miercuri, 27 iunie 2007

E vara


E cald afara nu-i asa? Nu va intreb pentru ca mi-ar pasa daca chiar sunteti de acord si ati zice ceva de genul " da... este strasnic de cald,trebuie sa bem multe lichide" ci doar pentru ca retorica e haioasa in felul ei.
Poti sa folosesti retorica ca scuza atunci cand te prinde cineva vorbind singur:
"- ce faci ma nebunule vorbesti singur?
-nuuuu, vorbeam cu tine dar retoric. "

Aud la stiri din ce in ce mai des expresia "indicele de confort termic a sarit peste valoarea de..." . Nush cum vedeti voi da io cred ca in situatia asta in care ouale ti se lipesc de craci si incepi sa iti transpiri si fierea ar fi mai bine sa ii zicem "indice de discomfort termic", parca are mai mult sens.

Incalzirea asta globala si faptul ca vremea a luat-o peste tot razna mi-a facut simtul de antreprenor sa se dezvolte si am conceput o noua oferta de turism. TURISM METEOROLOGIC
Se rezuma asa:
Cand mergi sa iti faci oferta de turism nu mai alegi destinatii si alegi ce vreme vrei.
" - Domle eu vreau o vacanta ploioasa
- Acida sau neacida?
- Neacida
- Destinatia bangladesh sezonul musonilor 10000 de euro
-uuuuuuuuuuu, cam scump, da aia acida cat e?
- Sub 1000
- buuun, o vreau pe asta
- Vreti ploaie acida cu iz de smog londonez, sau cu iz de branza in paris, sau preferati ceva mai aproape cu iz de chimicale toxice la marginea bucurestiului.
- Hm... care e mai buna pentru reumatism
- cea din bucuresti bineinteles. Doriti sa profitati de superoferta noastra si sa alternati sejurul si cu seceta teribila
- da, de ce nu?
- Puteti alege intre Atena daca doriti si o sufocare cu monoxid de carbon in trafic sau daca doriti un loc mai retras la slobozia...
- da da... suna bine"


Imi place sa merg la mare si sa imi trag un contrast spate cur veritabil , dar cand o fac prefer sa evit locurile cu antreprenori ca mine. Oamenii cu afaceri de-o vara, fie ele terase ,vandut banane pe plaja, bude publice mi se par cele mai mari javre posibile. Fac orice sa te jecmaneasca de bani, si tu ca prostu platesti. Si nici macar nu sunt evrei. Ma scoate din minti sa stiu ca in Mamaia , tataia sau orice alta statiune ma cheleste de bani un tigan care in ciuda faptului ca lucreaza intr-un loc unde se fac dusuri, el nu le foloseste. In vama nu ma supara asta pentru ca atunci cand sunt beat nu imi dau seama daca mai sunt furat sau nu.

Cam asa vad io economia de la mare.(Da click pe poza sa se mareasca)

Niciun comentariu: