare dar acum pur si simplu nu mai pot. Stam noaptea sub cerul instelat si ma gandeam: "cum ??? cum se poate asa ceva??? cum s-a putut comite o astfel de eroare cosmica care a dus la existenta ta??". Nici un raspuns nu a venit din pacate.

Draga fata, in viata mea nu am vazut pe cineva mai incredibil de idiot ca tine. Am lucrat cu tot felul de oameni, dar NICIODATA nu am simtit mai tare acest sentiment de repulsie pe care il simt cand citesc ceea ce scrii. Nu intelegi absolut nimic! Incearca sa faci o calatorie la munte, la Paltinis apoi gaseste cea mai mare piatra pe care poti sa o misti din loc, leaga o sfoara in jurul ei si dai drumu la vale. Ai face lumii cel mai mare serviciu cu putinta.

MORI.

Anonim spunea...

uite, cum sa-ti explic : parintii mei au avut acelasi nume de familie. eroarea n-a fost cosmica, eventual genetica.

alinule, tu chiar n-ai chestii mai bune de facut decat sa te iei random de oameni pe net? asta e ocupatia ta? sau e un fetis ciudat, pe care eu, fiinta net inferioara tie, n-o sa pot vreodata sa-l inteleg?

p.s. weekendu' asta ma duc la lotrioara. oi gasi pietroaie pe acolo? ia da-mi adresa ta de acasa, I'll mail one for you as well.

puttycat spunea...

bai radule, cititorii tai iar is la fel de scandalagii ca si tine. si uneori e misto, da' de cele mai multe ori parca nu.
(si-aici ma refer la indemnul de mare angajament MORI si la chestiile din fatza lui. not funneh :/ )

Radu spunea...

spre diferenta de tine, io ii cresc rai. cu bataie si infometare, sa faca spume, sa se tavaleasca in jeg cu ochii injectati.

la' ca vezi tu, can' se ia unu' de mine pe undeva si asmut nebunii pe el ce cul o sa fie.

si funneh

Anonim spunea...

Bai tu te-ai epilat intre timp sau???

Anonim spunea...

Da Putty- pe tine te intrebam -nu te mai uita in spate.

puttycat spunea...

doar pe limba. prin alte locuri ma port naturala.
sa stii ca nu-i nevoie sa ma mai tragi de coditze ca sa-ti arati afectiunea, am depasit de mult momentul.
simpaticule imberb.

Anonim spunea...

Ba, ai devenit naspa. Esti ca un copil de ala mic care spune o injuratura - parintii rad, si apoi o spune ca maniacul incontinuu sperand la acelasi rezultat.

Si stiu ca nu te intereseaza ce cred comentatorii, tu "scrii pentru tine" ... pe blog.

Radu spunea...

... pe blog


hmm.

scriu cum am chef. nu am o medie de puli, un trend ascendent sau alte chestii.

acu' am vrut sa umplu un text de puli. maine poate nu. nu am nici un post la care sa nu-mi fi zis cineva ca e naspa.

Anonim spunea...

Aline, subscriu.

Fato esti pe alaturi cam la toate postarile. Prea pacifist si Radu asta, io numai in delete te-as tine.

Radu spunea...

ce ma, eminentule, faptul ca NU sterg posturi, si LAS oamenii sa se certe intre ei ca nebunii ma face pacifist?

undeva, o lampa de la aparatul tau logic a ars. schimb-o.

Radu spunea...

o da, simt ca tre sa clarific:

"e el micut de inaltime, si cu chip de copilas dulce, "

am 1.83.

si nu e motivul pentru care ma uit in jos la voi. si cu chipu', noah, ce sa zic. nu cred.

Anonim spunea...

ce deversari de intelepciune p'aici ... v'ati trezit toti mari critici si filozofi.

fuck off.

Anonim spunea...

puttycat, atunci te tragem de parul de pe maini, poate la ala esti mai sensibila

puttycat spunea...

aceste cuvinte ne doare. la parul de unde nu bate soarele

Anonim spunea...

1.83, huh? nu pari. dar, acestea fiind spuse, e clar, nu ai cum fi gay. nu exista gay peste 1.80. =))

Radu spunea...

hai nu vrei sa stii cat am in grosime?

julie spunea...

daca nu va place cum scrie de ce il mai cititi pizdelor???

julie spunea...

radule iesi in lume ca apai te tin astea dintr-o felatie in alta...

D.V.A. spunea...

pot numai sa sper ca fetele nu-si fac o impresie generala despre toti baietii dupa exemplul vostru (inclusiv julie, desi are si ea dreptate acolo).
cum "mori" ba? baga-ti ceva in vena si calmeaza-te ca e doar un blog... si e doar o bloggeritza sau doua, nu condolezza rice!
pe de alta parte, raman fan Piticilor Gratuiti ca scrie bine, desi mi-ar place sa aud din ce in ce mai putin de de-alea transpirate, si mai putina scandare a "pacifismului" acolo unde nu-si are locul :D... acolo unde CHIAR nu-si are locul! Radu-le, de ce esti deodata "Dead" pe profil indisponibil? ai totusi ceva de ascuns?

