luni, 10 noiembrie 2008

Adevărata cauză a traficului prost din capitală: Bucureștenii sunt mârlani leneși.

Prima dată când am ajuns în București, evident nu știam nici în ce direcție curge Dâmbovița (m-am prins după ce i-am tras o flegmă mai colorată și am urmărit-o cum se prelingea, până au halit-o niște pescăruși mutanți). Așa că eram nevoit să întreb lumea cum se ajunge la chestii. Și dialogul era mereu exact același:

- Scuzoaie, în ce direcție e clădirea X?
- Păi iei de aici autobuzul Q o stație, apoi traversezi și iei autobuzul W două stații în direcția opusă, cobori, aștepți tramvaiul Y și mai mergi 2 stații cu el.
- Eh... nu, așa, direcția generală în care ar trebui să merg.
- Să... (privire confuză, puțin speriată, de parcă tocmai și-a dat seama că sunt nebun de legat) ... mergi ? Păi e clădirea aia roșie de i se vede acoperișu! (arată cu degetu').
- A, aia la 10 minute de mers pe jos distanță ?
- Da.. dar .. autobuzele? (eroare logică în căpușorul lui mic)

N-am văzut în viața mea oraș mai plin de bastarzi leneși. Preferă să aștepte un autobuz 5 minute ca să meargă o stație înghesuiți decât să meargă pe jos. La orele de vârf preferă chiar să stea juma de oră între străini transpirați, bălăngănindu-se și ținându-se de bară într-un trafic infernal care se mișcă mai încet decât merg eu cu spatele! Ce fel de oameni sunt ăștia? Mergi bă pe jos, că de-aia ai craci!

Mică paranteză, am văzut un caz epic de idioțenie de genul la Sfântu Gheorghe, astă vară. Din sat până la plajă sunt cam 20 de minute de mers. Un tractor cu 2 remorci cam de animale trece din oră în oră înspre și dinspre plajă. Ei, și căcații umani preferau să aștepte în soare tractorul, să dea 50 de mii, și să se aglomereze transpirați unu' peste altu, cu prosop, cu colac plutitor, cu soacră și tot tacâmul DECÂT să își miște carcasa 20j de minute! Mi s-a părut aberant. Merita să intre ăla cu tractoru' în mare și să inece toată șleahta de balegi leneșe. Unii oameni nu-și merită picioarele. Le țin acolo doar ca să aibă de ce să-și cumpere ciorapi.

Să ne întoarcem la Bucale. Lichele de aici sunt atât de obișnuite să nu-și balanseze membrele încât se suie în mașină să se ducă sa-și ia pâine de la colț. Și nu concep să parcheze decât ÎN UȘA MAGAZINULUI. SĂ NU MEARGĂ. De aia toate străzile sunt blocate de mașini parcate și parcările subterane sunt goale. Pai ce dom'le. Io am treabă AICI și parcarea e ACOLO. De aia am murit noi la revoluție? Să merg pe jos? Păi de ce am leasing frate? Să distanțeze rafturile la Cora mai tare, să încap cu mașina printre ele, să iau maioneza direct pe fereastră, sa nu mă dau jos că pula mea, o las în parcare mi-o zgârie țiganii și n-am CASCO.

Și pe lângă asta, mai sunt și fuduli. Am mașina mea. Mă duc cu ea la muncă. Singur. Să nu cumva să trec să-l iau pe colegu' Stamate care stă la 2 străzi distanță. Tre să mergem fiecare cu mașina lui, să nu zică lumea că suntem sărăntoci și ne zgârcim la benzină. Ne permitem, ce pula mea. Nu contează ca sunt 100 de mașini care se duc în aceiași direcție și fiecare are doar șoferul în ea. Ce, dacă am merge câte doi, ar fi mai puține mașini și ar fi traficul mai bun? FALS, DĂRÂMĂ PARCURI ȘI FĂ STRADA MAI LATĂ, DĂ-TE-N PULA MEA!


Ce autostrăzi suspendate mă? Ia să scoatem drujba și să mai tăiem din sedentari, cretini, fuduli și ignoranți să vedeți cum o să facem opturi pe șosea de ce goală o să fie!

Io in ziua în care o să prefer să frec pula în stație cu toți dubioșii 10 minute decât să alerg 10 minute n-o să mai fiu eu.

