luni, 26 martie 2007

Până la 1500 de ursoaice panda gravide şi bete.

Unul din lucrurile care mă enervează obscen de mult, da’ asa de mult incât îmi vine să calc pe cineva pe splină este expresia “până la”… stiti voi: dobândă de până la 50%, reduceri de până la 77%, până la 5000 de minute în reţea, etc. “Până la” inseamnă o limită superioară, dar nu oferă nici o informaţie despre cât de aproape sunt anumite elemente de acea limită. “Toţi oamenii au până la 300 de metri înălţime” este o frază la fel de corectă si cu valoare de adevăr ca şi “toţi oamenii au pâna in 2.5 metri înălţime”. Deci, mai exact o frază cu “până la” nu te informează cu nimic, e frecţie la piciorul de lemn care deşi dă bine în materialele publicitare, e o risipă cruntă de litere în esenţă. Deci îmi bag organu’ meu de până la un metru lungime în mintea creaţă a genialilor din publicitate care au născut pe cur asemenea aberaţie dezinformantă. O să îmi fac un magazin cu de-toate şi o să scriu mare pe uşă “Reduceri de până la 99%” şi o să vând totul la preţ triplu în afară de scobitori, pe care o să le dau la preţ de dumping cu 1% din valoare. Publicitate faină! Laser frate!

Mă enevează gravidele. Mare chestie, îs borţoase şi gata să fete. Aşa şi ? De ce ar trebui să aibă privilegii ? Imi fac mie vre-un favor? Îşi fac lor şi familiei lor, pentru mine orice copil in plus, care nu e al meu e încă un consumator pe o planetă cu prea puţine resurse şi un viitor papagal care o să aglomereze metroul şi mai tare peste 15 ani când o să vreau io să ma duc undeva. Să nu înţelegeţi greşit, nu am nimic cu copii, dar singurul motiv pentru care cineva ar face copii, este egoismul pur. Societatea nu are nevoie de mai mulţi indivizi, ba din contra, suntem 7 miliarde pe o planetă mult prea mică. Oamenii ar trebui descurajaţi să se înmulţească ca iepurii, nu să le dea vacanţă 2 ani cu salariu mediu pe economie pentru magica realizare de a creea o problemă nouă pe glob. Stau toate proastele cu pizda în sus şi fată şi iau mai mulţi bani decât unii care muncesc, ce sistem imbecil. Aş înţelege dacă am fi specie pe cale de dispariţe, ca urşii panda, da aşa nu… mama eroină… pe dracu… curvă egoista mai exact.

Şi vorbind de urşii panda, mă enervează la culme, şi ei şi dobitocii care încearcă să ii salveze. Nu vedeţi mă că natura i-a abandonat? Îs terminati, ceasul biologic le-a spus că le-a expirat vremea şi ei respectă chestia asta, da’ hipioţii aia care vor sa-i salveze nu pot să înţeleaga. De unde ştiu eu că natura nu-i mai vrea? Simplu. Nu se fut. Îi pui el cu ea, într-o cuşcă 2 ani de zile şi nu se fut. Ăsta e clar animal căruia i-a căzut steagul. Păi, uite animale care vor să supravieţuiască: câinii – ăştia în călduri fut orice, pisici, oi, găini, piciorul stăpânei; daca nu au ce, fut aerul şi tot fut ceva, de ce? Vor să prolifereze ca specie. La dracu’ şi doi oameni daca-i pui în aceiaşi cuşca 2 ani de zile se fut, nici nu trebuie să fie de sexe diferite (vezi puşcăriaşii), şi nu ştiu alţii cum sunt, da io, dacă aş sti ca mai sunt 1500 de oameni pe planetă, şi aş găsi una, chit că ar fi grasă, cu o singura sprânceană groasa pe toată fruntea, un neg sub buză şi cosuri pe ţâţe, mi-aş lua inima în dinţi şi alcoolul în tromf şi i-aş da-o din datorie. Lasă-i bă chinezu’ să moară cu demintate, vezi că ai nişte adidaşi de cusut pentru Europa, treilazecemii şi pierzi timpu’ la zoo. Cred că oamenii ăştia de neştiinţă tratează problema greşit. Doua fiinţe bete in aceiaşi cameră eventual se fut. Io zic să imbete urşii.

Şi vorbind de alcool… nu ştiu alţii cum sunt da’ la mine are un efect malefic: Râd la chestii care în mod normal mă amuză marginal, oamenii mi se par mai frumoşi şi mai deştepţi ca de obicei şi dau uşor din cap pe muzică pe care o urăsc foarte, foarte, mult. Alcolul îmi scade standardele. E bine, e rău, dar e soluţia la toate problemele din lume: Îţi scazi standardele până când orice rezultat poate fi considerat satisfăcător, şi apoi treci într-un plan nou de existenţă… vrei 100 de mii dar te satisfaci şi cu un pumn în stomac. Transcendenţă prin alcool. Dalai Lama nu ştie nimic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Inseamna ca mamica ta a fost o curva egoista?

Anonim spunea...

Nu, a lui l-a facut k pe vremea aia se gaseau mai greu "gume" si in plus mai era si "nenicu". La fel si eu. Ce plm...atunci nu era k acum...acum aia destepti stau si nu prea mai fac copii k le e scarba de ce viitor vor avea in schimb prostii copuleaza la greu....vb lu nenea Hetfield:"Kill'em all!"