joi, 23 octombrie 2008

Telefonul ascultatorului.

Mda. nu am timp să mai fac un text deocamdată. E saptamână grea la şaormeria la care lucrez io. Pe lângă faptul că e mult de muncă, m-au pus şi să fac şi kebapii tot io, deşi nu prea mă pricep la kebapi şi ma doare mâinile. Şi cică pun şi prea multă maioneză.

Oricum. Până când o să am mai mult timp, secţiunea întrebări şi răspunsuri:

Voi daţi o întrebare în comment legată de absolut orice, viaţă, univers şi restu’ chestiilor, şi eu, ca omniscient vă răspund, editând acest text. Dacă nu, puteţi să vă scobiţi în nas aiurea până oi avea timp să-mi scot ketchupu’ de sub unghii si să scriu.

------------------------------------

Î:Ce mai faci?(in afara de scuipatul in kebapul clientului, ca doar de acolo maioneza)
R: Ete n-am dormit de 2 zile, literalmente, fara figuri de stil si acu’ is in faza de fericire violentă. Mai exact aştept să mă calce unu pe nervi să îmi scot un şiret de la bocanc şi să îl strâng de gât cu el. Sau să-i fac o cravată cubaneză cu desfăcătorul de conserve de la briceag. Din păcate nu prea mai am şanse că mă prăbuşesc, în final, în pat pentru câteva ore.

Î: Da' norii cand se duc, un' se duc?
R: Habar n-am. Io nu mă uit în sus. E mai cul să te uiţi aşa, spre pământ şi în faţă şi din când în când să ridici privirea spre ochii cuiva, cu arcuirea aia din sprâncene care să sugereze fin un “ce bă, vrei un pumn în gât?”

Î: 42?
R: Da, atât o am.

Î: Întrebare retorica: ce preferinte aveti la saormarie, o grasa inteligenta sau o bucata de carne slaba da proasta?
R: Personal, prefer una slaba şi inteligentă, vorba lu’ bunică-miu, decât urât şi prost, mai bine frumos şi deştept. Dar fiind întrebare retorică, nu răspund.

Î: De ce?
R: Ştii tu.

Şi acuma calupu’ curioasei:
Î: cum il va chema pe primul meu copil ?
R: Specimen #4257

Î: cate grase a mancat hamlet
R: Cred că destule. Pare genul unsuros pe degete, şi are şi veleităţi de Ahab.

Î: Poti fi SIGUR ca mori daca te otravesti, inghiti o grenada, iti dai foc, dupa care te arunci in gol de pe inter? (asta chiar ma-ntereseaza, serios)
R: Nu mai simplu mă rogi pe mine frumos? Nu de alta, dar oamenii au instinctul ăla să se răzgândească în ultimul moment. Plus, nu dai bani pe nimic, imi aduc propriile instrumente.

Î: de ce-a divortat Raduleasca de 3 ori (si de ce s-a insurat cineva cu ea de 3 ori) ?
R: Că e curvă de lux. Curvele de lux mereu îşi găsesc fraieri. Şi acuma e MILF. Deşi în 4 ani dacă nu îşi găseşte ceva permanent a ieşit din ecuaţie.

Î: ce-a fost mai-nainte, blogu' sau shaormeria ?
R: Cam în acelaşi timp. Şaormele le fac cum vrea clientu’. Simţeam nevoia să rulez ceva cum mă taie capu’.

Î: ce-ai prefera sa fii, gay sau zoso?
R: gay. se vede că eşti gay doar când te fuţi în cur, şi poate să-ţi şi placă sau celor din jur. Zoso e zoso tot timpu’ din păcate pentru el.

Î: mai doresti sa scrii in blog sau ai de gand sa te stergi la cur si sa abandonezi proiectu asta?
R: Gogule, după cum ai opserva, dacă ai căsca pleoapa, io am saptamâni mai active, şi unele mai fără conţinut. După cum mă taie, am timp, chef, etc. Nu am să scriu niciodată ceva din datorie, de dragu’ de a face hituri sau alte prostii de genu’ Când am o idee pe care vreau să o exprim, o exprim. Când nu, fac altceva. Oricum prostiile de aici îs puse frumos la dosar şi combinate cu alte ocazii.

-----------------------------

Î: radule, ce face vantul cand nu sufla?
R: Face ce fac şi io când văd că nu-mi iese cu vorba bună. Bate.

Î: porţi bocanci constant?
R: Doar şase luni pe an. Şi în timp ce fut. Pentru stabilitate.

