marți, 5 februarie 2008

iPodurile sunt ca autobuzele: de cacat.

(mac idiot si fara diacritice)
Daca te pasioneaza destul umorul, ajunge ca o perversiune sexuala. Cu cat te expui mai mult aceluiasi tip, cu cat il gasesti mai putin hazliu. Incepi sa cauti extreme, lucruri din ce in ce mai dubioase pentru ca alea normale nu te mai ating. Asa ajungi sa inhalezi azbest din spatele genunchiului unei prostituate batrane, in timp ce un pitic iti infige carlige in scrot si magarul din capatul celalalt al camerei admira salivand snopul de morcovi pe care ii ai bagati in cur pana la frunze. Metaforic vorbind.

Ma enerveaza iPodurile. Stiu. E fumat subiectul, da' chiar ma inerveaza de imi vine sa-mi fut una. Mai mult posesorii de ipoduri decat aparatul in sine. Cum sa dai 7 milioane pe un ipod cand un mp3 player normal e 1 milion ? Se aude la fel! A da, ipodu are hard de nustiu cati giga? La ce iti trebuie ba? Un player de 512 megi tine cam 10 ore de muzica. Mai mult decat bateria. La ce dracu iti trebuie mai mult? Selectie larga? Un om normal stie dimineata cand se trezeste cam de ce muzica are chef in restul zilei. Nu ai nevoie sa cari ca taranu toata colectia ta de muzica dupa tine. Nu avem nevoie noi, restul oamenilor, sa te vedem in metrou cum butonezi indecis "hmm, oare sa-l ascult pe labaru de la coldplay cum se tanguie, sau bag un haus alert ca sa imi indoi neuronii cu ritmul repetitiv si inexpresiv al rotii patrate?". Bine ba, ejti trendi, butoneaza de zor in mijlocu' de transport, sa vada lumea ca ai clasa. Esti genu' de om care se imbraca de la Kenvello, ca de, e destul de ieftin pentru buzunaru' tau de clasa medie superioara, da' destul de scump sa vada pauperu' cum iti etalezi valoarea; nu te duci in bar sa te troscai, te duci in pub sa servesti ceva; in pauza de masa nu halesti, te duci la un brunch cu colegii; ai impresia ca ramele de ochelari sunt accesoriu vestimentar iar cand mananci un cacat, nu-l mananci ca tot omul. Tu prafuieshti un maronash. Ejti cool! Bucura-te de tine! Esti upper middle class fraiere! Te scobesti in nas cu betisorul de urechi, deja unghia ta e prea dichisita sa atinga mucii. Ia iPodu' si baga-ti-l intr-un orificiu la alegere asa de adanc incat sa iti danseze pancreasu'.

Urasc autobuzu. Se misca lent, vine controlu fix cand n-ai bilet si in el gasesti cele mai mari scursuri umane din tot orasul. Avem tipu' suspect care sta nefiresc de aproape de tine, desi jumate de autobuz e gol, doamna de la tzara care vrea sa converseze desi se vede pe tine o scarba de parca tocmai ti-ai borat juma' de colon si multi, multi altii. Tiganu' mediu care se aseaza langa tine mereu e problematic. Daca te uiti insistent la el, iti verifici buzunarele si te dai mai incolo esti clar rasist, intolerant si plin de prejudecati. Daca nu, esti idiot. Unii put extrem. E semi-firesc ca unii oameni sa puta in mijlocul verii, cand transpira ca porcii, dar cand is -12 grade afara, ai nasu' inert de frig si de cantitatea inumana de muci pe care o contine, si tot simti damfu de carcasa de urs in putrefactie in care s-a cacat cineva pe care o emana un cetatean, e clar ca dansu' a facut un efort special sa iti indoaie simturile. Alfel nu se explica.

Totusi, cei mai enervanti sunt batranii. Daca stai in picioare, sunt pe langa tine si iti tusesc spre tine, proiectand boli care nu mai sunt la moda din '42. Daca stai jos, dracu' te mananca. Inainte faceau fata aia de milog la tine pana te impresionau sa te ridici. Acuma deja au pretentii, te iau direct cu "da-te sa stau io" de parca daca ai 20 de ani nu se poate sa te doara fierea, fasungu, ficatu sau orice alt organ intern. Si incep sa fac o lista. Pe de o parte is batrani, neputinciosi, bolnavi, obositi, si pe de alta parte nu imi pasa. Castigator: curu' meu. De parca n-o sa fie exact la fel peste 80 de ani cand o sa fiu in fantabulatorul interdimensional si un pulifrici o sa-mi arate la muie dintr-o capsula de staza si sa-mi zica cu un ton de mistocar "hai tataie du-te si uploadeaza-te la constiinta universala ca consumi nutrienti degeaba, sa mor io!"

5 comentarii:

Anonim spunea...

Din motivele enumerate de matale eu am renuntat definitiv la autobuz. Prefer sa ma deplasez pe jos (norocu' meu ca Tulcea imi permite asta lejer). Si pe mine ma enervau cel mai mult batranii, care aveau mai mult tupeu decat tutele pline de "fytze" (a se citi rahat).

Anonim spunea...

imi place articolu'... o doza buna de ras, total de acord cu ce ai zis, dar nu am inteles iesirea din blogul lui semy(aza), prin care am aflat si de blogul tau. incearca sa te faci inteles ;) cu tonul ala transmiti cu totul alt mesaj decat intentionezi (asta daca am reusit sa-l receptionez corect prin tonul agresiv)

Anonim spunea...

P.S. aici ma refer mai mult la raul

Anonim spunea...

daca ar fi avut si saracia ta de pula un ipod ai fi vazut ca e o bijuterie si nu-l poti asemui cu nici un player din breasla lui...mai ales un mac. dar evident doar un gunoi de om poate asculta muzica la o capacitate de 512 si are si tupeul de a afirma ca se aude la fel ca un ipod. cum spuneam si alta data esti un prost. ia exemplul te rog din url-ul meu.

Radu spunea...

Ba, unde dracu' ai facut plaja in mijlocu' iernii de ti-a intrat atata nisip in pizda?

Oricum, fa-mi trafic acolo, mi se falfaie si de parerile tale si de preferintele tale sexuale.