joi, 20 martie 2008

Tudor Chirila e cretin

Am intrat ieri pe blogu' lu' Tudor Chirila din greseala si dintr-un masochism incomensurabil m-am uitat pe acolo. Am gasit o poezie. Deci hai sa sarim peste vrajeli introductive si sa trantesc direct poezia lu' Chirila fantabuloasa:

"As manca ceata...

As manca ceata ca sa-mi intaresc incertitudinea...
As manca ceata ca sa-mi asigur solitudinea...
As manca ceata ca sa-mi ratacesc fluxul sangelui...
As manca ceata ca sa-mi incurc fricile...
As manca ceata ca sa-mi aprind luminile...

Numai ratacind, incurcat prin mine, am sa-mi gasesc drumul..."


Profund, nu ? Cel mai enervant lucru din toata existenta este prostul care se da artist. Da nuuu, asta nu e prost obisnuit. Are o concentratie de prostie care pana acum nu a putut fi reprodusa decat in laborator, in conditii controlate la gravitatie 0. Nu e genul ala de prostie pe care o gasesti pe toate drumurile, e o prostie mult mai concentrata, aproape pura. Asa ceva nici nu se gaseste in stare naturala. Ca plasticul. Trebuie ceva stiinta sa ingineresti o prostie in asa hal de crunta. Mie mi s-a parut un rahat pseudointelectual omu' de cand inchidea din ochi ca o muiere la menstru pe scena la concertele Voma Veche (sau doar Voma acuma) dar habar n-aveam ca acest ilustru cretin se ia in asa hal de tare in serios. Risipa aia de pixeli de mai sus nu are nici un sens.

Vad ca omul sufera de diacritice (la fel ca mine, da' probabil el din cauza lenei), si nu inteleg clar daca ceata ala e efectu' meteorologic ala de face sa se piarda magaru' sau o grupare de fiinte ca-n "Ceata lu Pitigoi". Oricum ambele variante sunt necomestibile.

Cel mai misto lucru pe care poti sa-l faci cand scrii un rahat spumant este sa pui trei puncte din cand in cand ... asa ... pentru cititori... care sa spuna clar PROSTULE AICEA FACI PAUZA SI TE GANDESTI LA PROFUNZIMEA CELOR CITITE... asa ca tineti minte cand vreti sa scrieti ceva filozofic de-acum inainte ... multe ... punctulete, ca dau bine si textul pare mult mai inteligent decat fara, pare ca are un inteles ascuns uite spre exemplu:

As vrea sa violez o baba.
scurt si la obiect un deranjat mintal are fantezii sexuale cu fosile

As vrea sa violez o baba...
Baba reprezinta intelepciunea, senectutea iar prin viol autorul vrea sa sugereze o patrundere fortata in spatiul rezervat al acesteia. O profunda metafora care sugereaza grafic dorinta suprema a filozofului de a-si depasi conditia intelectuala. PROFUND MAESTRE!

Vedeti ? Crema face diferenta.

Si acum o poezie de-a mea. TRIBUT.


M-as caca metafizic...

M-as caca metafizic ca sa-mi mirosi subintelesul...
M-as caca metafizic ca sa-mi murdaresc sfincterul de profunzime...
M-as caca metafizic ca sa ma eliberez de intelesuri ascunse...
M-as caca metafizic ca sa umplu toaleta universului de substanta mea predestinata...
M-as caca metafizic ca sa vexez niste prosti sa se uite siderati pe blogul meu...

Numai stergandu-ma la cur, scuturand din sfincter, am sa previn maronitul chilotilor...

22 de comentarii:

Anonim spunea...

:))

Tzaq spunea...

vai doamne :))) asta a fost tare :))) punct ochit punct lovit =)))

Anonim spunea...

=)) =)))

cineva spunea...

Nu ca as fi eu vreun fan al trupei Vama Veche, dar sincer , mi se pare o porcarie articolul vostru. Am citit si alte articole si recunosc: sunt bine redactate din pct de vedere lingvistic; aveti si condei, nu zic nu...Dar in ceea ce priveste continutul acestui articol, lasa de dorit. Nu inteleg ce vi se pare voua atat de stupida poezia aia. Daca nu v-ati mai prosti in halul asta cu tampeniile alea de versuri si comentariile voastre, poate ca ar fi fost altceva.. Pacat de voi.. aveti potential, sunteti talentati, n-am ce zice. Numai ca uneori, din dorintza de a va face placutzi unui public de carcotashi, intrecetzi masura cam mult... Pacat! Mare pacat!

florin b. pfp spunea...

In inceputul articolului intrebat cv de genu' "profund nu?".Da chiar profund...nu prea imi dau seama cum ati ajuns voi sa va dati cu parerea...spuneti despre el ca se da artist...si-l faceti si "prost" nu va cunosc stilul..in care redactati..dar voi ziceti ca-i prost...se da artist..nush cum sunteti voi...dar vad ca voi faceti pe criticii si sincer nu vad de ce sunteti asa ostili? apoi "replica" (daca poate fi numita asa) este pur si simplu jenanta..intr-un comentariu in care vorbesti despre un prost care-o face pe filozofu' nu vad de ce e nevoie sa folosesti cuvinte ca "cacat"..."sex" (c-o baba)incep sa cred ca aveti vreo fantezie cu vreo baba.poezia chiar e dragutza...era de ajuns sa fiti ironici...si poate nu pareati mai dobitoci decat astia care va dau comenturi aprobatoare..dar poezia asta e prea grea s-o intelegeti voi...niste despepti in devenire.. nu imi dau seama cum ati ajuns sa va luati de poezia lui....facuta intr-adevar cu valente sensibilizatoare.. Parerea mea e ca ar trebui sa va fie rusine...n-am vazut cel putzin un argument in baza afirmatie ca tudor chirila e prost...N-aveti nicio treaba cu critica literara...ce faceti voi e bataie de joc apreciata de toti idiotii care cik is carcotasi...ca asa se poarta... ma bucur mai raul sau radu...dak v-au iritat punctuletzele mele..asta era si scopu'..

florin b. pfp spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
florin b. pfp spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
florin b. pfp spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
florin b. pfp spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
florin b. pfp spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Deci nici io dom'le nu inteleg de ce sunt asa de ostil! Adica plua mea, pana acuma am scris numa articole istete, de o veselie multilaterala, in care nu ma iau de nimeni si in care nu folosesc cuvintele pula, cur, fut, muie sau olandezul zburator, si acuma brusc m-am apucat de scris urat! e absurd!