Î: Who's youre daddy?
R: Superfly

Î: Radule, ce are toata lumea cu puttycat? si care-i problema ei?
R: Cred că e unu’ singur care îşi tot schimbă numele, deci nu e prea multă lume. Probleme, eh, probleme avem toţi. Nu pot să zic. Confidenţialitatea psiholog-pacient.

Î: 1. de ce nu e nimic in gauri?
R: Unele găuri au chestii în ele. Dar dacă nu ar avea posibilitatea de a fi cavităţi goale, n-ar mai fi găuri.

Î: 2. unde se duc mustele iarna?
R: Păi se ascund prin crăpături. Aşa e iarna. Ţânţari mai sunt, da’ muşti pula.

Î: cate cuaie ai? dar testicole?
R: Două. Dar sunt omnicoaie. Adicătelea sunt omniprezente în universul cunoscut atât în spaţiu cât şi în timp. Oriunde şi oricând.
---------------------------

Î: Care e melodia ta preferată?
R: Strapping young lad - bring on the young


Î: Daca ai fi nevoit sa futi una dintre rimmuna si puttycat, pe cine ai fute?
R: Hah. Are un raspuns hazliu întrebarea asta, doar că prefer să råd numa io.


Î: de ce stau casele afara?
R: Sunt prea mari să încapă înăuntru

Î: Unde salasluieste squirtul?
R: Nu cred în mos craciun, squirt și atomi. E fake. Ca si orgasmul la femei.

Î: Unde lucrezi de fapt?
R: Ehe. Bună întrebare. Într-un loc cu care prefer să nu fie asociat blogu' ăsta. Dar nu e secret de stat. Dacă bagi nasu' puțin o să te prinzi.

Î: cat ficat intra la un pate antefrig?
R: Cåt negru sub unghie

Î: Cine-a pus cårciuma-n drum ?
R: Nu se știe, dar ăla n-a fost om nebun.

Î: cum se numește spațiul dintre dinții unui pieptăn?
R: Arăt a genul de om care se piaptănă ? Să fim serioși



Hai că promit că în curând mă întorc la scris full time pe aici. O zi, maxim doua.

-------------------------------------------

I: te-am vazut odata pe strada si nu ai fata nici de bataus nici de anarhist. si-atunci, de unde aceste coaie mari si virtuale?
R: Clar nu eram eu. Doar cineva care seamana cu o varianta soft de mine

I: daca statu' ar fi condus de-un poponar, te-ai fute in cur?:D
R: Te-as fute in cur si cu base la putere, zi-mi cand si unde si ce margarina preferi

I: What is the purpose of meaning?
R: da

44 de comentarii:

Anonim spunea...

Uite ca incep io cu o intrebare: Ce mai faci?(in afara de scuipatul in kebapul clientului, ca doar de acolo maioneza)

Asa-i ca e o intrebare absolut inteligenta?

Anonim spunea...

Da' norii cand se duc, un' se duc?

Anonim spunea...

42?

Anonim spunea...

intrebare retorica: ce preferinte aveti la saormarie, o grasa inteligenta sau o bucata de carne slaba da proasta?

Kidha spunea...

de ce?

puttycat spunea...

io vreau sa stiu:
- cum il va chema pe primul meu copil
- cate grase a mancat hamlet
- poti fi SIGUR ca mori daca te otravesti, inghiti o grenada, iti dai foc, dupa care te arunci in gol de pe inter? (asta chiar ma-ntereseaza, serios)
- de ce-a divortat Raduleasca de 3 ori (si de ce s-a insurat cineva cu ea de 3 ori)
- ce-a fost mai-nainte, blogu' sau shaormeria?
- cate grase a mancat hamlet
- ce-ai prefera sa fii, gay sau zoso?

Anonim spunea...

Radu baiete se zice ca lucrul facut cu mana omului se numeste lucru' Manuela. Cam... ceea ce ai facut tu acum. Intrebarea mea este: mai doresti sa scrii in blog sau ai de gand sa te stergi la cur si sa abandonezi proiectu asta?

@puttycat: intrebarea 2 se repeta.
ai grija ce faci jurnalista wannabe ce esti.

@purevanity : nu ai scris inca dar stiu ca o vei face, idioat-o.

@hamlet: da.

puttycat spunea...

pisi, intentionat si dinadins se repeta
(trebuia sa scriu in paranteza)
(pe acelasi principiu, ai grija sa-mi reprosezi acu' "intentionat si dinadins")
:)

Anonim spunea...

@Puttycat:" poti fi SIGUR ca mori daca te otravesti, inghiti o grenada, iti dai foc, dupa care te arunci in gol de pe inter? (asta chiar ma-ntereseaza, serios)"

Putty......daca te intereseaza atat de serios...te rugam noi: TESTEAZA!!!

puttycat spunea...

ntz, vreau sa vb cu cineva care a-ncercat si i-a iesit. altfel, prea mare riscu'.

azi e ziua anonimilor neamuzanti? :/

Anonim spunea...

