joi, 30 octombrie 2008

Circulară Organizaţia Anarhistă de pe Raza Municipiului Bucureşti şi Sectorului Agricol Ilfov Momentan Devenit Judeţ, filiala sector 3, 28 Oct. 2008

Subsemnatul Eusebiu “Moarte-n flăcări” Ilarian consemnează.

18.25: Dani "Un kil de durere" Popescu, care trebuia să facă prezența, chiulește. Iar. Nea Vasile măturătorul, zis și "3 coaie" care tehnic nu e din organizație dar dacă tot mătură pe aici am zis să-i punem o poreclă și chiar are 3 coaie a zis că o fute pe mă-sa. Ceea ce e irelevant, toată lumea știe că o Nea Vasile chiar o fute pe mă-sa. Probabil de aia nici nu mai vine la ședințe, că țipă Nea Vasile la el "bă, a dormit destul mă-ta aznoapte, că diseară vin să o fut și să știu dacă mai are vlagă-n bască!"

18:30: Şedinţa a fost deschisă tradiţional de Iniţiatul rang I Marcu Ştefănici, zis şi “Violatoru de cranii”, prin tradiţionalul urinat pe o cruce, o bancontă de 100 de mii şi o bască de poliţist. Neofitul Grigore Avramescu, zis şi “Scalpatorul de cadavre in putrefacţie cu un cutit ruginit” a deschis o petitie precum că acest ritual degajă un miros insalubru în camera de şedinţe, secundată de Orlando Iordache zis şi “Brutalizatorul” care a ţinut să se consemneze că Grigore Avramescu, zis şi “Scalpatorul de cadavre in putrefacţie cu un cutit ruginit” are o poreclă prea lungă şi de tot rahatul. După lungi dezbateri, şi un vot liber, s-a ajuns la concluzia că basca de poliţist trebuie aruncată, că se îmbibă şi pute, şi că simbolismul se păstrează şi cu celelalte două.

19:00 Dorian Lupulică zis şi “Maniaco-depresivul”, trezorierul OARMBSAIMDJ sector3 a zis că nu mai avem destui bani anul ăsta pentru picnicul anual al OARMBSAIMDJ pentru că nimeni nu vrea să dea bani la trezorerie că cică nu e anarhist, şi că anul trecut oricum nu a fost chiar picnic că de toţi banii s-a luat motorină să se dea foc la chestii. Şi motorina nici măcar nu arde aşa de mişto. Şi plus, lui nici măcar nu îi pasă, că oricum nu îi place. Cică picnicurile îs nașpa oricum și nimic nu are sens.

20:30 Cenaclul de poezii anarhiste despre cum sistemul organizat e nașpa a fost întrerupt de Marcu "Violatoru de cranii" care a zis că se plictisește și a luat suta de mii de jos, a scuturat-o de urină și s-a dus să-și ia bere. În cazul ăsta a rămas numa crucea, și Nea Vasile a zis că e urât așa, să te piși numa pe o cruce, că zice lumea că ești satanist. Adrian Safta, zis și "Necroblasfemie" a zis că pe el nu-l deranjează să creadă lumea că suntem sataniști că el oricum e satanist și că s-a băgat în organizația anarhistă doar din cauză că nu era nici o organizație satanistă dar oricum era mai jos pe lista lui de priorități. Orlando "Brutalizatorul" i-a zis că are o atitudine de tot rahatul, și să ia crucea și să se care să facă ce vrea mușchii lui cu ea da să nu-l mai prindă pe la sediu.

Și așa am rămas doar cu 17 membri și fără o tradiție veche. 18 cu Nea Vasile.

17 comentarii:

Alin spunea...

Un cocostârc s-a dus la descocostârcărie, unde se descocostârcăreau şi alţi cocostârci nedescocostârcăriţi, ca să se descocostârcărească de cocostârcăria lui.

Anonim spunea...

Bai Radu eu cred ca tu esti scritorul meu roman preferat.
Din ce in ce mai tare cred asta.
Si daca vreodata o sa intru in posesia unei sume uriase de bani iti jur ca primul lucru pe care il fac e sa semnez un contract pe 20 de ani cu tine care sa iti permita sa o arzi fix cum vrei tu cand vrei tu si cu cine vrei tu cu conditia sa nu te oresti din scris.
M-am tavalit pe jos de ris la postul asta. La propriu.

Radu spunea...

dovada suprema ca-s centaur. tavalesc femeile fara sa le ating.

Anonim spunea...

I am the living proof.

cristina spunea...

nu o lua ca pe o descurajare, da io cred ca eli n-o citit foarte multi scritori romani ca sa poata compara, ca altfel ar fi stiut sa scrie cuvantu corect. parera mea

Anonim spunea...

Mda. Si eu cred.

Anonim spunea...

pfuai, this is beyond my limit of understanding.

Anonim spunea...

Pai n-ati inteles... Ea zisese bine, Radu e scritorul preferat al lui Eli. Scriitorul ei preferat sunt eu. :D

Radu spunea...

stie mantzy ce zice, nu degeaba e pritenul meu cel mai bun.

Alin spunea...

Eli = un el. Aveti preferinte sexuale ciudate.

Anonim spunea...

Cristina nu merge tasta sa apas de doua ori pe i decat atunci cand are ea chef.
By default.E acolo o firmitura ceva
Da' si daca mergea nu m-as fi bagat la un fazan pe Neamul Soimarestilor cu tine ca simt ca te ia cu aiurea cand vine vorba de de Sadoveanu
Mantzy asta cu tastatura spulbera teoria ta.
Alin nu au ei preferinte sexuale ciudate- sunt eu un barbat caruia n-ai cum sa-i rezisti.

Alin spunea...

right. I'm gettin' me malot.

Anonim spunea...

firimitura <> firmitura ,iar te-ai facut de cofetarie :|

Anonim spunea...

I inclination not agree on it. I assume precise post. Especially the title attracted me to review the intact story.

Anonim spunea...

Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

Anonim spunea...

Well I to but I about the post should prepare more info then it has.

Putri Adiratnaa spunea...

Oportunitate de împrumut oferită de dl, Benjamin care îmi salvează familia de la robie financiară {lfdsloans@lemeridianfds.com}

Bună toată lumea, sunt mamă singură Putri Adiratnaa, din Jakarta, aș dori să împărtășesc această mărturie grozavă despre cum am primit un împrumut de la dl, Benjamin, când am fost alungați de acasă când nu mai puteam să-mi plătesc facturile, după fiind înșelat de diverse companii online și refuzat un împrumut de la banca mea și o altă uniune de credit pe care am vizitat-o. Copiii mei au fost luați de asistență maternă, eram singură pe stradă. În ziua în care am pășit rușinos într-un vechi coleg de școală care m-a prezentat la Daisy Maureen. La început i-am spus că nu sunt mai pregătit să-mi asum niciun risc de a solicita un împrumut online, dar m-a asigurat că îmi voi primi împrumutul de la ei. În al doilea rând, din cauza casei mele, am fost nevoit să iau un proces și am solicitat împrumutul, din fericire pentru mine am primit un împrumut de 80.000,00 USD de la domnul Benjamin. Sunt fericit că am asumat riscul și am solicitat împrumutul. Copiii mei mi-au fost returnați și acum dețin o casă și o afacere proprie. Toate mulțumirile și recunoștința se adresează Serviciului de finanțare Le_Meridian și pentru ajutorul domnului, Benjamin, pentru că mi-a dat un sens vieții, când pierdusem orice speranță. Dacă în prezent căutați un ajutor de împrumut, le puteți contacta prin: {lfdsloans@lemeridianfds.com} sau WhatsApp + 1-989-394-3740