joi, 24 mai 2007

Proverbe si zicatori volumu 2

"Cine n-are batrani sa-si cumpere" - Sfat prost prost prost prost prost da mai prost ca Marcel.
1. Nu renteaza. Un batran bunic miliardar care iti da masini shmenoase si te scoate din rahat cand ai prizat ce nu trebe pe nas (gen Tiriac) nu e asa eftin, nici macar unu gen Godfather care te invata sa te legi la sireturi sa iti stergi mucii si sa te legi la sireturi nu e eftin, de banii nostri luam unu senil si hranit intravenos, care te bate cu bastonu in cap cand schimbi de pe un post fara semnal pentru ca el se uita la stiri
2. Nu renteaza. Io sunt zgarcit cand imi cumpar un lucru intentionez sa il folosesc cel putin 10 ani. Orice de la un televizor pana la o scoica protectoare de oa, pana la o sticla de checiap. Cu batraneii n-am garantia asta si mai si tre sa platesc immormantarea, incinerarea sau drujba si pungile negre de plastic daca esti mai sadic.

"Cine se scoala devreme, departe ajunge" - doar daca pleci undeva, eu m-am trezit ieri la 7 si m-am uitat la televizor toata ziua. Nu am ajuns nicaieri mai departe de buda.

"Ai carte, parte" - poate doar la jocuri de noroc, e bine sa ai cate o carte Ass de trefla sau mai stiu io ce.

"Meseria e bratara de aur" - Chiar si cand faci examene proctologice si palpezi prostata la mosnegi cu mana pan la cot intre pupile ( pupilele ochiului maro desigur)?


"daca taceai filosof ramaneai" - eu pot sa fiu prost si fara sa vorbesc

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Sky is the limit". Am citit si eu intamplator chestia asta de pe un pachet de tzigari :-".... Dak ar fi un proverb, de ce nu l-ai crede? :)