luni, 31 martie 2008

1 aprilie

MOTTO

"E incredibil să simţi că iubeşti pe toată lumea şi să simţi că vrei să fii bun cu toţi oamenii şi să contribui la fericirea lor, chiar dacă e doar printr-un un zâmbet cald sau prin faptul că eşti suficient de atent încât să nu îi faci să sufere…
Şi e minunat să fii împăcat cu tine însuţi ştiind că ai făcut asta, că tot ce ai făcut a fost constructiv pentru tine şi pentru alţii... Să ştii că nimeni nu-ţi poate reproşa că nu ai avut inimă la un moment dat şi l-ai făcut să sufere, că atunci când cineva suferea şi avea nevoie de tine, ai făcut tot ce-ai putut să-l ajuţi, chiar dacă asta te durea enorm şi pe tine... Te face să poţi să primeşti răul în tine, ştiind că dragostea ce o simţi are puterea de a-l transforma în frumuseţe şi căldură…e care să le împrăştii apoi în toată fiinţa ta şi în jur…"

Ioan. Doar Ioan

din jurnalul lui Ioan


Ieri am vazut un cersetor la metrou si era asa de trist ca mi-a venit sa plang. Am ingenunchiat langa el, l-am luat de mana lui murdara dar blanda si i-am pus-o pe inima mea in timp ce cu mana dreapta i-am atins pieptul prin haine. Am impartit un moment spiritual, ca doua fiinte cu suflet care suntem. I-am inteles durerea si el a inteles ca i-am inteles-o. Cred ca ar trebui cu totii sa facem asa ceva! Sa incurajam un cersetor, sa imbratisam un strain! Nu este greu, si chiar face diferenta! Toti suntem asa de tristi si singuri pe lumea asta.. cum ar fi sa vina un strain la tine dimineata si sa-ti spuna "salut, arati bine azi, barbia sus! o sa faci lucruri marete!" ? Si am putea sa facem si noi lucrul asta altora la randul nostru. Nu va mai pierdeti printre straini, cunoasteti-i, cum zicea si Iisus "iubiti-va aproapele"! Lumea deja este plina de insensibili. Unul in minus ar fi perfect. Si o data ce rezolvam aceasta problema si ne apropiem ca fratii putem sa rezolvam si celelalte probleme ale umanitatii. Putem sa inchidem centralele nucleare pentru ca sunt rele si sa aruncam uraniul in fundul raurilor unde sa nu-l mai gaseasca nimeni niciodata! Putem sa oprim violenta si sa spunem nu foametei mondiale! Sa adunam tot plasticul din lume si sa-i dam foc sa nu mai polueze si sa se inece caprioarele cu el! ESTE FOARTE USOR!

Va rog eu mult, haideti sa ne folosim sufletul pana nu e prea tarziu. Inceputul e mai greu, dar nici ala nu e asa de greu. Incercati macar, salutati o data un strain cu vorbe calde, sa vedeti cum se lumineaza la fata! De ce suntem 7 miliarde daca nu ne ajutam reciproc? Ganditi-va ce lucruri marete am putea creea ca oameni daca am lucra impreuna!

6 comentarii:

Anonim spunea...

ou mai faching gad! sa cad de pe birou de emotie! nu-mi vine sa cred ca mai sunt oameni pe lumea asta care imbratiseaza strainele si ii ating pe cei din jur cand nu se asteapta. am zis strainele? wtf... strainii. strainii trebuia sa zic. in fine.
ma bucur atat de mult ca acest blog si-a gasit in sfarsit menirea, si anume cea de a ne uni cu totii, toti cei 7 miliarde, intr-o imbratisare cat o planeta! va iubesc pe toti si va pup dulce!!!!!

Anonim spunea...

what the fuck happened?

Anonim spunea...

=)))))) incepe sa te ia lumea in serios si asta nu e de bine =)))))

Anonim spunea...

uraniul in fundul raurilor e bad juju :))

alex spunea...

sa-mi fut una, idiotul asta chiar exista. si misuna printre noi.

Anonim spunea...

Acum imi dau seama ca 1 aprilie e in fiecare zi :)