Alin spunea...

ok ok. am exagerat. termenul potrivit ar fi fost "Sucumba".

ne vedem in razboaiele eugenice stresatilor.

Radu spunea...

cand imi verific mailu de la google se logheaza automat si aici cu contul ala, si mi-e lene sa-l schimb.


si am multe de ascuns. habar n-ai.

Anonim spunea...

@varby;care e orientarea ta sexuala?(cu ce ti-o pui)

Anonim spunea...

die matafakaaaarzzzz

GirlS wanna eat dicks ? go to springtiME fking wankers

Robocunt spunea...

observatie: pe net traiesc oameni (si femei) care nu suporta sa citeasca cuvantul pula. PULA, pula, pula, scuzati-mi accesul de tourette.
deci sunt consternat. mai urmeaza sa aflu si ca exista femei care nu sug pula si gata, tre sa ma duc sa ma chircesc la pamant pt ca mi-ati zdruncinat weltanschauung-ul bine de tot.
(ziceti repede apul, apul apul, apul)
pudibonzilor.

Radu spunea...

cum bai sa existe femei care sa nu suga pula? e STRIGATOR LA CER!

Robocunt spunea...

sunt atat de zdruncinat sufleteste incat ma astept la orice.
dar in definitiv la ce ne putem astepta de la femei? stim deja ca sunt multe care nu se fut in cur, asa ca...

Radu spunea...

haidi bai, ca nu stiu nici una care dupa ce ii explici rational si logic nu se fute in cur.

Robocunt spunea...

ori esti tu norocos ori stai mult mai bine decat mine la capitolul logica si persuasiune
:)))

Anonim spunea...

chill radule. nu ma intereseaza grosimea. din fericire pt noi, femeile, e plina lumea de puli groase si lungi, pe care daca stii sa le folosesti, esti o femeie fericita. pe de alta parte, pentru voi e mai najpa. vorba lu robocunt, poate ai tu noroc, sau zic eu, poate te lauzi, dar din cate am auzit eu , pentru voi nu e la fel de simplu. daca am fi toate amazoane, ceeee frumoasa ar fi lumea! din pacate, jumate din femei nu se epileaza, jumate desi se epileaza isi tin picioarele stranse, un sfert din alea epilate sug pula cu dintii, alt sfert o fac din scarba. iar de futut in cur, cu placere, 1%.
si apoi, esti prea tinerel pentru mine. experienta ma invata ca astia mici ajung sa iti planga in pat si pe la usi. :D

Kidha spunea...

"nu am nici un post la care sa nu-mi fi zis cineva ca e naspa."

Sa mori tu. Am un moment de claritate. Acel moment de claritate. Ar fi chiar al naibii de dubios sa-ti negi homosexualitatea

Radu spunea...

tinerel ? sa vezi ce par alb am pe coaie...

n-am plans pe la nici o usa. in schimb mi-e jena sa duc tipele la mine acasa, sa nu invete drumul.


si pa bune is mai batran decat par. as putea sa am si vreo 27 de ani daca m-as chinui putin.

apartamentu' spunea...

man, daca vreti sex anal, scadeti sub 1.83 si nu mai e nevoie de munca de convingere...
andra

Anonim spunea...

stiu. nici unul dintre voi nu a plans niciodata. voi, barbatii, practic nici nu ati fost dotati cu glande lacrimare. genetic. glandele voastre lacrimare sunt fixate inauntrul coaelor si produc spermatozoizi, nu lacrimi. de aia sunteti asa de jmecheri.
27 e putin eniuei. barbatii devin interesanti si barbati after 35;)

Anonim spunea...

ah. si te inteleg la faza cu dusu tipelor acasa. din categoriile enumerate mai sus fac parte si domnisoarele care se muta dupa primul futut cu periuta de dinti si cremele de fata, de zi si de noapte in baia si in viata ta.

Robocunt spunea...

"un sfert din alea epilate sug pula cu dintii"

dorule de zidarie, maximum RESTEKP pentru faza de mai sus. denota o cunoastere profunda a... a... nu stiu, cred ca a vietii, practic. prea multe femei nu stiu sa suga pula corect. ba pun prea mult dinte in chestia asta (au un dinte impotriva barbatilor, hehe) ba iau verbul "a suge" la modul literal si prin urmare tot ce reusesc sa faca e sa creeze vacuum. pula trebuie iubita, asta va spun femeilor. si privita in fata, evident. pula e o abstractiunie, in definitiv.
blabla, asa, hai c-o dau in diverse.

deci mai voiam sa zic ca eu am plans la sfarsitul filomului cu amelie (pulen). no pun intended, pe bune c-am plans. bine, eram mic. acum plang pe interior, si doar atunci cand imi prind coaiele intre scaunul de la bicileta si cur (nu radeti, se mai intampla, ce?!)

Anonim spunea...

de fapt s-au facut analize la sosurile de la unele fast-food-uri din bucuresti si asa s-a descoperit sperma in sosul de usturoi.pofta buna! :))

Anonim spunea...

Se putea & mai rau de cat atta . . . http://petgeo220.peperonity.com

Fantezii + Fantasies spunea...

https://www.facebook.com/gayfantasiesoff
WWW.FANTEZIIGAY.BLOGSPOT.COM