miercuri, 14 noiembrie 2007

Cand o sa fiu sheful lumii... voi sa fiti sclavii mei




Poza fara legatura cu ce e scris mai jos




Pentru ca sunt un puturos notoriu m-am gandit si am realizat ca eu nu voi putea traii in viata decat ca hedonist (stiti voi, aia care stateau toata ziua mancau struguri, bagau dejtu pa gat sa ii dea afara si apoi se apucau din nou de mancat).
Metoda cea mai simpla si mai logica de a face asta este sa inventez niste chestii care sa se vanda al naibii de bine. Aici sunt cateva dintre propunerile mele de afaceri de imbogatire rapida, dar sa nu le furati ca va dau in judecata si fac banii pe spinarea voastra.

Probabil cel mai de suces produs este cel care acopera o nisa de piata descoperita. De aia m-am gandit sa lansez un after shave pentru femei. „femme-rasage”.
Produsul asta arata sensibilitatea mea deosebita fata de femei. De ce trebuie femeile care se barbieresc sa indure after-shaveul cu miros greu masculin, de ce nu pot fi feminine chiar daca au mustata mai mare ca iubitul lor? Aici vine in ajutor „femme-rasage” , este delicat cu pielea ta si nu simti usturatura unui after shave masculin si insensibil, lasa un parfum placut feminin. Deasemenea „femme-rasage” poate fi folosit cu toata increderea si de transexuali, „nimeni nu va mai acuza ca sunteti nefeminini”

Cum toata lumea stie ca la tv, pe internet si gradinita secsul (la gradinita sub forma uitatului sub fustele fetelor) si violenta (povestitul filmelor cu vandam si pokemon) se vand cel mai bine. Cum internetul are deja muuult prea multe siteuri de secs incat atunci cand cauti pe google citate din biblie dai de chestii gen „let the children cum in me”.
Oricum, daca sescsul e luat de internet si prostituate, eu ma gandesc sa imi deschid in mamaia o chestie de aia de genu 100 de mii 3 minute in care bag pe unu imbracat intr-un costum de spuma, si pentru suma mentionata mai devreme poti sa il caftesti timp de 3 minute fara oprire.
Eu tin sa cred ca fac si un bine societatii pentru ca gigel, adica clientul, isi revarsa toata furia adunata la munca, la pariuri sportive si in pat si revine la bunadispozitie de odinioara.
As putea sa pun pe fata prietenului meu mast, pentru motivatiei:
becalii, mircea badea, tariceanu, basescu...

O sa revin cu alte scheme de imbogatire rapida in curand

2 comentarii:

Anonim spunea...

super tare , :)) . si cred ca o sa te imbogatesti pe spinarea mea . pupi -

Anonim spunea...

offf la aia cu caftitu te gandesti tu din vara, dar io astept s-o pui in aplicare...:P manca-l-ar mama ca-i destept foc :*