sâmbătă, 23 august 2008

Lesbianope

Complet întîmplător am dat pe net (această eternă sursă de informaţie inutilă) de faptul că una din ălea 4 de la sex and the city s-ar putea să fie lesbiană(nu faţă de cal care a căzut în dinţi cînd era mic – Sarrah Jessica Parker - cea mai urîtă femeie din lume, curva pretenţioasă de Kim Katrall sau aia brunetă al cărei nume nu îl ştie nimeni).


Da dom’le, aia roşcată cu faţă de mătuşa bătrînă care miroase a urină de pisici şi te umple de bale cînd te pupă pe frunte s-ar putea să fie lesbiană. Cum adică s-ar putea? Păi nu ştie clar! Că are doi copchii, făcuţi evident prin inserarea unei puli în caverna ei slinoasă. Ei bine după asta s-a băgat (de vreo 4 ani) cu o chesite (vedeţi foto). Ea zice "Referitor la orientarea sexuală, nu simt că m-am schimbat... Am fost cu bărbaţi toată viaţa şi nu m-am îndrăgostit niciodată de o femeie. Dar atunci cînd am făcut-o, nu mi s-a părut aşa de ciudat. Sunt doar o femeie îndrăgostită de o altă femeie”





Oare o fi lesbiană? N-o fi ? Staţi o secundă să-l întreb pe expertul meu venos cu capul mov şi un singur ochi.


... Cică nu e. Motivul e simplu. Ca să fii lesbiană trebuie să îţi rozi carpeta reciproc cu o femeie ori, după părerea expertului meu personal acea chestie nu e femeie. E troll. De-ăla care trăieşte sub pod şi se hrăneşte cu măduvă de copii pe care o suge direct din falange cu dinţii ei galben-brînzoşi. Arată ca bastardul sinistru al uniunii aberante dintre Ron Weasley şi o morsă.

În mod normal sunt pro lesbiene. Mai ales dacă-s miştoace şi bi-curioase, da’ pe naşpetele ăstea două nu le-aş fute nici cu o pulă împrumutată.




Nu eşti lesbiană bă, eşti doar monstrofilă. Dacă tot îţi plac hidoşeniile, măcar găseşte una cu pulă.

14 comentarii:

julie spunea...

gusturile nu se discuta. oricum o fi inca o mostra de publicitate ca am auzit ca filmu ala n-o prea avut succes

Anonim spunea...

deci iti place harry potter, a?

Anonim spunea...

ce-i asta? sex and the city the sequal?

cristina spunea...

uai ce l-as fute pe ron weasely

Radu spunea...

ce-ai ba esti morsa?

cristina spunea...

nu dar am o slabiciune pentru flacaii tineri si neindemanatici cu o culoare neidentificata de par si aflati in umbra personajului principal cool care salveaza lumea de multe ori

Anonim spunea...

Gen raul in umbra lu radu

cristina spunea...

depinde doar de parul tau

Anonim spunea...

din cap?

cristina spunea...

pai crede-ma ca daca ma refeream la ala de altundeva ti-ai fi dat seama. plus ca ala e un mit. cu culorile care se asorteaza

Radu spunea...

ce, la tine nu se asorteaza carpeta cu draperiile?

cristina spunea...

sa zicem doar ca pe una din ele (te las sa ghicesti pe care) am scapat mai demult o cutiuta de tempera rosie, deci se anuleaza presupunerea. dar nici cand era 100% naturala din fibra galbeno-gri tesuta manual nu se asorta cu nimic. da la mine-n casa in general e haotic si nu vreau sa generalizez

Anonim spunea...

bai, oi fi tu amuzant ici colea, dar e josnic si pentru tine sa te legi de fizicul unor persoane. mai ales ca tipele alea incap in niste rochii la care banuiesc ca multe dintre femeile pe care le cunosti nici nu viseaza. sa arati la 45 ca la 18 e o treaba.

Anonim spunea...

care arata de 18? morsa sau impu din heri potar