marți, 11 martie 2008

10 bloggeri

10 bloggeri romani au primit cate un audi a4 sa-l testeze ca strategie de marketing pentru ca aveau mult trafic, de ordinul a mii pa zi.

vroiam sa fac un post lung, in care sa explic cat de cacat sunt fiecare in parte (incepand cu zoso) si cat de tare ma mira ca exista terminati care citesc asa ceva (in special pe zoso)

dar dupa ce m-am uitat pe cele mai top ten bloage romanesti, am descoperit ca reteta succesului este sa scrii scurt, agramat si cu pareri aruncate aiurea si neargumentat asa ca ce plua mea. pot si io.


Primele zece bloguri din romania sunt de cacat (mai ales al lui zoso).


de acuma o sa scriu numa de-astea scurte si lipsite de continut. sa vedeti ce succes o sa am.

3 comentarii:

Lyna spunea...

strategia este sa apari in anumite blogroll-uri mai importante si da probabil ai dreptate cu post-urile scurte :-?

TsaTse spunea...

Uite ca nu am citit si de la altii,dar nici nu am de gand.Inca te idolatrizez :))

Fara posturi scurte..Adica nu te`ai "exploata" indeajuns.. Cu toate ca si posturile tale scurte ar fi ft tari :) Zic eu ca ai multe si "bune" de zis si apoi,am nevoie de.. tine (ce pervers a sunat :)) )

Radu spunea...

deschilotarea!