vineri, 29 august 2008

Elogiu clasei muncitoare

Pe când eu mă culc, cu ochii injectați de bere, ei se trezesc, cu ochii injectați de nesomn. Se spală pe dinți în sictir, scrâșnind din ei, pregătindu-se pentru o nouă zi de muncă.

Slavă vouă! Cei care vă târâți picioarele ca niște zombie în fiecare zi spre muncă, cu o expresie goală pe mecla boțită, cu coșurile proaspăt stoarse încă zemuind, cu rănile sângerânde de la bărbieritul somnambul și cu machiajul strâmb, trântit în grabă. Când voi vă îngrămădiți în metrouri și autobuze, clefăind cu lehamite ultimele urme de cafea dintre dinți, singura chestie pe care ați băgat-o sub nas, eu mă întorc de pe partea stângă pe aia dreaptă și visez în continuare țâțe.

Voi, prin efortul vostru susținut faceți lumea să funcționeze cu slujbele voastre banale, care nu vă inspiră creativ în nici o direcție și vă transformă în drone. Când eu mă trezesc, pe la prânz, prânz și ceva și mă scarpin la coaie, uitându-mă chiorâș la soare, voi deja gârâiți de atâta muncă. Fără voi am pica în anarhie.

Nu aș vrea să ajung ca voi, un peon fără minte și individualitate în mecanismul plictisitor al societății, dar vă respect. Vă apreciez tăria de caracter. Eu m-aș fi împușcat de mult.

7 comentarii:

Anonim spunea...

anarhie tata textul asta fuck the system and all; da cred ca l-ai scris la misto pentru ca si tu esti un mic sclav, ca noi toti. oricum, mi-a placut.

Radu spunea...

no gogule. io am ora de ajuns la munca o zi pa saptamana. in rest e la bunul meu simpt.


care este? nu este.
cat timp imi fac treaba, nu intreaba nimeni cand vin, de ce am mecla aia rupta-n mine si de ce put a alcool/urina/parfum eftin.

la mica ciupeala.

Anonim spunea...

oi fi creativ ca doar aia sint asa anarhisti si boemi ca tine. ce sa zic, te-ai scos, ai lasat in urma toata turma care tre sa ajunga la 9dimineata la serviciu.

Radu spunea...

nah. io lucrez la o shaormerie

Anonim spunea...

pe bune, tu vorbesti serios? nu m-as fi gandit absolut niciodata ca TU nu ai o slujba bine platita, gen parlamentar, fotbalist, si, de ce sa nu indraznesc, chiar presedintele tarii ... ?
man, imi pare rau pentru tine. o sa spun o rugaciune. si-am sa aprind o lumanare.
roz.

Radu spunea...

Singura data cand vorbesc serios e atunci cand zic ca niciodata nu vorbesc serios.

daimon spunea...

sclavii au nevoie de uzine cum au nevoie bogatasii de libertate.

fiecare unde poate.