Putty vorbim dupa ce iti intepartezi TOATA pilozitatea faciala.
Pana atunci BAU!

Anonim spunea...

cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
idiot-ule.

radule, ce face vantul cand nu sufla?
ca atunci cand sufla stiu ca imprastie cretini in toate colturile universului.

Anonim spunea...

Ce face vantul cand nu sufla??
Iti cauta tzatele.

Meduza Confuza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
apartamentu' spunea...

porţi bocanci constant?
andra

puttycat spunea...

@unudinanonimi: lol, argumentu' "esti urata, fa"
asta chiar e funny
carry on :D

Anonim spunea...

n-ai gandit prea mult in alea 6 minute cat au trecut pana sa dai reply.
esti un geniu nedescoperibil.
ramai asa.

Anonim spunea...

Bai esti paroasa si agresiva iar eu sunt la serviciu.
Dar daca simti nevoia sa ti se spulbere orice urma de incredere in tine ai avut vreodata pot sa-ti las un nr. de telefon.

Anonim spunea...

mami nu ma lasa sa vorbesc cu straini.

Anonim spunea...

Si nu mai da refresh ca nu-ti mai scriu.

Anonim spunea...

Who's youre daddy?

Anonim spunea...

wtf another n00bzor bloG
@putty
" poti fi SIGUR ca mori daca te otravesti, inghiti o grenada, iti dai foc, dupa care te arunci in gol de pe inter? ...blablabla

^^
ermm... si vrei sa mori degeaba fara nici o cauza nobila adica doar asa ca un papagal din asta care se arunca de la 4 sau se atarna de grinda,isi da foc...
macar sa strigi allah akbar inainte sa tragi cuiu de la grenada

Anonim spunea...

weee....IQ lu putty ii mai mic decat pula mea yeaaaaa

Anonim spunea...

intrebare: mai are putty par pe maini?

puttycat spunea...

sunteti la fel de adevarati ca mircea badea cand face shpagatu'.
lasand asta la o parte, cre'ca am sa fac o cercetare despre corelatia cat de luzar esti in viata reala - cate injuraturi produci anonim pe net. asta asa, sa nu mai existe dubii.

Anonim spunea...

intrebari pentru radu (nu pentru putty sau pentru anonimi): radule, ce are toata lumea cu puttycat?
si care-i problema ei?

Robocunt spunea...

2 intrebari:
1. de ce nu e nimic in gauri?
2. unde se duc mustele iarna?

la prima nu se accepta nicio referire la binomul pula-pizda, e prea facil.

multumesc.

Indelible Bonobo spunea...

cate cuaie ai? dar testicole?

Anonim spunea...

Care e mielodia ta favorita?

Anonim spunea...

Staaai, si mai bine! Daca ai fi nevoit sa futi una dintre rimmuna si puttycat, pe cine ai fute?

Anonim spunea...

De ce stau casele afara?

Unde salasluieste squirtul?

Anonim spunea...

unde lucrezi de fapt?

Monstru Marin spunea...

cat ficat intra la un pate antefrig?

Anonim spunea...

cine a pus carciuma-n drum?

Anonim spunea...

Cum se numeste spatiul dintre dintii unui pieptan?

alex spunea...

te-am vazut odata pe strada si nu ai fata nici de bataus nici de anarhist. si-atunci, de unde aceste coaie mari si virtuale?

Anonim spunea...

daca statu' ar fi condus de-un poponar, te-ai fute in cur?:D

Anonim spunea...

Dupa cum o intreba bunicu' pe bunica:

What is the purpose of meaning?

Anonim spunea...

Cum reusesti sa scrii asa misto?
De unde le scoti?

Stima!

Radu spunea...

de acu raspund numa in commenturi.


habar n-am. imi vin si gata.

Anonim spunea...

Salut Radu ! As avea si eu doua intrebari !
1.Esti rasist ?
2.La ce varsta te-ai dezvirginat ?

Radu spunea...

1. nah. urasc pe toata lumea in mod egal. ca legatura vaga, nu mi se par misto sexual decat albele. Asiaticele mi se par hidoase.

2. Curiosule. In jur de 18 ani.

Anonim spunea...

Am inteles.
A,si ca sa va reamintesc,oamenii au dreptul de a se exprima liber,fie vulgar,fie nu,dar tot au acest drept.

Anonim spunea...

De ce esti asa de mizantrop? Iti bagi peleul in toata lumea din nascare sau ai ai un motiv special?