vineri, 21 decembrie 2007

Jurnalul Anticristului™

Data: 17 Decembrie
Mood: Melancolic
Muzică: Enya – On your shore

9.30 AM: M-am dus sa-mi iau o pâine feliată la 18 mii şi i-am dat la vânzătoare 20 de mii şi mi-a dat o pâine si o bomboană şi i-am zis că io vreau banii nu bomboana lor futută ca io-s Anticristul™ şi daca mă enervează îi transform ovarele in viezuri mici care o sa-i gherăie uretra când o să iasă şi o să-i dau foc la craniu pe sub piele şi ea s-a uitat sictirită la mine juma de minut şi dup-aia mi-a zis că să-i dau 3 mii de lei să-mi dea 5 şi i-am dat. Dup-aia mi-a zis că nu prea ştiu fiziologia feminină că ovarele n-au nici o treabă cu uretra şi am plecat. Idioata dreacu. Daca e aşa de deşteaptă cum de vinde bă pâine?

10:00 AM: Când m-am întors acasă am trecut pe lângă o înmormântare şi am râs foarte dramatic.

11:30 AM: Beau un ceai şi mă gândesc. De ce nu ma place nimeni ? Îs singur şi trist.

14:45 PM: Mă uit la fiicele lui McCloud pe Hallmark. Nu inţeleg, ma uit de 20j de episoade şi tot nu l-am vazut pe Duncan McCloud ala cu sabia de taia capete. Ce porcarie. Da oricum e mişto serialu.

16.25 PM: Am vorbit telepatic cu taică-miu. Cică de ce nu ma apuc să-mi fac treaba de Anticrist™ că s-a săturat să mă ţină în spate că e scumpă chiria. I-am zis că am încercat prin ’99 , 2000’ de revelion să le zic la lume da’ nu m-a crezut nimeni şi taica-mio zice că cică ar fi trebuit să le fac să le explodeze ochii ca să vadă că chiar sunt Anticristul™ şi io îi zic că dacă le explodam ochii nu prea mai puteau să mai vadă nimic şi el îmi zice că sunt idiot. Nu degeaba fac eu terapie experenţială cu aşa părinte. :((

19.30 PM: Au venit colindători pe la mine şi au falsat şi nu le-am dat nici un ban şi mi-au zis să ma duc dracu şi le-am zis că deja am fost acolo că-s anticristul™ şi le-am trântit uşa în nas.

20:30 PM: Mi-am pus de o baie da nu aveam apa calda da am incalzit-o cu puterea minţii. Păcat ca nu mai am spumant de baie şi nu pot să fac spume cu puterea minţii. Mâine trebuie să cumpăr spumant de baie. Am aprins nişte lumânări si am pus nişte Enya da nu e la fel fără spumant.

22:00 PM. M-am culcat. Sper să nu plâng până adorm. Iar. Sunt aşa singur.

6 comentarii:

semidoct spunea...

sunt dracu ghem si in curand o sa te fac sa te simti mai bine. ne vedem mai incolo.

Anonim spunea...

...da...noroc ca s-a inventat jurnalu lu tetelu...vezi ce rubrici mai gasesti prin catz sa le plagiezi si p-alea...

Radu spunea...

da ma, ca braileanu ala a inventat jurnalul fals. O fi PRIMUL si SINGURUL din univers care s-a gandit sa faca un jurnal fictiv. Clar oricine face un jurnal fictiv il copie pe ala. Mai ales ca seamana leit la stil. ca pestii si bicicletele.

Si poate gasesc prin "catz" o rubrica scrisa de MINE si o plagiez pe aici, ar fi marfa nu ?

Anonim spunea...

radu mamii, interesanta viziunea asupra Antihristului ca fiind un fel de incrucisare intre Becali si pulifrici.

Anonim spunea...

din pacate personajele astea reale sunt mult mai hazlii decat orice ar concepe mintea mea limitata.

Anonim spunea...

mie imi place :)>-