61 de comentarii:

apartamentu' spunea...

I`ll drink to that!
andra

Anonim spunea...

hmm... bai, tu sigur nu esti genial?

Radu spunea...

is genial de mediocru

Anonim spunea...

da de unde ejti tu, ma radule? sa nu imi zici ca din braila sau buzau!!:D

Radu spunea...

bai da tu ai surse bune din interior. nu nu-s nici din buzau nici din braila, ca majoritatea .

da' tot prin zona.

Anonim spunea...

hehe. sunt decat intuitiva, cum se zice la voi, la bucuresti, ca femeile nu are cum fi destepte.plus o experienta de tip soc cultural in zona mai sus mentionata.
ha. mi-am adus aminte. te-am vazut la televizor in cadru, multumesc lu mama ca mi-a pus televizor prin cablu=))) forest reingiaru lu mama!!!=)))

Anonim spunea...

Si eu am in clasa vreo 2-3 colege care prefere sa ocoleasca cu 139 (autobuzu' asta strabate ferentariu si cara in general rude a lui obama) in loc sa o ia pe jos

D.V.A. spunea...

bine spus :D felicitari pentru aceasta declaratie! pumnul sus in strigat in cor si apoi fix in capul traseistilor fara scop si a soferilor fara minte! nu mai e mult si devenim ca grasii din "Wall-E" cu atatea roti p-aci... ma enerveaza, sincer

Anonim spunea...

mie mi-a povestit o tipa cum a facut 50 de minute cu metroul de la victoriei la universitate, ca se aruncase unul pe sine si blocasera metrourile. eu ca fraiera am crezut ca ramasesera intre statii. de fapt nu, trenul era oprit in statie la romana, cu usile deschise - puteau sa coboare, sa ia un autobuz ceva...dar nu. ei au preferat sa stea la inghesuiala :>

Macabroo spunea...

Ai sa razi dar majoritatea cacatzilor care transpira unii pe altii si se sodomizeaza reciproc in jurul barelor sunt din provincie. De unde stiu? Dupa butoiul de varza.

Anonim spunea...

nieee...n-ai dreptate ! spun eu ca-i vad chaque matin din tramvai, pe directia Plaza>>>>Razoare : in masina te poti feşti pe la ochi, iti poti roade/vopsi/pili unghiile, poti sa citesti Libertatea, poti sa bei cafea/fuma/scarpina in nas/urechi/cur, scobi in dinti,de-al draq poti sa faci si-o laba cand in mijlocu' iadului de la Razoare sta, statuie, femeia -politist...si atunci, de ce sa iei tramvaiu', n-are niciun haz, e aproape gol, sansa de ati clati macar ochii c-o bunaciune (IN TRAMVAI ?!?) indiferent de ora e aproape nula...de la kamikazele nostru Decebal ni se trage... in fine...pas intins, radule ! :)

Anonim spunea...

nu cre' ca ai spus vreodata ceva mai adevarat decat postu' asta.

Anonim spunea...

Macabroo : Au fost din provincie acum 2 generatii. Acum sunt bucuresteni sadea.

Situatia asta atins paroxismul pentru mine in momentul in care o tanti a refuzat sa coboare la prima statie (desi bloca jumatate din autobuz) pentru a cobori la o a doua statie aflata dupa colt. Cand spun dupa colt spun ''Daca cobori in prima statie si te intorci la 180 de grade ai ajuns in a doua statie''.

Cum a argumentat mamaie ? Pai da scara mea e acolo, langa statia aia !

Alin spunea...

si tu.. RADU? Tu care mentionai ca esti presedintele comisiei de lenesi, iti tradezi shleahta??

Ai scris acest articol in gluma cred si s-au inflacarat disperatii care nu recunosc ca si ei iau metroul sau tramvaiu in fiecare dimineata.

Anonim spunea...

mica paranteza...ca tot vorbisi de sfantu...la sulina drumul e infim mai mic din "oras" pana la plaja, bai nu iti imaginezi cum se inghesuiau 30 de oameni intr-o minibasinuta de 15 ....am facut poze de fiecare data cand trecea cate o masina pe langa mine :)))
si se mai mira toti de ce sunt ataaat de grasi...pai ma manca-v-as picioarele, daca stati o zi intreaga cu bucile pe scaun si dupa ce plecati de la gloriosul loc de unde ati mai pus un strat de grasime va suiti fix in autobuzul care va lasa in fata scarii, luati liftul si va trantati osanzele pe pat...cum cacat????
gata, atat aveam de spus...

