duminică, 4 martie 2007

Despre ofuscarile publice

Plecand de la ideea ca suntem aceeiasi cu totii e si logic ca pe toti ne enerveaza in mare aceleasi chestii. Pe toti ne enerveaza mecla grasa a lu Nastase, pe toti ne enerveaza slinosu' de deasupra care ne baga manele tot timpul, pe toti ne enerveaza, etc. etc.
Rareori... se trezeste cate unu ( ca frustratu' asta care scrie aici ) si reuseste sa zica pe nume chestiilor care noi nu le spunem. De ce??? daca chiar ne irita asa mult in fiecare zi?
PENTRU CA SUTEM PREA PROSTI!!! Nu suntem capabili sa zicem in cuvinte ceea ce simtim si ceea ce gandim. O fi limba romana asa de tarfa incat sa nu ne lase???. De asta e romanu e asa trist: ca nu poate sa zica mai mult decat "basescu e de vina" , de asta toate relatiile sunt de cacat pentru ca suntem prea idioti incat sa spunem mai mult decat " te iubesc puiu/fluturas/gaina/curca/elefant/urs/dragon/lamatin sau orice alta lighioana iti trece prin cap". De asta nu suntem impacati cu noi insine ca ipocritu' asta care scrie aici , nu pentru ca nu am stii ce fel de oameni suntem, ci pentru ca nu o recunoastem, e ca si cum ai avea o dependentza de mancat cacat sau de droguri si ai nega-o desii stii ca ai....
Probabil ca nu radeti deloc citind aceste randuri.. si daca e asa... slava Domnului eu mi-am atins scopul... Sa deschidem ochiii!!
Sa razi intr-un mod masochist si trist de defectele tale e pentru cei care macar sunt constienti de ele si fac misto in grupuri mai mari decat creierul lor dar nici la nivelu "semipublic" al blogului. Nu ai dreptul sa razi de poantele cu iz social daca nu stii ca razi de tine insuti de fapt.
Nu am ideeile astea de cand l-am cunoscut pa net pa radu... dar postu asta e scris la draci... si nu stiu cand o sa mai fiu in starea asta sa mai zic ce am zis acum.
De pe scaunul din camera mea.. eu , prostia mea si existenta mea de cacat va saluta!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Prea tare Raul =)) erai nervos .. "SE SIMTE" =))))) bv bv

ramOna colegutza

Anonim spunea...

Da,ma...k bine zici...(nu k mi-ar pasa) Oricum, am inteles de ce nu te-ai facut tu fotbalist:D Tu vrei sa intri in politica maaaaa :-j