duminică, 17 iunie 2007

Dragii mei, vă dau brânză topită

Dragii mei (şi aici mă refer la cei maxim 9 oameni care citesc blogul asta regulat (inclusiv eu şi Radu) am o veste ecstraordinara. M-am tuns! Sau... m-am tuns? (vezi câteva posturi mai inapoi)
Deci m-am tuns;
Şi nu oricum, am preferat ca sezonul asta să abordez un luc sauvage/semighei şi am optat pentru o freză clasică de pârnăiaş şi/sau cocalar. Mulţumesc celor 3 persoane care au avut decenţa să mă mintă că îmi sta bine. Şi ca lucul să fie complet în deplinătatea homosexualităţii sale m-am hotărât să pun un cerceluş în oireche.


Bun! Dar să trecem la lucruri mai serioase care ne preocupă pe toţi, şi anume reclamele la brânză topită ajunse dacă nu mă înşel (şi nu mă înşel) la episodul IX. Pe mine mă uimeşte cum pot oamenii ăştia să lege întreaga existenţă a doi copii de brânză (şi topită pe deasupra). Deja văd:
Brânză topită episodul XXXVIII:
Suntem adolescenţi, te-am lăsat însărcinată şi deocamdată nu ştie nimeni. Da’ îţi dau un triunghi de brânză topită cu aromă de berbec şi tu faci avort spontan. „- e draguţă , poate data viitoare o să fiu treaz când o las grea”
Brânză topită episodul MCMVI:
„Dragii mei, dacă citiţi această scrisoare înseamnă că sunt mort înaintea nevestemii care toată viaţa mea nu mi-a dat altceva să mănânc decât sendvişuri cu brânză topită. Vă iubesc copii mei.Toată averea mea de o viaţă o să se ducă catre:


Brânză topită



Vreau să faceţi o fundaţie care vă va ajuta să studiaţi, să descoperiţi noi tipuri de brânză topită şi să daţi brânză topită celor care nu au gustat minunea care este brânza topită.


Mi-am amintit un citat care mi-a plăcut foarte mult:
„Ortintorincul este dovada că Dumnezeu are simţul umorului”

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu te-am mintit mah!! chiar iti sta bine :)) pt cei ghei care isi fac idei, cercelu din pacate e in urechea stanga!

Anonim spunea...

misto !!! da mai iesi si tu in orash sa te dai mare cu belciugu k noi nu te-am vazut ;) bft si ne vedem maine :D

Anonim spunea...

a...si legat de freza =)))))))) =))))))) yo sunt sincer :D tactu e tare :))))

Anonim spunea...

stai linistit ca n-or sa ajunga copiii prea mari. ai observat ca ii mai schimba :p

Anonim spunea...

io as vre sa vad branza topita cu aroma de extract de cadavru de cangur pitic. pe bune.

Anonim spunea...

draga raul, tin sa iti semnalez ca ai uitat ceva:
Branza topita episodul MCMV:
"Sunt pe patul de moarte, dar iubita mea nu este langa mine...unde esti, unde esti, o, tu care mi-ai fost alaturi toata viata, inca de la primul episod...unde esti, branza topita?...."