Anonim spunea...

genialul asta mediocru nu poate fi decat din tulcea...ca acolo is toti asa :)))

Anonim spunea...

E posibil!

Anonim spunea...

Eu as spune Galati, dupa accent.

Radu spunea...

ati ghicit amandoi.

Anonim spunea...

stiam eu de ce pup cur si nu musc...cur evident!!!

Anonim spunea...

da impulamea, acolo in galati cand i-au cumparat parintii bicicleta el s-a cacat pe ea , ca lui oricum ii place sa fuga de colo-colo. am auzit ma de tine, alergatoru de la maraton care sprinteaza dupa taxi!

runbaby spunea...

foarte de acord, am obosit tot spunand lucrurile astea.

si eu mai am un of: tuturor le e frica cu bicicleta, dar unul n-a iesit macar in weekend pe trotuar sa vada cum e!

Anonim spunea...

"alerg" ?? hahaha

inainte sa am bicla, uneori nu merita sa astept autobuzu spre facultate asa ca fugeam 3 statii. needless to say, probabil eram singurul om din bucuresti care fugea de la A la B.

foresgump nu ne-a invatat nimic :(

Anonim spunea...

@runbaby: taman cand eram pe cale sa zic de bicla sau role, dau de tine :))

@radu: frate, ai dat de oameni buni. eu cand eram intrebat de cineva care nu parea nativ si avea si figuri in el, il indrumam in ticalosia mea - adica spre un WC public sau o circa de politie (cam tot aia)

derek spunea...

beau o bere in cinstea ta radule

Anonim spunea...

@zalmoxis: faceamiash schiuri din crucea matii.

daimon spunea...

asta cu schiurile e noua :))

Indelible Bonobo spunea...

crucile-s de obicei din marmura, deci nu stiu cum ar iesi treaba cu schiurile, dar e-adevarat ca n-am vizitat cimitirul din ciorogarla. in orice caz, daca vrei sa vii sa-mi spui asta-n fata, iti platesc biletul de avion (dus) pan-aici. de-ntors n-o sa ai nevoie..

puttycat spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Bai cam tare comentu lui Forest Gamp.

Anonim spunea...

A lu' Forest Gamp ca a lu' Forest Gamp da' la asta a lu' Inbonobo m-am spart de ras.

Anonim spunea...

misto blogul, seamana cu a lui dupa2beri

Anonim spunea...

blogu' dupa2beri e copie dupa thebestpageintheuniverse, nu zic ca nu o avea si blogu' asta ceva in comun cu el dar totusi nu incearca sa-l emuleze pe maddox

Anonim spunea...

Ma dezgusta atitudinea ta...

Raul spunea...

Anonim asta e ca in comediile lui Caragiale. Se semneaza anonim dar baga link cu blogul lui.

mola spunea...

E trecut de miezul noptii si sincer nu ma gandeam ca mai dau peste ceva care sa ma amuze inainte de somn. Bravo domnu'

Devils spunea...

Radule geniala problema cu cracii!
Eu as fi zis ca femeile au craci ca sa nu lase dara ca melcu !!!

Anonim spunea...

Nu eram acasa cand am vazut intrarea de blog si locul in care ma aflam era nepotrivit logarii mele(net cafe). Nu inteleg totusi cum de asa ceva e considerat "amuzant", refuz sa o cred.

DXN spunea...

Le place la Bucale sa se ingramadeasca in autobuz ca asa mai creste natalitatea sau macar niste sex iese. La noi in Toronto tot asa, omul si masina. 1 familie=3 masini. se vorbeste de car pooling mai nou, dar lumea nu stie ce e aia.

Anonim spunea...

pai la 50 de kile ale mele imbracata de iarna, cu hainele ude si cu frigideru-n brate, cum sa ma mai si misc? :( vrei sa ajung sub 30?? lasa-ma sa vegetez!

Anonim spunea...

Toti provincialii frustrati au acum orgasme multiple. Mergi prietene acasa daca nu-ti convine. Te rog sa arunci o flegma in orasul tau la bastarzii tai. Ce-mi place, ca toti muritorii de foame vin la bucuresti la cerseala sa scoata si ei cumva bani, da' se plang ca ce naspa e la bucuresti. Esti parsiv si mitocan.

Radu spunea...

ba andrei, contra-argument: ia pula.

Viorel Dudau spunea...

@andrei: da, la Bucuresti e de kkt, e un oras infect si mizerabil. Am venit noi, parsivi si mitocani sa va luam joburile si banii, dar stii ce? nu e meritul nimanui ca s-a nascut in capitala. Nu e nicio realizare a nimanui, pur si simplu s-a intamplat. Sa vii din provincie, sa treci peste marlania dezgustatoare a localnicilor, sa primesti un job fara sa stii inca unde vei locui pt ca localnicii nu-s in stare, sa rezisti figurilor de 3 lei ale majoritatii bucurestenilor, asta e o realizare. In rest, dupa cum zice si Radu. Spor la luat p.

Anonim spunea...

Esti moldovean ? Pari asa mandru ca un moldovean cu cas la pula mort de foame si venit cu personalu la Bucuresti. Ia zi, "e marfa la Bucuresti" ? . Bai berbecule, flegma sa tragi acolo unde pasteai vacile la ma-ta in batatura. Apropo, cretinii transpirati despre care vorbesti sunt colegii tai de pascut caprele, tot tzarushi veniti la Bucuresti cu traistele de rafie.

Radu spunea...

pastrez flegmele pentru curu' lu' ma-ta. sa alunece bine, sa nu faca fisuri.

vezi ce atent is ? ca tot zici ca provincialii nu-s simtiti.

Anonim spunea...

sunt din Bucuresti, dar oameni k aici nu am vazut nicaieri!! am fost plecata in tara in w/e si mi se spunea buna ziua si drum bun cand opream sa intreb ceva, imi place doar orasul asta nu si oamenii din el, care mai decare mai jmecher cu 2 de jm...NO COMMENT

Anonim spunea...

bine radu!!!

Anonim spunea...

Ceea ce spui tu aici vad si eu zi de zi, fiecare cauta sa-si cumpere o masina cat mai mare si eventual sa se umfle pe strada, nimeni nu se gandeste sa cumpere un Smart sau un Polo ca sa faca naveta sau sa foloseasca bicicleta pe timp frumos. Ati observat ca cei pe bicicleta sunt priviti ca niste sarantoci?! asta tine de educatie, de aia vrem toti sa intram cu masina pana in magazin la Unirea daca s-ar putea.

Anonim spunea...

eu merg pe jos multi km pe zi. sau cel putin asa faceam pana sa-mi rup piciorul asta-primavara. dar toata lumea se mira la extrem ca eu fac chestia asta. mai ales taximetristii... isi imagineaza ca sunt nebuna sau cel putin ca nu vreau sa colaborez cu ei.

Anonim spunea...

Nu sunt din Bucureşti, dar îmi imaginez cum e. Şi în oraşul meu apar semne de astea.. Mai ales cu parcatul la mm de destinaţie, chiar dacă încurci circulaţia.
La alţii se poate, vezi Olanda, să meargă pe biciclete şi nu are rost să amintesc că în Olanda plouă mult mai mult ca în România.

castleless spunea...

iete chestie. era usor sa intelegi din comportamentul similar pana la indentic intre sf ghe si cei trei potentiali bucuresteni pe care i'ai vazut ca... de fapt aia nu ieste bucuresteni! cu doo'j'de ani in urma era un bucurestean la patru-cinci vite pe cap furajer. acu' pana corbului. stau aici de treizeci si ceva si de ani de zile n'am mai vazut unu' la fatza. si faptu' ca ii vede cineva zi de zi in chaque matin in metro' ... ei tot d'acolo ie... ca stramutatului ii da mana sa fie marlan in casa altuia.. .pe cand bucuresteanului nu ii surade ideea de a se caca in propria ograda. da asa le e unora mai usor, sa injure din rarunchi frustrati.

max spunea...