Si uite daca poezia e prea grea s-o inteleg io. Explica-mi-o. Baga un comentariu pertinent in care imi descrii figurile de stil si semnificatia lor, apoi ideea exprimata de toata poezia si io ti-o pun pe prima pagina si ma si fut in cur cu mana mea, daca-mi intelegi eufemismul fin.

Anonim spunea...

sunt uimita de titlu pe care l-ai ales...chiar nu imi vine sa cred ca poti sa vorbesti asa despre un om pe care nu il cunosti, doar citind cateva randuri pe un blog.
Daca si despre Tudor poti spune ca nu are talent si ca nu stie sa scrie atunci ai grave probleme!

Anonim spunea...

chirila asta e un fel de marzvolta?

Lyna spunea...

eu cred ca tudor chirila are un dram de prostie dar este amplificata de 945945794 ori de ingamfarea sa . nice post :)) .

Rohseelyl spunea...

lol, poezia ta care vine ca o parafrazare a celei lui T. Chirila este prea geniala :)) chiar m-a amuzat ... si ai un stil....

Anonim spunea...

Bai, deci va zic din start: site-ul asta e nostim. Chiar ma distreaza. Si, recunosc, nu-mi place Tudorica Chirila - adica deloc. Si nici vama/voma (cui i-ar placea aia? desi sunt sigur ca s-or gasi cateva mii de fane disperate care sa-l linga in curul murdar si sa-l futa) nu imi place.
Acum, ca sa va luminez in caliate de scriitor diletant si superinteresa(n)t in literatura: mancatul cetii inseamna, in universul poetic al lui Tudor Chirila, incorporarea unei cantitati incomensurabile de vapori de excrement hidratat (partial dizolvat in uree). A nu se intelege gresit. Conotatiile sunt infinite. Tudor Chirila stie ce spune; este un artist al diletantismului. Folosirea neologismelor nu spune decat ca uite, ba, ce tare's io, ca stiu multe si's grozav al dreacu' Sa-l intelegem deci pe bietul baiat. E stresat de trupa, de-actorie, in fine, de tot ce inseamna arta. S-a mai spus aici ca nu i-ati inteles poezia. Sunt dispus sa pariez ca Tudorica Chirila nu si-a inteles-o nici el. E ca atunci cand te uiti de sus in jos la pula. Pare mica, da' cand o privesti din fata (ca tudor chirila) atunci devine maaaare. La fel ca metafora (hiperbola?) din poezia sa, Mi-as manca vaporii ce-mi scapa din cur.

Anonim spunea...

tare postul :))))

Anonim spunea...

Cine e Tudor Chirila?

Anonim spunea...

Vai de capul vostru, sincer! voi toti sunteti manelari cocalari sau pitipoance?? voi ati auzit de arta? de muzica?? ati ascultat makr vreo melodie de la Vama?? voi pe ce lume traiti?? ati vazut c versuri? ati vazut cat suflet pune in asta? Lyna Tudor nu ii ingamfat, cred k tu ar trebui sa realizezi ce adevaruri spune, legate de viata,de tot. Si tu crezi k poezia ta e geniala,nu? i'ai trimite poezia aia iubitei tale, ai fi in stare sa o citesti in fata unui public? nu cred :)) sincer mie mila de voi :)) treziti'va! uitati'va la voi si dupa aia vb de altii. Nu cred k sunteti in stare sa criticati voi.. nici nu stiu cum sa va zic sincer :)) pacat de voi, de lume in general.

adi spunea...

Sincer sa iti spun, e cel mai tare post de pe site. Subiectiv 100% iti spun ca NU imi place tudoritza chiritza si tot ce se chinuie el sa screme printre basini! zero talent, zero muzica, zero versuri, zero zero "puncte puncte puncte"

Anonim spunea...

ok! inteleg k poezia nu a fost pe placul multora dar cine sunteti voi k sa judecati eforturile lui, de ce oamenii sunt asa rai, doar in romania exista atata rautate si dispret. nu dau 2 bani pe porcaria aia de poezie, cine te crezi sa iti bat joc de lucrarea sa? si pt cei care sunt de acceasi parere cu acest articol ati face bine sa intrati pe blog si sa va uitati la rubrica "umanitar". si ma intreb... dak persoana care a scris articolul a facut si asemenea gesturi umanitare... sau banii lui se duc pe haine de firma, case, masini sau in cluburii caci totusi suntem in romania

Anonim spunea...

nici eu nu pot sa inteleg , de unde atata rautate, de ce? cu ce scop? unde se vrea defapt sa se ajunga? ce a vrut sa faca din omul asta (Tudor Chirila) cu acest post? Oamenii din ziua de azi nu mai sunt ce erau inainte, au devenit mai rai , toata lumea ataca in stanga si in dreapta, e nedrept , in timp ce scriu asta , incercand sa subliniez aceste NEDREPTATI!!! o lacrima mi se prelinge pe obraz , N am sa mai mananc in veci pizza asa picanta ! =)) =))