Ehhh... e cam aiurea sa-ti dai cu parerea despre "bucuresteni", avand in vedere ca majoritatea lor sunt "oameni simplii, de la tara". Veniti toti din toate colturile tarii si va plangeti de mizeria pe care o gasiti in Bucuresti... get real, voi o faceti (spun asta pentru ca ai inceput prin: "Prima data cand am ajuns in Bucuresti"). Crede-ma, stiu ce spun, am exemplele mele. Intrebarea mea este: "De ce ramaneti in Bucuresti daca nu va place?". Nu va place traficul, dar majoritatea umblati prin capitala, "unde cover", cu masini care au numar de Bucuresti si va place sa credeti ca sunteti bucuresteni.

Teoria ta despre numarul ridicat de masini e adevarata, pentru ca fiecare tamp si tampa nu se descurca daca nu au "masinuta lor". Daca nu-si permit, eventual le da de la serviciu, ca d-aia "are" scoala taranu.

Parcarea o face fiecare "unde vrea muschiu' lui" ca oricum nu are cine sa-i faca ceva. Traim intr-o tara in care nu se aplica legile, deci, de ce sa ne fie teama de ele? Iar daca te bazai pe respectul uman, al fiecarui individ, citeste paragraful 1.

Desigur, si cocalarii imbogatiti peste noapte, ca si-au vandut terenurile de pe langa capitala au contributia lor, insa cel mai trist este cand vezi ca o comite unu' care nu a parcat Q7-le pe rampa de acces din dreptul trecerii de pietoni, ci a parcat un Logan amarat. Zic ca e trist, pentru ca astia sunt oamenii care se intreaba, ca tine, "de ce e dom'le jeg in tara asta" insa nu sunt pregatiti sa renunte la parcatul in fata scarii.

Eu personal, am masina, e aproape noua, e frumoasa si aproape de doua ori mai puternica decat media, ins nu vreau sa reproduc aici marca si modelul pentru ca probabil veti crede ca sunt si eu un cocalar la randul meu. Cu toate astea merg cu metroul ori de cate ori am ocazia, si o am zilnic. Cu masina ma misc doar cand trebuie sa plec cu toata familia undeva (distanta apreciabila, mai mare de 15 min de mers pe jos) si, eventual, ocazional pana la birou, daca stiu ca in ziua respectiva mai am si alte drumuri de parcurs.

Anonim spunea...

inceputul blogului este dezastros..ai tras tu flegma si a venit bla bla ! da..ai ghicit.sunt din bucuresti!si nu tin sa te contrazic 100%,dar lucrurile nu stau chiar asa.tu ai coborat din tren,ai ajuns buimac pe langa dambovita,ai intrebat niste persoane probabil grabite unde este x,dandus-si seama dupa accent ca probabil nu esti din bucuresti,te-au indrumat cat mai sigur.ar fii multe de comentat de blogul tau..de chestia asta cu bucurestiul,dar mai presus de toate,nu inteleg 2 lucuri: 1.a spus o fata ca esti genial..PRIN CE ESTI GENIAL?nu vad nimic deosebit 2.a spus o fata ca o prietena de a ei a venit in bucuresti si bla bla au stat 50 minute.EA DE CE PULA MEA A STAT?nu cumva este aceeasi oala?distrusi :| si ca o paranteza : IMI VREAU TIMPUL INAPOI !!!

Radu spunea...

complecteaza o cerere

7R33Z spunea...

si asta nu-i nimic...dar stii ce sunt 80% din locuitorii bucurestiului? tarani veniti la studii, al caror singur tel in viata e sa aiba un job, o casa si o masina. atat. asta viseaza ei cand merg inghesuiti ca boii in metrou/autobuz/tramvai...apoi incep sa injure "bucurestenii" muisti care nu ii lasa sa respire...plm
sunt foarte ok cu posturile tale, dar la asta ai cam dat-o-n gard...si spun asta din punctul de vedere al bucuresteanului sadea, care a vazut prea multi tarani aruncand cu noroi in orasul meu...plm...nu va place...tira!

Anonim spunea...

blogul meu nu seamna cu nimic

Anonim spunea...

Isi merita soarta... nu au cum sa inteleaga
Si nu ma refer la bucuresteni ci la cei care populeaza mirobolanta capitala.
De fapt e asa o adunatura (sa nu spun scursura) de indivizi. Nu deosebesti taranii care isi pasc oide de sute de ani pe aici de taranii " veniti la studii, al caror singur tel in viata e sa aiba un job, o casa si o masina. " si care " apoi incep sa injure "bucurestenii" muisti care nu ii lasa sa respire ". A tunat si i-a adunat pe toti in ograda la Bucale. Belive me.. cei care au inteles cu adevarat cele scrise si dezbatute mai sus s-au " tira! " spre alte meleaguri mai civilizate.
Nu esti infractor adevarat daca nu ai trecut pe la Jilava. Nu ai scoala vietii daca nu ai facut vreo cativa ani la Bucuresti. O experienta pe care o sa le-o recomand si copiilor mei. Dupa asta.. nimic nu te mai uimeste... nici macar "Adevarata cauza a traficului prost din capitala".

Unknown spunea...

Hmmm....incerc sa imi aduc aminte cand am auzit prima oara "frate"(ca de la bucale am invatat asta cu frate, si nu ma mandresc cu asta)...am avut de-a face cu bucuresteni din cei mentionati de tine, la greu..poate si mai cocalari decat mult trambitatii de pe-aici. Spunea cineva mai sus, ca de cateva generatii nu mai exista provinciali prin bucuresti, decat provinciali naturalizati. perfect adevarat ! Unde dracu a-ti mai vazut oras mai infect(mare oras ma refer) decat Capitala tarii ?!? Si argumentez asta prin faptul ca, daca un Brasovean(si-i dau pe-ai mei exemplu), s-ar comporta la fel in orasul sau am avea , in spetza, o multime de mici capitale ale tarii(prin mizerie, prin mitocanie, prin aglomeratie, prin proasta crestere, prin multe...) Am fi unicul stat cu mai multe capitale ! Nu, serios....si sa ma si mandresc ca sint din bucuresti, in locul multora mi-as trage un glont cu arcu-n ceafa, pefect transversal !Si tot ca o paranteza..cum ramane cu un vechi proiect de-alu' Ceashca de a muta capitala la brasov ? Nu va da de gandit ? Singurul lucru care l-a impiedicat-ca si acuma- este ca nu avem un cacat de aeroport..Dar, pe de-o parte..mai bine, ca a-ti ajunge, voi, infectii din capitala tarii mai repede in a ne popula cu microbiile voastre verbale si comportamentale ! sint mindru ca sint brasovean, si o spune un locuitor al unui oras care in 2008 a luat premiul de excelenta ptr sistematizarea circulatiei in europa !

Ps Radule, my bad ca te-am "descoperit" so late

Anonim spunea...

vab банк
vab банк
[url=http://globalist.org.ua/?p=19244]vab банк[/url]
http://globalist.org.ua/?p=19244 - vab банк

Seth spunea...

Pe vremea studentiei faceam ture cu Ghizii Montani, mai mult prin Fagaras pentru a (re)marca traseele. Ocazional, mai indrumam si grupuri de turisti. Eram ingrozita cand venea cate un grup din Bucuresti, era o experienta umilitoare. Mai groaznic decat asta era sa fiu intrebata de unde sunt si in timp am dezvoltat adevarate strategii sa ma sustrag raspunsului. Si-apoi am devenit adoptiv clujeanca, evadand acolo aproape saptamanal. Da, cu masina :) an dupa an, orasul meu adoptiv, mandria mea a devenit din ce in ce mai asemanator cu Bucurestiul. Dupa o pauza de 3 ani, am revenit pentru o saptamana in Cluj vara asta. Nu stiam cum sa plec mai repede. Un trafic sufocant, tipete din masini, degete si pungi de plastic aruncate pe geam. Trebuia sa stau o saptamana, am stat 4 zile, minimul necesar, dupa care am evadat in Apuseni.
Da, Bucurestiul era groaznic acum vreo 6-8 ani.
Nu cumva impropriu denumita provincie ne-a ajuns din varf, la coada? Experienta mea a fost la Cluj. Cineva imi povestea ceva asemanator de Timisoara. Orasul chitarilor hippie pe tramvaie. Mergeti la tara la bunici sa vedeti ce se intampla duminica in sat.
Mi-e frica sa ma intorc la Iasi. CHIAR imi placea Iasul.

Anonim spunea...

Gorgeous underwear place to
buy Calvin Klein at marvellous price.
Please visit http://www.chilotick.com. Ship all over the world !